Ohquote:
Monitor maakt me verlegenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, zou kunnenMaar ik weet het eigenlijk niet
![]()
Geen top 10 denk ik
Welke post?quote:
quote:[..]
Monitor maakt me verlegen
1 2 3 | <?php $message = str_ireplace('essnhills', 'essnhills O+', $message); ?> |
Die van mezelf waarin ik beweer niet in de top 10 van vandaag te staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Welke post?
[..]
[ code verwijderd ]
Ja?quote:
Oh, ik zal het hier even in de groep gooien bij de mensen met verstand van zakenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje boos op Monitor dat de nummer 1 geen hartje krijgt.
Die moesten we toch vergeten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mezelf waarin ik beweer niet in de top 10 van vandaag te staan?
Oh shitquote:
Monitorquote:
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zal het hier even in de groep gooien bij de mensen met verstand van zaken
Ohquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijn
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijn
Uiteraard.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit
Ja alles wat ik zelf heb geschreven is in mijn geheugen gebrand en dat duurt langer voordat het weg is hè?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.
Misschien helpt vastbinden wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.
Jij snapt mequote:
Oh, kwam het daardoor?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen door vrouwen. En daarmee verdien je wel kudo's ja
Knap hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
8 punten lager dan officieel, maar goed.
Mooi mooi. Ja, eindelijk een paar dagen vrij, dus dat is lekker. Helaas is maandag al weer bijna daar.quote:
Eentje maar, voor calculus, te weinig geoefend.quote:Heb je al veel onvoldoendes gehaald?
Ik onthou ook redelijk goed wat ik heb gepost. Tijdje terug nog een mod die een bericht van mij had verwijderd gewezen op het feit dat ik het er niet mee eens wasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij snapt me
Ja met zo'n hoog IQ heb je ook gewoon last van je geheugen natuurlijk, dat je dingen te goed onthoud enzo
Oh, gelukkig zat ik daar ruim bovenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
Zo knap is het trouwens niet, de standaardafwijking van het IQ is namelijk 15, wat betekent dat 50% van de mensen tussen de 85 en 115 scoort.
Wat was jouw score dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, gelukkig zat ik daar ruim boven
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik onthou ook redelijk goed wat ik heb gepost. Tijdje terug nog een mod die een bericht van mij had verwijderd gewezen op het feit dat ik het er niet mee eens was
Zolang het gemiddelde 100 blijft uiteraard.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
Zo knap is het trouwens niet, de standaardafwijking van het IQ is namelijk 15, wat betekent dat 50% van de mensen tussen de 85 en 115 scoort.
130+ meer zeg ik nietquote:
Zo'n goed geheugen heb ik niet, ik ben bijvoorbeeld een ramp in het onthouden van verjaardagen. Andere dingen zoals telefoonnummers kan ik dan wel weer erg goed onthouden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik onthou meestal ook van die dingen dat je denkt van.. 'eh?'
Vrienden en familie is dat ook opgevallen natuurlijk, waardoor als er iets is van jáááren geleden dat ze naar mij toe komen van 'weet jij nog hoe dat toen zat in 1997 toen we ... ' en meestal weet ik dat ook wel danEn m'n broers maken altijd grappen dat ik dingen herinner van voor m'n geboorte enzo
Nice.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
8 punten lager dan officieel, maar goed.
Het verschilt bij mij ook wel eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n goed geheugen heb ik niet, ik ben bijvoorbeeld een ramp in het onthouden van verjaardagen. Andere dingen zoals telefoonnummers kan ik dan wel weer erg goed onthouden.
Ja ik ben ook pas sinds afgelopen maandag klaar met tentamens, en dan maandag weer beginnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ja, eindelijk een paar dagen vrij, dus dat is lekker. Helaas is maandag al weer bijna daar.
[..]
Eentje maar, voor calculus, te weinig geoefend.Maar komt wel goed bij de herkansing.
Bij mij beginnen gebeurtenissen uit het verleden na een tijd te vervagen en ben ik de details kwijt. Echter, dingen die ik in de toekomst plan kan ik prima onthouden. Ik heb dan ook geen agenda nodig, is ook nog nooit fout gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het verschilt bij mij ook wel eensMaar meestal weet ik dingen nog heel gedetailleerd, dus als iemand dan niet weet waar ik het over heb blijf ik net zo lang details vertellen totdat het weer voorzichtig boven komt drijven
Ik ken ook van die nutteloze dingen als oude telefoonnummersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer is heel goed in het onthouden van getallen.
Die weet het nummer van z'n schoolkluisje van 8 jaar geleden nog.En z'n leerlingnummer, en al z'n oude pincodes (heeft al 5 nieuwe passen & pincodes gehad).
Verder ook alle nummers op de pasjes in z'n portemonnee.
Wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ook van die nutteloze dingen als oude telefoonnummers![]()
Zo was er toen op de radio de wondertelefoon..
Kent iemand die nog? Was op radio 2
het nummer was in ieder geval 035-6713317
Ohja dat heb ik ook inderdaad. Ik weet precies wanneer ik wat moet doen, met wie ik heb afgesproken en hoe laat en wat ik wanneer moet inleveren enzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij mij beginnen gebeurtenissen uit het verleden na een tijd te vervagen en ben ik de details kwijt. Echter, dingen die ik in de toekomst plan kan ik prima onthouden. Ik heb dan ook geen agenda nodig, is ook nog nooit fout gegaan.
Naja het was zo'n liedjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.![]()
Ik had al moeite met het onthouden van m'n eigen nummer.Die wist ik ook pas na 4/5 jaar echt uit m'n hoofd.
En dan krijg je natuurlijk gelijk weer een shitload aan opdrachten waardoor het dagdag met je vrije tijd is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pas sinds afgelopen maandag klaar met tentamens, en dan maandag weer beginnen
Beetje uitdaging is wel leuk hoor.quote:Maar goed. Wel respectjes hoor, calculus zou ik niet eens aan beginnen.
Die van je vriendjes ben je inmiddels vergeten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik weet nog telefoonnummers van vriendinnetjes vroeger op de basisschool enzo. Nummers die al 15 jaar niet meer werken enzo
Ik heb geen exenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Die van je vriendjes ben je inmiddels vergeten?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Oh dat helpt wel ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja het was zo'n liedje
Bel naar de wonder wonder telefoon.
Bel naar nummer 035-6713317, iedere dag, tijd voor 2, de wondertelefoon, daar bereik je ze mee![]()
En ik weet nog telefoonnummers van vriendinnetjes vroeger op de basisschool enzo. Nummers die al 15 jaar niet meer werken enzo
quote:
Ik heb ook een schijnbaar onuitputtelijke bron voor random weetjes. Die meestal naar boven komen drijven als mijn brein een random link maakt tussen het weetje in kwestie en het gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh dat helpt wel ja.Ik ken het niet, maar luisterde ook niet heel veel radio "vroeger".
Verder ben ik ook gewoon heel slecht in het onthouden van nummers.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga ook maar slapen, anders mis ik straks weer een bus.
Trusten
Hallo.quote:
Haha ik ook. Dat je dan in ene toaal iets randoms vertelt en de ander dan echt denkt van wtfffquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een schijnbaar onuitputtelijke bron voor random weetjes. Die meestal naar boven komen drijven als mijn brein een random link maakt tussen het weetje in kwestie en het gespreksonderwerp.
Slaapkoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hallo.
Iedereen gaat net slapen hier
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ik ook. Dat je dan in ene toaal iets randoms vertelt en de ander dan echt denkt van wtfff
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen die slapen, het is pas 10 uur of zo.!
Hè wat?quote:
Ja vervelend hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan krijg je natuurlijk gelijk weer een shitload aan opdrachten waardoor het dagdag met je vrije tijd is.
[..]
Beetje uitdaging is wel leuk hoor.
Ik las vanmorgen dat steeds minder Britten analoog kunnen klokkijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het al 1 uur is blijkbaar. RIP tijd.
Oh jawel hoor. Mijn dromen hebben een voorspellend karakterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:57 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Waarom slapen jullie? Jullie dromen komen toch niet uit.
Ik las daarnet dat ik gewoon een paar uur niet op de klok heb gekeken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat steeds minder Britten analoog kunnen klokkijken
Wat heb je zoal voorspeld?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Mijn dromen hebben een voorspellend karakter
Dat iemand een vlag ging insmeren met slagroomquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:59 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Wat heb je zoal voorspeld?
Misschien ben je stiekem een paar uur vooruit in de tijd gereisdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las daarnet dat ik gewoon een paar uur niet op de klok heb gekeken.
Middelbare school was juist kut, saaie kutvakken, stomme leraren, blegh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja vervelend heMiddelbare school was echt heel chill vergeleken met nu.
Maar ja, als je niet werkeloos wil eindigen moet het toch maar
Oh wij hadden eigenlijke wel leuke leraren. Was ook een kleine school (heel 6VWO was 11 mensen) dus altijd wel leuk contact. Vakken waren wel kut inderdaad, en veel onzinwerkstukjes enzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Middelbare school was juist kut, saaie kutvakken, stomme leraren, blegh.Nu krijg ik tenminste elke dag interessante dingen te leren en zo.
En je kan nog steeds in de plantsoendienst gaan hoor, heb je geen diploma voor nodig.
1 leraar verpeste het eigenlijk voor mij, de rest ging wel. Maar ik haat die vent nog steeds intens, fucking beunhaas dat het is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wij hadden eigenlijke wel leuke leraren. Was ook een kleine school (heel 6VWO was 11 mensen) dus altijd wel leuk contact. Vakken waren wel kut inderdaad, en veel onzinwerkstukjes enzo.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 leraar verpeste het eigenlijk voor mij, de rest ging wel. Maar ik haat die vent nog steeds intens, fucking beunhaas dat het is.![]()
![]()
Waarom haatte je die leraar dan ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 leraar verpeste het eigenlijk voor mij, de rest ging wel. Maar ik haat die vent nog steeds intens, fucking beunhaas dat het is.![]()
![]()
Wij gingen drop maken (schimmel) en van die dingetjes met wit lichtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
Practicum is trouwens ook wel tof, dat deden we nooit bij scheikunde.
Ja man, het is mijn schuld dat zijn les bestond uit voorlezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien he... lag het wel aan jou.
Ik heb laatst poepbacteriën genetisch gemodificeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij gingen drop maken (schimmel) en van die dingetjes met wit licht
Voorlezen, god dit, god dat, Twente, voetbal, opmerkingen van dat ik het niet ga halen, etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom haatte je die leraar dan ?
Dan haat je zijn manier van lesgeven maar niet hem tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, het is mijn schuld dat zijn les bestond uit voorlezen.
Is dat diezelfde leraar die je niet als homo accepteerde ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb laatst poepbacteriën genetisch gemodificeerd.
[..]
Voorlezen, god dit, god dat, Twente, voetbal, opmerkingen van dat ik het niet ga halen, etc.En zijn vakken waren kut.
Ja, die ja. Nou ja, hij heeft het niet op homo's, omdat "het niet God zijn wil is" (quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is dat diezelfde leraar die je niet als homo accepteerde ?
Wat heeft dat voor nut?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb laatst poepbacteriën genetisch gemodificeerd.
[..]
Voorlezen, god dit, god dat, Twente, voetbal, opmerkingen van dat ik het niet ga halen, etc.En zijn vakken waren kut.
Ben jij niet het standaardtype relnicht dat ermee tekoop loopt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die ja. Nou ja, hij heeft het niet op homo's, omdat "het niet God zijn wil is" (! ), maar hij wist het niet van mij, gaat hem niks aan.
Wij leren hoe we bacteriën genetische kunnen modificeren, dat is het doel. Maar we zorgde ervoor dat E.coli ß-galactosidase ging produceren, iets wat het normaal niet kan. ß-galactosidase is een enzym dat lactose (melksuiker) kan knippen. Door E.coli dat enzym te laten produceren, en vervolgens het enzym te isoleren en te zuiveren, kan je het verwerken tot een tablet waarmee je lactose-intolerante mensen tijdelijk lactose-tolerant kan maken. Of te wel, dan kunnen ze gewoon melk drinken en kaas eten en zo.quote:
Rez is meer man dan heteros man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij niet het standaardtype relnicht dat ermee tekoop loopt?
Wauwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij leren hoe we bacteriën genetische kunnen modificeren, dat is het doel. Maar we zorgde ervoor dat E.coli ß-galactosidase ging produceren, iets wat het normaal niet kan. ß-galactosidase is een enzym dat lactose (melksuiker) kan knippen. Door E.coli dat enzym te laten produceren, en vervolgens het enzym te isoleren en te zuiveren, kan je het verwerken tot een tablet waarmee je lactose-intolerante mensen tijdelijk lactose-tolerant kan maken. Of te wel, dan kunnen ze gewoon melk drinken en kaas eten en zo.
Ik ben de mannelijkste homo ooit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij niet het standaardtype relnicht dat ermee tekoop loopt?
Ik zit even op je facebook te lurken en we hebben een gemeenschappelijke vriendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de mannelijkste homo ooit.
Maar even serieus, ik loop er niet mee te koop, niemand heeft het door tenzij ik het zeg.
Nou ja, tijdens het experiment zelf (wat vooral pipetteren isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WauwDat is wel tof. Heb je ook het gevoel je dat je met zinnige dingen bezig bent
Wie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit even op je facebook te lurken en we hebben een gemeenschappelijke vriendEen ex-collega van me
Weet je het zeker? Dan zoek ik even wat mooi plaatjes op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:57 schreef remlof het volgende:
Hop, posten: ONZ / Post hier je desktop zoals die er *nu* uitziet
Nee dat moet je juist niet doen, gewoon hop een capture van je hele scherm nu en dat posten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dan zoek ik even wat mooi plaatjes op.
Uhuh, zoals jij deed dus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat moet je juist niet doen, gewoon hop een capture van je hele scherm nu en dat posten.
Ik weet niet hoe ik moet DM'en naar een telefoonnummer helpquote:Een compleet verzorgde date met Flippiee op haar zolderkamer? DM dan "flipsels aan" naar 3030. (4,50 P.O.B.)
morge inderdaadquote:
kon slechterquote:
ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje... zondag t/m dinsdag naar Frankrijk
Sporten is altijd goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet verkeerd.
ik denk dat ik er een rustig weekend van maak.
alleen een beetje sporten en voorbereiden op gesprek van maandag en de rest niks
nee, mijn misschien toekomstige werkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Sporten is altijd goedheb je een gesprek op je werk?
Oh superquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, mijn misschien toekomstige werk
quality engineer.quote:
Is dat niet wat je nu ook doet bij een ander bedrijf dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quality engineer.
controle/waarborging kwaliteit van leveranciers en hun producten
nee, heel anders. nu ben ik calculatorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Is dat niet wat je nu ook doet bij een ander bedrijf dan?
Oke nou succes met je nieuwe (toekomstige) baan dan maarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heel anders. nu ben ik calculator
glglquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef Klojo120 het volgende:
Goeiemorgen schatjes. Ik ga proberen een meisje te versieren wens mij geluk.
Sterkte met de afgang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef Klojo120 het volgende:
Goeiemorgen schatjes. Ik ga proberen een meisje te versieren wens mij geluk.
Alsnog gefaald.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga ook maar slapen, anders mis ik straks weer een bus.
Trusten
doe maar 1 met gehaktbal en 1 met krabsalade.quote:
Krabsaladequote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar 1 met gehaktbal en 1 met krabsalade.
aub bezorgen rond half 1
en doe er maar een blikje chocomel bij
Amaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef Amarantha het volgende:
JepEn dan vanavond maar brood eten aangezien ik nu al warm (en duur) eten haal
Wie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Madchild
about an hour ago
Thanks again for the good time Melkweg Cant wait to come back!! to Europe
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
GODVERDOMME WAAROM LET IK NOOIT OP DAN.
KAK. STERF.
Ken ik nietquote:
quote:
quote:
Relatiefquote:
ey rockiejj gquote:
quote:
Ja pc loopt twee min achterquote:
is dat een film?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:20 schreef Crip het volgende:
Goedenmiddag! Ik heb net One night stand gekeken, was echt hilarisch. Weet alleen niet waarom hij One night stand heet.
Ja, Nederlandse.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een film?
en je hebt jezelf als UI
Ga wegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse.
Nu gaat iedereen mij nog meer mogen.
Crip fanclubquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse.
Nu gaat iedereen mij nog meer mogen.
Stront in de trechterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil mijn loonstrookje zienmaar zoals normaal is het weer stront door een trechter en krijg je uiteindwlijk errors te zien
Ik ben heel gevoelig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ Radio] #1335 - Grapje grapje, gelijk boos!
Kebab is lekker met veel jalapeno pepers!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Lust je geen kebab of vind je het jammer dat ik terug ben?
ik vind het jammer dat ik geen kebab hebquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Lust je geen kebab of vind je het jammer dat ik terug ben?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Kebab is lekker met veel jalapeno pepers!
Smaakte prima hihi alleen ik was bij de laatste paar happen zo vol dat ik bijna misselijk werdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat ik geen kebab heb
Lust je dat niet?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Smaakte prima hihi alleen ik was bij de laatste paar happen zo vol dat ik bijna misselijk werd! (ik had zo'n dürüm)
Ik kreeg mijn loon pas twee dagen geleden, terwijl ik het normaal al op de 21e krijg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil mijn loonstrookje zienmaar zoals normaal is het weer stront door een trechter en krijg je uiteindwlijk errors te zien
Neequote:
Ah zo, nee dan is dat niet lekker! Dan kun je niet genieten van je kebabquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeAls kind kon ik heel scherp eten, stond ik zelfs in de klas om bekend, maar tegenwoordig kan ik nog weinig hebben haha
Alleen knoflooksaus voor mij bij de kebab/shoarmaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah zo, nee dan is dat niet lekker! Dan kun je niet genieten van je kebab.
ik eet bijna nooit knoflooksaus bij mij kebabquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen knoflooksaus voor mij bij de kebab/shoarma
Ik wel, lekker uit mn bek meurenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet bijna nooit knoflooksaus bij mij kebab
ik hou van droogquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wel, lekker uit mn bek meuren
Oh nee daar hou ik dan echt niet vanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou van droog
ik was dan ook erg teleurgesteld toen ik de laatste keer bij de turk was en mijn doner niet goed doorgebakken was
ik ben misschien een beetje raar wat dat betreftquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee daar hou ik dan echt niet van
En slaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:52 schreef BBQSausage het volgende:
Döner kebab moet wel met knoflooksaus ja.
Omdat die film kut isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Rezania het volgende:
Waarom ziet deze shit er beter uit de film?
Nu hebben we Korra, jippie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:02 schreef Roburtt het volgende:
Sowieso toen avatar nieuw was, dat was echte harde shit op de tv altijd
Seizoen één gekeken voor de feels, mja was wel oké opzichquote:
Soberso avatarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Rezania het volgende:
Waarom ziet deze shit er beter uit de film?
ban plsquote:
dat is toch die film met die blauwe mannetjes he?quote:
Boeit me niet welke van de 2 FL bedoeld. Ik vind het beide lamequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch die film met die blauwe mannetjes he?
is er nog iets anders dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeit me niet welke van de 2 FL bedoeld. Ik vind het beide lame
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeit me niet welke van de 2 FL bedoeld. Ik vind het beide lame
Ja die animequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er nog iets anders dan?
die film is gewoon kut
Nee die film was dan wel weer oké.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch die film met die blauwe mannetjes he?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee die film was dan wel weer oké.
Het is geen animequote:
quote:
quote:
Seizoen twee was beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Seizoen één gekeken voor de feels, mja was wel oké opzich
Ga weg met je #teams.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wilde het er ook nog even inwrijven.
#teamroburtt
Hm misschien maar eens kijken danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Seizoen twee was beter.Maar nog lang niet zo goed als TLA.
had die ninja niet eens gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Homo ik dacht dat ik veilig was met mijn ninja.
daarom heb ik 2 kledingkastenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Al mijn kleding in de kast weten te krijgen![]()
Wel heel wat eruit gelaten en weggedaan maar dat is een detail haha
Ik heb geen kledingkastquote:
ik heb een kledingkast en nog een aparte t-shirtenkastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen kledingkastIk prop al mijn kleding in een dressoir. Moet binnenkort maar eens kijken naar een kledingkast (kan ik nog meer kleding kopen haha
)
T-shirtenkast?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een kledingkast en nog een aparte t-shirtenkast
tijd dat ik een huis vind, dan maak ik gewoon van 1 kamer een walk in closet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Boehoe, het is geen Japanse serie, /care. De stijl = anime.
jaquote:
Haha. Hoeveel t-shirten heb je dan wel niet? Ik dacht dat ik wel veel jurkjes had maar ik schijn er maar een stuk of 10 te hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
een kastje met alleen maar planken waar vooral t-shirt in liggen
geen ideequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Hoeveel t-shirten heb je dan wel niet? Ik dacht dat ik wel veel jurkjes had maar ik schijn er maar een stuk of 10 te hebbenTegenvaller
Wat de neuk, ik heb er 6 ofzo die ik draagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen ideemeer dan 50 zeker. en de meeste daarvan draag ik nooit
Ik heb net de helft van mijn t-shirten weggedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen ideemeer dan 50 zeker. en de meeste daarvan draag ik nooit
neuh, een paar goede die ik in de zomer draag. een stapeltje zwarte voor onder een hemd, een stapeltje band en festivalshirts die ik niet wil weggooien, een stapeltje witte shirts voor te beunen, een stapel met shirts van onze wedstrijd (elk jaar een nieuwe), een stapeltje sportshirts enz enzquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat de neuk, ik heb er 6 ofzo die ik draag
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Good news everyone
Ik ga door met de opleiding
Dankuquote:
Vertel mij watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Danku
Mag ik ook ff klagen over mensen uit Drenthe
Ik zat vandaag in de bus naar huis, zetten er van die tokkies geheime zender muziek op_
Soms wou ik dat ik in een gebied woonde waar mensen een betere muzieksmaak hebben
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Heb je trouwens het centrum van Emmen gezien de laatste week/twee weken? Ligt echt helemaal over hoop
Duurt volgens mij een jaar voor dat het klaar isquote:
Wiriquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even de afwas doen (ja nu echt). Daarna mezelf belonen met een koud blikje vanille cola en een joint
Goed zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Good news everyone
Ik ga door met de opleiding
Ik zal wel m'n best moeten doenquote:
Ja maar dan het tegenovergestelde.quote:
Nee man, het is geen anime.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Anime crap.
En ja, het is wel anime.
De stijl is ook geen anime, het is een cartoon joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Boehoe, het is geen Japanse serie, /care. De stijl = anime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |