Ik ben wel een beetje boos op Monitor dat de nummer 1 geen hartje krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat niet eens
Maar ik heb er een hartje achter gekregen van monitor
[..]
iets zegt me dat monitor een kerel isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje boos op Monitor dat de nummer 1 geen hartje krijgt.
Deze keer had ik een 7quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou hem doen.
Hoe ging je tentamen? Bachelor (?)/Master (?) Nu wel binnen?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer had ik een 7Bachelor is dus binnen.
Je was er trouwens niet bij de toiletten in de harmonie. Ben wel geweest, maar mijn hoop werd de grond in geboord.
Ik heb het naar de experts gebrachtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje boos op Monitor dat de nummer 1 geen hartje krijgt.
Ik wil ook de mannenliefde van de Monitor best beantwoorden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets zegt me dat monitor een kerel is
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je was er trouwens niet bij de toiletten in de harmonie. Ben wel geweest, maar mijn hoop werd de grond in geboord.
Johannes_vermeer in de kou laten staanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was wel iemand die ik eerst dacht dat Etsu was.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes_vermeer in de kou laten staan
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was wel iemand die ik eerst dacht dat Etsu was.
Maar nu heb ik het vermoeden dat ik misbruikt ben.
Was hij een beetje misselijk van die vergiftigde lasagne?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nee, dat klopt. Pax lag nog te slapen naast me en ik wilde hem niet alleen laten. Jeweetwel, iedere seconde telt.
I knew itquote:
Gaan we de top2000 langs?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:34 schreef essnhills het volgende:
Maar om die stofjes ind e wind wat variatie te geven![]()
![]()
![]()
Weet ik niet, daar heeft hij niets over gezegd. Hij zei dat hij het lekker vond en dat hij op ieder moment in slaap kon vallen (waarschijnlijk omdat het hem goed heeft gesmaakt) en dat hij wel zin had in seks. Zodoende dat dus, en toen gingen we slapen. En ik ben altijd vroeg wakker en toen sliep hij nog, maar toen was het bijna tijd om aanwezig te zijn in de toiletten waar we hadden afgesproken en ik wilde Pax niet achterlaten omdat ik van hem houd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was hij een beetje misselijk van die vergiftigde lasagne?
Afgerond al. Dit zijn de vrije keuzes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan we de top2000 langs?
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan we de top2000 langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |