Wij leren hoe we bacteriën genetische kunnen modificeren, dat is het doel. Maar we zorgde ervoor dat E.coli ß-galactosidase ging produceren, iets wat het normaal niet kan. ß-galactosidase is een enzym dat lactose (melksuiker) kan knippen. Door E.coli dat enzym te laten produceren, en vervolgens het enzym te isoleren en te zuiveren, kan je het verwerken tot een tablet waarmee je lactose-intolerante mensen tijdelijk lactose-tolerant kan maken. Of te wel, dan kunnen ze gewoon melk drinken en kaas eten en zo.quote:
Rez is meer man dan heteros man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij niet het standaardtype relnicht dat ermee tekoop loopt?
Wauwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij leren hoe we bacteriën genetische kunnen modificeren, dat is het doel. Maar we zorgde ervoor dat E.coli ß-galactosidase ging produceren, iets wat het normaal niet kan. ß-galactosidase is een enzym dat lactose (melksuiker) kan knippen. Door E.coli dat enzym te laten produceren, en vervolgens het enzym te isoleren en te zuiveren, kan je het verwerken tot een tablet waarmee je lactose-intolerante mensen tijdelijk lactose-tolerant kan maken. Of te wel, dan kunnen ze gewoon melk drinken en kaas eten en zo.
Ik ben de mannelijkste homo ooit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij niet het standaardtype relnicht dat ermee tekoop loopt?
Ik zit even op je facebook te lurken en we hebben een gemeenschappelijke vriendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de mannelijkste homo ooit.
Maar even serieus, ik loop er niet mee te koop, niemand heeft het door tenzij ik het zeg.
Nou ja, tijdens het experiment zelf (wat vooral pipetteren isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WauwDat is wel tof. Heb je ook het gevoel je dat je met zinnige dingen bezig bent
Wie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit even op je facebook te lurken en we hebben een gemeenschappelijke vriendEen ex-collega van me
Weet je het zeker? Dan zoek ik even wat mooi plaatjes op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:57 schreef remlof het volgende:
Hop, posten: ONZ / Post hier je desktop zoals die er *nu* uitziet
Nee dat moet je juist niet doen, gewoon hop een capture van je hele scherm nu en dat posten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dan zoek ik even wat mooi plaatjes op.
Uhuh, zoals jij deed dus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat moet je juist niet doen, gewoon hop een capture van je hele scherm nu en dat posten.
Ik weet niet hoe ik moet DM'en naar een telefoonnummer helpquote:Een compleet verzorgde date met Flippiee op haar zolderkamer? DM dan "flipsels aan" naar 3030. (4,50 P.O.B.)
morge inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |