En dan krijg je natuurlijk gelijk weer een shitload aan opdrachten waardoor het dagdag met je vrije tijd is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pas sinds afgelopen maandag klaar met tentamens, en dan maandag weer beginnen
Beetje uitdaging is wel leuk hoor.quote:Maar goed. Wel respectjes hoor, calculus zou ik niet eens aan beginnen.
Die van je vriendjes ben je inmiddels vergeten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik weet nog telefoonnummers van vriendinnetjes vroeger op de basisschool enzo. Nummers die al 15 jaar niet meer werken enzo
Ik heb geen exenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Die van je vriendjes ben je inmiddels vergeten?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Oh dat helpt wel ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja het was zo'n liedje
Bel naar de wonder wonder telefoon.
Bel naar nummer 035-6713317, iedere dag, tijd voor 2, de wondertelefoon, daar bereik je ze mee![]()
En ik weet nog telefoonnummers van vriendinnetjes vroeger op de basisschool enzo. Nummers die al 15 jaar niet meer werken enzo
quote:
Ik heb ook een schijnbaar onuitputtelijke bron voor random weetjes. Die meestal naar boven komen drijven als mijn brein een random link maakt tussen het weetje in kwestie en het gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh dat helpt wel ja.Ik ken het niet, maar luisterde ook niet heel veel radio "vroeger".
Verder ben ik ook gewoon heel slecht in het onthouden van nummers.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga ook maar slapen, anders mis ik straks weer een bus.
Trusten
Hallo.quote:
Haha ik ook. Dat je dan in ene toaal iets randoms vertelt en de ander dan echt denkt van wtfffquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een schijnbaar onuitputtelijke bron voor random weetjes. Die meestal naar boven komen drijven als mijn brein een random link maakt tussen het weetje in kwestie en het gespreksonderwerp.
Slaapkoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hallo.
Iedereen gaat net slapen hier
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ik ook. Dat je dan in ene toaal iets randoms vertelt en de ander dan echt denkt van wtfff
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen die slapen, het is pas 10 uur of zo.!
Hè wat?quote:
Ja vervelend hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan krijg je natuurlijk gelijk weer een shitload aan opdrachten waardoor het dagdag met je vrije tijd is.
[..]
Beetje uitdaging is wel leuk hoor.
Ik las vanmorgen dat steeds minder Britten analoog kunnen klokkijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het al 1 uur is blijkbaar. RIP tijd.
Oh jawel hoor. Mijn dromen hebben een voorspellend karakterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:57 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Waarom slapen jullie? Jullie dromen komen toch niet uit.
Ik las daarnet dat ik gewoon een paar uur niet op de klok heb gekeken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat steeds minder Britten analoog kunnen klokkijken
Wat heb je zoal voorspeld?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Mijn dromen hebben een voorspellend karakter
Dat iemand een vlag ging insmeren met slagroomquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:59 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Wat heb je zoal voorspeld?
Misschien ben je stiekem een paar uur vooruit in de tijd gereisdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las daarnet dat ik gewoon een paar uur niet op de klok heb gekeken.
Middelbare school was juist kut, saaie kutvakken, stomme leraren, blegh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja vervelend heMiddelbare school was echt heel chill vergeleken met nu.
Maar ja, als je niet werkeloos wil eindigen moet het toch maar
Oh wij hadden eigenlijke wel leuke leraren. Was ook een kleine school (heel 6VWO was 11 mensen) dus altijd wel leuk contact. Vakken waren wel kut inderdaad, en veel onzinwerkstukjes enzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Middelbare school was juist kut, saaie kutvakken, stomme leraren, blegh.Nu krijg ik tenminste elke dag interessante dingen te leren en zo.
En je kan nog steeds in de plantsoendienst gaan hoor, heb je geen diploma voor nodig.
1 leraar verpeste het eigenlijk voor mij, de rest ging wel. Maar ik haat die vent nog steeds intens, fucking beunhaas dat het is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wij hadden eigenlijke wel leuke leraren. Was ook een kleine school (heel 6VWO was 11 mensen) dus altijd wel leuk contact. Vakken waren wel kut inderdaad, en veel onzinwerkstukjes enzo.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 leraar verpeste het eigenlijk voor mij, de rest ging wel. Maar ik haat die vent nog steeds intens, fucking beunhaas dat het is.![]()
![]()
Waarom haatte je die leraar dan ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 leraar verpeste het eigenlijk voor mij, de rest ging wel. Maar ik haat die vent nog steeds intens, fucking beunhaas dat het is.![]()
![]()
Wij gingen drop maken (schimmel) en van die dingetjes met wit lichtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
Practicum is trouwens ook wel tof, dat deden we nooit bij scheikunde.
Ja man, het is mijn schuld dat zijn les bestond uit voorlezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien he... lag het wel aan jou.
Ik heb laatst poepbacteriën genetisch gemodificeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij gingen drop maken (schimmel) en van die dingetjes met wit licht
Voorlezen, god dit, god dat, Twente, voetbal, opmerkingen van dat ik het niet ga halen, etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom haatte je die leraar dan ?
Dan haat je zijn manier van lesgeven maar niet hem tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, het is mijn schuld dat zijn les bestond uit voorlezen.
Is dat diezelfde leraar die je niet als homo accepteerde ?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb laatst poepbacteriën genetisch gemodificeerd.
[..]
Voorlezen, god dit, god dat, Twente, voetbal, opmerkingen van dat ik het niet ga halen, etc.En zijn vakken waren kut.
Ja, die ja. Nou ja, hij heeft het niet op homo's, omdat "het niet God zijn wil is" (quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is dat diezelfde leraar die je niet als homo accepteerde ?
Wat heeft dat voor nut?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb laatst poepbacteriën genetisch gemodificeerd.
[..]
Voorlezen, god dit, god dat, Twente, voetbal, opmerkingen van dat ik het niet ga halen, etc.En zijn vakken waren kut.
Ben jij niet het standaardtype relnicht dat ermee tekoop loopt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die ja. Nou ja, hij heeft het niet op homo's, omdat "het niet God zijn wil is" (! ), maar hij wist het niet van mij, gaat hem niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |