En dan krijg je natuurlijk gelijk weer een shitload aan opdrachten waardoor het dagdag met je vrije tijd is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik ben ook pas sinds afgelopen maandag klaar met tentamens, en dan maandag weer beginnen
Beetje uitdaging is wel leuk hoor.quote:Maar goed. Wel respectjes hoor, calculus zou ik niet eens aan beginnen.
Die van je vriendjes ben je inmiddels vergeten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik weet nog telefoonnummers van vriendinnetjes vroeger op de basisschool enzo. Nummers die al 15 jaar niet meer werken enzo
Ik heb geen exenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Die van je vriendjes ben je inmiddels vergeten?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op. Trusten alvast
Oh dat helpt wel ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja het was zo'n liedje
Bel naar de wonder wonder telefoon.
Bel naar nummer 035-6713317, iedere dag, tijd voor 2, de wondertelefoon, daar bereik je ze mee![]()
En ik weet nog telefoonnummers van vriendinnetjes vroeger op de basisschool enzo. Nummers die al 15 jaar niet meer werken enzo
quote:
Ik heb ook een schijnbaar onuitputtelijke bron voor random weetjes. Die meestal naar boven komen drijven als mijn brein een random link maakt tussen het weetje in kwestie en het gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh dat helpt wel ja.Ik ken het niet, maar luisterde ook niet heel veel radio "vroeger".
Verder ben ik ook gewoon heel slecht in het onthouden van nummers.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga ook maar slapen, anders mis ik straks weer een bus.
Trusten
Hallo.quote:
Haha ik ook. Dat je dan in ene toaal iets randoms vertelt en de ander dan echt denkt van wtfffquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een schijnbaar onuitputtelijke bron voor random weetjes. Die meestal naar boven komen drijven als mijn brein een random link maakt tussen het weetje in kwestie en het gespreksonderwerp.
Slaapkoppen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hallo.
Iedereen gaat net slapen hier
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ik ook. Dat je dan in ene toaal iets randoms vertelt en de ander dan echt denkt van wtfff
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen die slapen, het is pas 10 uur of zo.!
Hè wat?quote:
Ja vervelend hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan krijg je natuurlijk gelijk weer een shitload aan opdrachten waardoor het dagdag met je vrije tijd is.
[..]
Beetje uitdaging is wel leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |