Ohquote:
Monitor maakt me verlegenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, zou kunnenMaar ik weet het eigenlijk niet
![]()
Geen top 10 denk ik
Welke post?quote:
quote:[..]
Monitor maakt me verlegen
1 2 3 | <?php $message = str_ireplace('essnhills', 'essnhills O+', $message); ?> |
Die van mezelf waarin ik beweer niet in de top 10 van vandaag te staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Welke post?
[..]
[ code verwijderd ]
Ja?quote:
Oh, ik zal het hier even in de groep gooien bij de mensen met verstand van zakenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje boos op Monitor dat de nummer 1 geen hartje krijgt.
Die moesten we toch vergeten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mezelf waarin ik beweer niet in de top 10 van vandaag te staan?
Oh shitquote:
Monitorquote:
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zal het hier even in de groep gooien bij de mensen met verstand van zaken
Ohquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijn
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Een hartje moet je verdienen. Daar hoef je niet per se nr 1 voor te zijn
Uiteraard.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit
Ja alles wat ik zelf heb geschreven is in mijn geheugen gebrand en dat duurt langer voordat het weg is hè?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.
Misschien helpt vastbinden wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal de Monitor eens speels op de billen tikken, kijken wat hij dan zegt.
Jij snapt mequote:
Oh, kwam het daardoor?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen door vrouwen. En daarmee verdien je wel kudo's ja
Knap hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
8 punten lager dan officieel, maar goed.
Mooi mooi. Ja, eindelijk een paar dagen vrij, dus dat is lekker. Helaas is maandag al weer bijna daar.quote:
Eentje maar, voor calculus, te weinig geoefend.quote:Heb je al veel onvoldoendes gehaald?
Ik onthou ook redelijk goed wat ik heb gepost. Tijdje terug nog een mod die een bericht van mij had verwijderd gewezen op het feit dat ik het er niet mee eens wasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij snapt me
Ja met zo'n hoog IQ heb je ook gewoon last van je geheugen natuurlijk, dat je dingen te goed onthoud enzo
Oh, gelukkig zat ik daar ruim bovenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
Zo knap is het trouwens niet, de standaardafwijking van het IQ is namelijk 15, wat betekent dat 50% van de mensen tussen de 85 en 115 scoort.
Wat was jouw score dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, gelukkig zat ik daar ruim boven
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik onthou ook redelijk goed wat ik heb gepost. Tijdje terug nog een mod die een bericht van mij had verwijderd gewezen op het feit dat ik het er niet mee eens was
Zolang het gemiddelde 100 blijft uiteraard.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
Zo knap is het trouwens niet, de standaardafwijking van het IQ is namelijk 15, wat betekent dat 50% van de mensen tussen de 85 en 115 scoort.
130+ meer zeg ik nietquote:
Zo'n goed geheugen heb ik niet, ik ben bijvoorbeeld een ramp in het onthouden van verjaardagen. Andere dingen zoals telefoonnummers kan ik dan wel weer erg goed onthouden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik onthou meestal ook van die dingen dat je denkt van.. 'eh?'
Vrienden en familie is dat ook opgevallen natuurlijk, waardoor als er iets is van jáááren geleden dat ze naar mij toe komen van 'weet jij nog hoe dat toen zat in 1997 toen we ... ' en meestal weet ik dat ook wel danEn m'n broers maken altijd grappen dat ik dingen herinner van voor m'n geboorte enzo
Nice.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
8 punten lager dan officieel, maar goed.
Het verschilt bij mij ook wel eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n goed geheugen heb ik niet, ik ben bijvoorbeeld een ramp in het onthouden van verjaardagen. Andere dingen zoals telefoonnummers kan ik dan wel weer erg goed onthouden.
Ja ik ben ook pas sinds afgelopen maandag klaar met tentamens, en dan maandag weer beginnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ja, eindelijk een paar dagen vrij, dus dat is lekker. Helaas is maandag al weer bijna daar.
[..]
Eentje maar, voor calculus, te weinig geoefend.Maar komt wel goed bij de herkansing.
Bij mij beginnen gebeurtenissen uit het verleden na een tijd te vervagen en ben ik de details kwijt. Echter, dingen die ik in de toekomst plan kan ik prima onthouden. Ik heb dan ook geen agenda nodig, is ook nog nooit fout gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het verschilt bij mij ook wel eensMaar meestal weet ik dingen nog heel gedetailleerd, dus als iemand dan niet weet waar ik het over heb blijf ik net zo lang details vertellen totdat het weer voorzichtig boven komt drijven
Ik ken ook van die nutteloze dingen als oude telefoonnummersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer is heel goed in het onthouden van getallen.
Die weet het nummer van z'n schoolkluisje van 8 jaar geleden nog.En z'n leerlingnummer, en al z'n oude pincodes (heeft al 5 nieuwe passen & pincodes gehad).
Verder ook alle nummers op de pasjes in z'n portemonnee.
Wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ook van die nutteloze dingen als oude telefoonnummers![]()
Zo was er toen op de radio de wondertelefoon..
Kent iemand die nog? Was op radio 2
het nummer was in ieder geval 035-6713317
Ohja dat heb ik ook inderdaad. Ik weet precies wanneer ik wat moet doen, met wie ik heb afgesproken en hoe laat en wat ik wanneer moet inleveren enzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij mij beginnen gebeurtenissen uit het verleden na een tijd te vervagen en ben ik de details kwijt. Echter, dingen die ik in de toekomst plan kan ik prima onthouden. Ik heb dan ook geen agenda nodig, is ook nog nooit fout gegaan.
Naja het was zo'n liedjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.![]()
Ik had al moeite met het onthouden van m'n eigen nummer.Die wist ik ook pas na 4/5 jaar echt uit m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |