Wij leren hoe we bacteriën genetische kunnen modificeren, dat is het doel. Maar we zorgde ervoor dat E.coli ß-galactosidase ging produceren, iets wat het normaal niet kan. ß-galactosidase is een enzym dat lactose (melksuiker) kan knippen. Door E.coli dat enzym te laten produceren, en vervolgens het enzym te isoleren en te zuiveren, kan je het verwerken tot een tablet waarmee je lactose-intolerante mensen tijdelijk lactose-tolerant kan maken. Of te wel, dan kunnen ze gewoon melk drinken en kaas eten en zo.quote:
Rez is meer man dan heteros man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij niet het standaardtype relnicht dat ermee tekoop loopt?
Wauwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij leren hoe we bacteriën genetische kunnen modificeren, dat is het doel. Maar we zorgde ervoor dat E.coli ß-galactosidase ging produceren, iets wat het normaal niet kan. ß-galactosidase is een enzym dat lactose (melksuiker) kan knippen. Door E.coli dat enzym te laten produceren, en vervolgens het enzym te isoleren en te zuiveren, kan je het verwerken tot een tablet waarmee je lactose-intolerante mensen tijdelijk lactose-tolerant kan maken. Of te wel, dan kunnen ze gewoon melk drinken en kaas eten en zo.
Ik ben de mannelijkste homo ooit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij niet het standaardtype relnicht dat ermee tekoop loopt?
Ik zit even op je facebook te lurken en we hebben een gemeenschappelijke vriendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de mannelijkste homo ooit.
Maar even serieus, ik loop er niet mee te koop, niemand heeft het door tenzij ik het zeg.
Nou ja, tijdens het experiment zelf (wat vooral pipetteren isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WauwDat is wel tof. Heb je ook het gevoel je dat je met zinnige dingen bezig bent
Wie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit even op je facebook te lurken en we hebben een gemeenschappelijke vriendEen ex-collega van me
Weet je het zeker? Dan zoek ik even wat mooi plaatjes op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:57 schreef remlof het volgende:
Hop, posten: ONZ / Post hier je desktop zoals die er *nu* uitziet
Nee dat moet je juist niet doen, gewoon hop een capture van je hele scherm nu en dat posten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dan zoek ik even wat mooi plaatjes op.
Uhuh, zoals jij deed dus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat moet je juist niet doen, gewoon hop een capture van je hele scherm nu en dat posten.
Ik weet niet hoe ik moet DM'en naar een telefoonnummer helpquote:Een compleet verzorgde date met Flippiee op haar zolderkamer? DM dan "flipsels aan" naar 3030. (4,50 P.O.B.)
morge inderdaadquote:
kon slechterquote:
ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje... zondag t/m dinsdag naar Frankrijk
Sporten is altijd goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet verkeerd.
ik denk dat ik er een rustig weekend van maak.
alleen een beetje sporten en voorbereiden op gesprek van maandag en de rest niks
nee, mijn misschien toekomstige werkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Sporten is altijd goedheb je een gesprek op je werk?
Oh superquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, mijn misschien toekomstige werk
quality engineer.quote:
Is dat niet wat je nu ook doet bij een ander bedrijf dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quality engineer.
controle/waarborging kwaliteit van leveranciers en hun producten
nee, heel anders. nu ben ik calculatorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Is dat niet wat je nu ook doet bij een ander bedrijf dan?
Oke nou succes met je nieuwe (toekomstige) baan dan maarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heel anders. nu ben ik calculator
glglquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef Klojo120 het volgende:
Goeiemorgen schatjes. Ik ga proberen een meisje te versieren wens mij geluk.
Sterkte met de afgang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef Klojo120 het volgende:
Goeiemorgen schatjes. Ik ga proberen een meisje te versieren wens mij geluk.
Alsnog gefaald.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga ook maar slapen, anders mis ik straks weer een bus.
Trusten
doe maar 1 met gehaktbal en 1 met krabsalade.quote:
Krabsaladequote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar 1 met gehaktbal en 1 met krabsalade.
aub bezorgen rond half 1
en doe er maar een blikje chocomel bij
Amaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef Amarantha het volgende:
JepEn dan vanavond maar brood eten aangezien ik nu al warm (en duur) eten haal
Wie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Madchild
about an hour ago
Thanks again for the good time Melkweg Cant wait to come back!! to Europe
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
GODVERDOMME WAAROM LET IK NOOIT OP DAN.
KAK. STERF.
Ken ik nietquote:
quote:
quote:
Relatiefquote:
ey rockiejj gquote:
quote:
Ja pc loopt twee min achterquote:
is dat een film?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:20 schreef Crip het volgende:
Goedenmiddag! Ik heb net One night stand gekeken, was echt hilarisch. Weet alleen niet waarom hij One night stand heet.
Ja, Nederlandse.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een film?
en je hebt jezelf als UI
Ga wegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse.
Nu gaat iedereen mij nog meer mogen.
Crip fanclubquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse.
Nu gaat iedereen mij nog meer mogen.
Stront in de trechterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil mijn loonstrookje zienmaar zoals normaal is het weer stront door een trechter en krijg je uiteindwlijk errors te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |