T-shirtenkast?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een kledingkast en nog een aparte t-shirtenkast
tijd dat ik een huis vind, dan maak ik gewoon van 1 kamer een walk in closet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Boehoe, het is geen Japanse serie, /care. De stijl = anime.
jaquote:
Haha. Hoeveel t-shirten heb je dan wel niet? Ik dacht dat ik wel veel jurkjes had maar ik schijn er maar een stuk of 10 te hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
een kastje met alleen maar planken waar vooral t-shirt in liggen
geen ideequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Hoeveel t-shirten heb je dan wel niet? Ik dacht dat ik wel veel jurkjes had maar ik schijn er maar een stuk of 10 te hebbenTegenvaller
Wat de neuk, ik heb er 6 ofzo die ik draagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen ideemeer dan 50 zeker. en de meeste daarvan draag ik nooit
Ik heb net de helft van mijn t-shirten weggedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen ideemeer dan 50 zeker. en de meeste daarvan draag ik nooit
neuh, een paar goede die ik in de zomer draag. een stapeltje zwarte voor onder een hemd, een stapeltje band en festivalshirts die ik niet wil weggooien, een stapeltje witte shirts voor te beunen, een stapel met shirts van onze wedstrijd (elk jaar een nieuwe), een stapeltje sportshirts enz enzquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat de neuk, ik heb er 6 ofzo die ik draag
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Good news everyone
Ik ga door met de opleiding
Dankuquote:
Vertel mij watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Danku
Mag ik ook ff klagen over mensen uit Drenthe
Ik zat vandaag in de bus naar huis, zetten er van die tokkies geheime zender muziek op_
Soms wou ik dat ik in een gebied woonde waar mensen een betere muzieksmaak hebben
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Heb je trouwens het centrum van Emmen gezien de laatste week/twee weken? Ligt echt helemaal over hoop
Duurt volgens mij een jaar voor dat het klaar isquote:
Wiriquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even de afwas doen (ja nu echt). Daarna mezelf belonen met een koud blikje vanille cola en een joint
Goed zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Good news everyone
Ik ga door met de opleiding
Ik zal wel m'n best moeten doenquote:
Ja maar dan het tegenovergestelde.quote:
Nee man, het is geen anime.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Anime crap.
En ja, het is wel anime.
De stijl is ook geen anime, het is een cartoon joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Boehoe, het is geen Japanse serie, /care. De stijl = anime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |