6 random slagen je op je laptop was al een betere OP idioot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:
Als iemand een betere OP weet moet ie het maar zeggen
zwemmel is al meervoudquote:
Mooie zin droeftoeterquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
6 random slagen je op je laptop was al een betere OP idioot.
Je zusjequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
wie masterbeert hier wel eens met spuug ??
is heel anders dan droog sjorren Lol
voelt net echt...
Ga huilen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
6 random slagen je op je laptop was al een betere OP idioot.
ja heb ik ook somsquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen volgens was toen de zuurtegraad van mijn speeksel te hoog want mijn eikel begint af te brokkelen lijkt wel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen volgens mij was toen de zuurtegraad van mijn speeksel te hoog want mijn eikel begint af te brokkelen lijkt wel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [ONZ-FB] Welkom murp als nieuwe ONZ-mod!!!!
Kan ook gewoon niet meer gepost worden in het feedbacktopic
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [ONZ-FB] Welkom murp als nieuwe ONZ-mod!!!!
Kan ook gewoon niet meer gepost worden in het feedbacktopic
okquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind het hier ook wel leuk blijf hier denk ik
indd leg is uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo.
Zou wel een ongestelde mod ofzo zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo.
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou wel een ongestelde mod ofzo zijn
mis ik rellen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo.
Valt wel mee, er is een sc in onz dicht gegooid en nu zijn ze boos ofzo.quote:
Stoer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef Weissman het volgende:
3 notes erbij jonges![]()
OP hoeveel staat de teller bij jullie
Kom niet stoer pratenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij voelt je wel helemaal het mannetje he met je abotje?
ik ben hooggeleit gquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij voelt je wel helemaal het mannetje he met je abotje?
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij voelt je wel helemaal het mannetje he met je abotje?
Nu pasquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks trouwens nog hiervoor dWcHoe kwam je er nou aan?! Ik heb fucking veel lopen googelen en kreeg niks gewoon.
Wat een slet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben dima en ik ben boos
zo meisje in holly gaf op papiertje aan barman
sex = 060928734
mooooooo
zoweizo hij heeft haar slagroomtaart gegeven [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben het met je eens. Maar die jongetjes zijn weggejaagd bij hun eigen SC..quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hierwat is daar nou zo leuk aan
Wij doen toch best normaal de laatste dagen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hierwat is daar nou zo leuk aan
14 zijn en over alles kankuuuuuuhhhr roepen. Vet stoer mannnnnn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hierwat is daar nou zo leuk aan
ik denk van niet want zij gaf een telefoonnummer met 9 cijfersquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben dima en ik ben boos
zo meisje in holly gaf op papiertje aan barman
sex = 060928734
mooooooo
zoweizo hij heeft haar slagroomtaart gegeven [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oké.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:20 schreef BlueJeans het volgende:
Oh jalélé ik voel me zo plotseling zo o ja lélé zing met ons mee O JA O JEE.
Of zoiets...![]()
Eh, ze zijn bijna 2x zo oud hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
14 zijn en over alles kankuuuuuuhhhr roepen. Vet stoer mannnnnn.
Ken je nagaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ze zijn bijna 2x zo oud hoor
Hoe is het afgelopen op je werk?quote:
Modus :$quote:
Pijn en verdrietquote:
Jah met me meissie xDquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr avatar heb jij . ben jij dan mag ik vragen
Jwz.. Niet zolang hoor, zo etenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, het is motherfucking D.Q.O.D.
Oh, mijn, GOD, Jahr00nquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr avatar heb jij . ben jij dan mag ik vragen
waarom heb jij nieuw account vriendjequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, mijn, GOD, Jahr00n!
De kwarkweglepelaar!
Moet mijn bottom bitch wel aandacht geven zo ja? Goftedommequote:
Jij en je eten.quote:
Je moet niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet mijn bottom bitch wel aandacht geven zo ja? Goftedomme
Ja, het is zo'n Fattyquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en je eten.
Op een dag he? Op een dag kun je niet eens meer bij mij op bezoek komen omdat je de trap niet op kunt rollen.
Ben nog lang niet dik hoor, weeniequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en je eten.
Op een dag he? Op een dag kun je niet eens meer bij mij op bezoek komen omdat je de trap niet op kunt rollen.
"Moet'n is driet'n"quote:
Jawel, doodgaan en de belastingdienst .. Dat moetquote:
ZEG!!quote:
Zou haar nog steeds aaien wel.quote:
Heb geen recente pics van je gezien.quote:
Heb ik het toch niet overquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wij doen toch best normaal de laatste dagen?
Hoi sisquote:
Wie nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar nog steeds aaien wel.
[..]
Heb geen recente pics van je gezien.
Ja, beetje triest wel idd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ik het toch niet over
Meer over het stoere rellen notes verzamelen dat nu weer plaatsvindt.
Verzonnen postsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Zaktabak het volgende:
Godverdomme... Vader mag na overlijden van zijn vrouw (mijn moeder dus) november vorig jaar hier bij mij in de randstad zijn verjaardag vieren.
Krijg ik een sms'je van mijn collega dat ik onmiddellijk naar kantoor moet komen, terwijl ik vrij heb gekregen voor deze middag. Want wat is er, de schoonmaakster is er he-le-maal klaar mee. Ze is gillend om zich heen aan het slaan:
VUILE VRIJMETSELAARS! ALLEEN MAAR GELD VERDIENEN MET JULLIE LINKSE HOBBY'S!! GEEN GREINTJE RESPECT!!! SCHANDALIG, ALLEEN MAAR HET HANDJE OPHOUDEN! IK LAAT MARK HIER HET FIJNE VAN WETEN, DIE ZORGT ER WEL VOOR!!!"
Heeft dat klotewijf een Externe Mac Monitor omgegooid (zo'n iMac zonder ingebakken computer.) Maar die kost wel paar duizend euro. Eerst collega's kalmeren dat ze goed nadenken wat ze doen, want ze hadden moordneigingen. Helaas kan ik ze niet toelaten om de schoonmaakster fysiek te mishandelen, want dat zou bij haar ontslag ons niet goed uitkomen op juridisch gebied.
Goed, heel protocol gevolgd, haar ondervraagd op een rustige toont (heel veel moeite kostte dat) en uiteindelijk is ze ontslagen. Kutavond
Damn... ik zou alsnog in haar kont plassen.. dat zal der leren.quote:
Grote duim welquote:
lekker boeiendquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Zaktabak het volgende:
Godverdomme... Vader mag na overlijden van zijn vrouw (mijn moeder dus) november vorig jaar hier bij mij in de randstad zijn verjaardag vieren.
Krijg ik een sms'je van mijn collega dat ik onmiddellijk naar kantoor moet komen, terwijl ik vrij heb gekregen voor deze middag. Want wat is er, de schoonmaakster is er he-le-maal klaar mee. Ze is gillend om zich heen aan het slaan schreeuwend:
"VUILE VRIJMETSELAARS! ALLEEN MAAR GELD VERDIENEN MET JULLIE LINKSE HOBBY'S!! GEEN GREINTJE RESPECT!!! SCHANDALIG, ALLEEN MAAR HET HANDJE OPHOUDEN! IK LAAT MARK HIER HET FIJNE VAN WETEN, DIE ZORGT ER WEL VOOR!!!"
Heeft dat klotewijf een Externe Mac Monitor omgegooid (zo'n iMac zonder ingebakken computer.) Maar die kost wel paar duizend euro. Eerst collega's kalmeren dat ze goed nadenken wat ze doen, want ze hadden moordneigingen (terecht, dat wel). Helaas kan ik ze niet toelaten om de schoonmaakster fysiek te mishandelen, want dat zou bij haar ontslag ons niet goed uitkomen op juridisch gebied.
Goed, heel protocol gevolgd, haar ondervraagd op een rustige toont (heel veel moeite kostte dat) en uiteindelijk is ze ontslagen. Kutavond
Ik denk dat ze best een toffe huisgenote zou zijn.quote:
Wel blij dat we die mening delen danquote:
Dude, ik ben wel van huis gebeld...quote:
Oké.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Zaktabak het volgende:
Godverdomme... Vader mag na overlijden van zijn vrouw (mijn moeder dus) november vorig jaar hier bij mij in de randstad zijn verjaardag vieren.
Krijg ik een sms'je van mijn collega dat ik onmiddellijk naar kantoor moet komen, terwijl ik vrij heb gekregen voor deze middag. Want wat is er, de schoonmaakster is er he-le-maal klaar mee. Ze is gillend om zich heen aan het slaan schreeuwend:
"VUILE VRIJMETSELAARS! ALLEEN MAAR GELD VERDIENEN MET JULLIE LINKSE HOBBY'S!! GEEN GREINTJE RESPECT!!! SCHANDALIG, ALLEEN MAAR HET HANDJE OPHOUDEN! IK LAAT MARK HIER HET FIJNE VAN WETEN, DIE ZORGT ER WEL VOOR!!!"
Heeft dat klotewijf een Externe Mac Monitor omgegooid (zo'n iMac zonder ingebakken computer.) Maar die kost wel paar duizend euro. Eerst collega's kalmeren dat ze goed nadenken wat ze doen, want ze hadden moordneigingen (terecht, dat wel). Helaas kan ik ze niet toelaten om de schoonmaakster fysiek te mishandelen, want dat zou bij haar ontslag ons niet goed uitkomen op juridisch gebied.
Goed, heel protocol gevolgd, haar ondervraagd op een rustige toont (heel veel moeite kostte dat) en uiteindelijk is ze ontslagen. Kutavond
Maar de rest is verzonnen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dude, ik ben wel van huis gebeld...
De rest niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dude, ik ben wel van huis gebeld...
eet jij ook karbonade?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Dqod het volgende:
Nee, k ga eten, hoi sistah en dag allemaal![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Dqod het volgende:
Nee, k ga eten, hoi sistah en dag allemaal![]()
En kattenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best een toffe huisgenote zou zijn.
Gewoon af en toe een pakje peuken, wat grolsch en een pizza neerleggen.
En dan als je thuiskomt haar over haar hoofdje aaien en even op haar buik blazen.
Geen idee, ze kwam ook van het uitzendbureau. Mijn vriendin kwam vrijdagmorgen altijd even helpen met schoonmaken, maar die heeft inmiddels een fulltime baan. Dus een schoonmaakster was echt wel nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Damn... ik zou alsnog in haar kont plassen.. dat zal der leren.
Maar wat een fucked-up wijf is dat dan joh? En de schade ? verzekering van het bedrijf? of zij?
Nee, die eet peuken, pizza en grolschquote:
Mensen gingen steeds vaker vragen van 'jij bent toch X uit Y' en schaamde me voor m'n postcountquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waarom heb jij nieuw account vriendje
quote:
Nee, dat zeg ik niet. Dit drama is allemaal gebeurd terwijl ik een avondje had met familie... Dat is klote genoeg. Dat ga ik niet zomaar verzinnen.quote:
Ja want niemand weet dat je dWc bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen gingen steeds vaker vragen van 'jij bent toch X uit Y' en schaamde me voor m'n postcount.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Dit drama is allemaal gebeurd terwijl ik een avondje had met familie... Dat is klote genoeg. Dat ga ik niet zomaar verzinnen.
rightquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Zaktabak het volgende:
"VUILE VRIJMETSELAARS! ALLEEN MAAR GELD VERDIENEN MET JULLIE LINKSE HOBBY'S!! GEEN GREINTJE RESPECT!!! SCHANDALIG, ALLEEN MAAR HET HANDJE OPHOUDEN! IK LAAT MARK HIER HET FIJNE VAN WETEN, DIE ZORGT ER WEL VOOR!!!"
quote:
quote:
Hahaquote:
Mensen die ik irl ken/heb gekend manquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja want niemand weet dat je dWc bent.
okiiquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Dit drama is allemaal gebeurd terwijl ik een avondje had met familie... Dat is klote genoeg. Dat ga ik niet zomaar verzinnen.
Ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja want niemand weet dat je dWc bent.
Oh ja daar ben ik altijd bang voor maar heb deze username wat dat betreft ook gewoon niet handig gekozenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha.
[..]
Mensen die ik irl ken/heb gekend man. Of juist niet, maar hun mij wel.
Oh pardon hoorquote:
Digitale Wijsheid Ceremonie, want elke post van hem was een intellectueel beladen festijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef BlauweTijger het volgende:
WAAR STAAT DWC VOOR?
En tvp??
Ben het vergeten
Ok dat tweede stukje zijn inderdaad niet haar exacte woorden, maar dat ze aan het schreeuwen was met dingen als "jullie hebben geen greintje respect" enz. klopt wel degelijk. Overigens is het echt een hypocriete VVD'er en dom genoeg om het telkens over "Markie" te hebben.quote:
Robophatt Robopawg Robo phatt Robofat #robophatt www.robophatt.nl R. Obophatt Robo-Phatt Rabobank #googlequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik altijd bang voor maar heb deze username wat dat betreft ook gewoon niet handig gekozendacht ga toch niet dcht veel posten odzo
De wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Robophatt Robopawg Robo phatt Robofat #robophatt www.robophatt.nl R. Obophatt Robo-Phatt Rabobank #google
Een schoonmaakster die VVD stemt, wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ok dat tweede stukje zijn inderdaad niet haar exacte woorden, maar dat ze aan het schreeuwen was met dingen als "jullie hebben geen greintje respect" enz. klopt wel degelijk. Overigens is het echt een hypocriete VVD'er en dom genoeg om het telkens over "Markie" te hebben.
Toen ze dit aan het schreeuwen was hadden dit zomaar haar woorden kunnen zijn.
Het is m'n XBL gamertag dus al m'n vrienden kennen deze usernamequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Robophatt Robopawg Robo phatt Robofat #robophatt www.robophatt.nl R. Obophatt Robo-Phatt Rabobank #google
Overigens, jij vroeg hoe het gegaan wasquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Overigens, jij vroeg hoe het gegaan was
Verkapte 'add me op XBL'-postquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is m'n XBL gamertag dus al m'n vrienden kennen deze usernamedacht Oh kan ik voor FOK! ook wel gebruiken maar toen had ik ineens 10k Posts
Ja rightquote:
Leuk gesprekje met het uitzendbureau, morgen.. Kan je dat niet opnemen ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ok dat tweede stukje zijn inderdaad niet haar exacte woorden, maar dat ze aan het schreeuwen was met dingen als "jullie hebben geen greintje respect" enz. klopt wel degelijk. Overigens is het echt een hypocriete VVD'er en dom genoeg om het telkens over "Markie" te hebben.
Toen ze dit aan het schreeuwen was hadden dit zomaar haar woorden kunnen zijn.
Ja, pittig kort kapsel, altijd ongesteld, en natuurlijk echtgenote van een man met een modaal inkomen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een schoonmaakster die VVD stemt, wat?
PVV'ers in je familie hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, pittig kort kapsel, altijd ongesteld, en natuurlijk echtgenote van een man met een modaal inkomen.
Een beetje je tante op Facebook met !!!! en schreeuwerige PVV-taal maar dan stemt ze op de VVD en a maakt telkens verwijzingen naar Mark Rutte alsof het een goede vriend is...
Sowieso xeauouixeauxquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja rightben al een jaar niet meer online geweest.
Sowieso interactie met mensen die je niet kent anders dan op een forum![]()
Sowieso interactie
Bij wijze van sprekenquote:
Doe maar zo jaquote:
Moet je zelf maar weten dan hequote:
10?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah nu gaat ze met je cc aan de haal
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand hier last van slokdarm krampen?
Ja daar had je het vanmiddag ook al over, lijkt me nogal fucked upquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik nu ook niet maar gisteravond wel. Was tering eng man
Ja verdomme man. Dokter zei ook van je kijken het even aanquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar had je het vanmiddag ook al over, lijkt me nogal fucked up
Wazig, hoop voor je dat je het niet nog een keer krijgt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja verdomme man. Dokter zei ook van je kijken het even aanKon niet eens normaal ademhalen
Thx! Moet niet teveel stressen inddquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wazig, hoop voor je dat je het niet nog een keer krijgt.
Maar je had het toch tijdens het eten, heb je niet gewoon als een varken veel te veel, veel te snel naar binnen zitten werken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thx! Moet niet teveel stressen indd
fawaka mattiequote:
Noh man... wel veel maar wel normaal tempo. Heb het 3 weken geleden ook gehad maar dat kwam door emotionele stressquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je had het toch tijdens het eten, heb je niet gewoon als een varken veel te veel, veel te snel naar binnen zitten werken?
Misschien moet je je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Noh man... wel veel maar wel normaal tempo. Heb het 3 weken geleden ook gehad maar dat kwam door emotionele stress( ex
)
quote:
Niet te dik worden he.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Noh man... wel veel maar wel normaal tempo. Heb het 3 weken geleden ook gehad maar dat kwam door emotionele stress( ex
)
Ga het proberenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon niet zo aanstellen.
Kom niet haten op mijn spartanen lichaamquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dikker dan jij lukt toch niet
quote:
Misschien dat dit na drie gram pep om aan te horen is.quote:
HAHAHAHA proestquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Digitale Wijsheid Ceremonie, want elke post van hem was een intellectueel beladen festijn.
oh ok schrok alquote:
ja ik zag al dat het beetje dood was dus dacht chill even op mijn bedquote:
pussyquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik neem een biertje ik kan niet tegen sterke drank
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik neem een biertje ik kan niet tegen sterke drank
Magquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Moet ik nu in een hoekje gaan huilen
Is dat groene een rups?quote:
quote:
haha dat is wel coolquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een kraal, gekregen van een gast waarmee ik een nacht was doorgegaan, die ik voor die avond nog nooit had gezien![]()
Alom bekend hier in deze SCquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat Mur dreads heeft
haha ja, er hangt echt veel vage shit in, een kogelhuls van de leider van een neonazi groep die me ooit gered had toen een gast van 40 me in elkaar wilde slaan enzoquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
haha je hele levensverhaal hangt in je haar of wat
hahahahahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
haha je hele levensverhaal hangt in je haar of wat
die gast had echt goonsquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
Zou me niet laten redden door een neonazi.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
haha je hele levensverhaal hangt in je haar of wat
Vertel eens het hele verhaal dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
die gast had echt goons20 neonazi punk gasten die die vent gelijk terug zijn auto in schopten
Liet me liever redden dan met een loden pijp de tering in geslagen worden
Wel nice, maar volgens mij schoppen ze zelf normaal ook wel mensen met dreads in elkaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
die gast had echt goons20 neonazi punk gasten die die vent gelijk terug zijn auto in schopten
Liet me liever redden dan met een loden pijp de tering in geslagen worden
Mooi toch, het ene geteisem tegen het andere gajesquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel nice, maar volgens mij schoppen ze zelf normaal ook wel mensen met dreads in elkaar.
true datquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi toch, het ene geteisem tegen het andere gajes.
er was een meisje van 15 die me leuk vond, ik was 16. Ze liet haar tieten zien op cam, ik liet de foto zien aan een maat van me, die stuurde hem door naar een wijf die hem 50 keer uitprintte en op school ophingquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vertel eens het hele verhaal dan.
wowquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
er was een meisje van 15 die me leuk vond, ik was 16. Ze liet haar tieten zien op cam, ik liet de foto zien aan een maat van me, die stuurde hem door naar een wijf die hem 50 keer uitprintte en op school ophingkk dikke problemen met de directie en shit, en die vent was dus serieus haar "vriendje" die wel Ff wraak op me zou komen nemen
fucking para, brede bouwvakker in zijn fiat punto die met een liden pijp begint te schreeuwen dat hij "muh kankahharsus wel Ff over de stoep uitkankaht"
toen kwamen doe goons van die gozer
"wa dach jij dan vriend, jij en welk leger?" "we slopen hem die kkpedo" breek hem!!!" allrmaal eropafstormen en shit. Prachtig gezicht
DIT LIJKT DEAD SRS OP VERHAAL VAN IJSMEIS. Leeftijd en plotwending kloppenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
er was een meisje van 15 die me leuk vond, ik was 16. Ze liet haar tieten zien op cam, ik liet de foto zien aan een maat van me, die stuurde hem door naar een wijf die hem 50 keer uitprintte en op school ophingkk dikke problemen met de directie en shit
Godverquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
er was een meisje van 15 die me leuk vond, ik was 16. Ze liet haar tieten zien op cam, ik liet de foto zien aan een maat van me, die stuurde hem door naar een wijf die hem 50 keer uitprintte en op school ophingkk dikke problemen met de directie en shit, en die vent was dus serieus haar "vriendje" die wel Ff wraak op me zou komen nemen
fucking para, brede bouwvakker in zijn fiat punto die met een loden pijp begint te schreeuwen dat hij "muh kankahharsus wel Ff over de stoep uitkankaht"
toen kwamen doe goons van die gozer
"wa dach jij dan vriend, jij en welk leger?" "we slopen hem die kkpedo" breek hem!!!" allrmaal eropafstormen en shit. Prachtig gezicht
Die foto's zijn niet door een meisje verspreid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DIT LIJKT DEAD SRS OP VERHAAL VAN IJSMEIS. Leeftijd en plotwending kloppen.
Zal wel niet, want zij was kaolo lekker. Even verder lezen.
picsquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DIT LIJKT DEAD SRS OP VERHAAL VAN IJSMEIS. Leeftijd en plotwending kloppen.
Zal wel niet, want zij was kaolo lekker. Even verder lezen.
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet door een meisje verspreid.
wacht watquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DIT LIJKT DEAD SRS OP VERHAAL VAN IJSMEIS. Leeftijd en plotwending kloppen.
Zal wel niet, want zij was kaolo lekker. Even verder lezen.
neonazi zat in mn klas, dikke tokkie had me al bedreigd dat hij om 4 uur voor mn school zou staan om me af te makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh.
Maar hoezo wordt die gozer para op jou (Mur) als z'n chick haar tieten laat zien aan andere gasten? En waar kwamen die gasten en die gozer zelf ineens vandaan dan?
Haha, kk zegquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
neonazi zat in mn klas, dikke tokkie had me al bedreigd dat hij om 4 uur voor mn school zou staan om me af te maken
Dat was btw die school voor gestoorde jongeren. Dus ik stond rustig achter de dikke traliehekken te kijken
We mogen het daar volgens mij niet over hebben.quote:
Had er laatst nog een van neonazis tegen negers, kwamen ook halverwege gasten in een auto vol gas door die groep heen, mensen gaan dood daar, kkquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, kk zeg.
Trouwens:
Caught On Cam: Big Group Of Neo Nazi Skinheads Brutally Attack Students At A Bar
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhv4B0820VArC5C43X
kk lijsersquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, kk zeg.
Trouwens:
Caught On Cam: Big Group Of Neo Nazi Skinheads Brutally Attack Students At A Bar
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhv4B0820VArC5C43X
Oh sorryquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
We mogen het daar volgens mij niet over hebben.
wie is wie nu op het filmpje?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, kk zeg.
Trouwens:
Caught On Cam: Big Group Of Neo Nazi Skinheads Brutally Attack Students At A Bar
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhv4B0820VArC5C43X
Dat zie je toch? Die gasten die aan komen rennen zijn de nazi's.quote:
Ik bedoelde meer allemaal kale koppenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Die gasten die aan komen rennen zijn de nazi's.
Oh zoquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer allemaal kale koppen![]()
Dat zijn ze sowieso, individueelquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
Ach, als de antifa voor ze staat zijn het allemaal bange mietjes.
supquote:
In groepen vaak ook hoor, beetje uitdagen bij demonstraties en als het dan dreigt te escaleren allemaal verschuilen achter de ME.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso, individueel
wat een pussy'squote:Op woensdag 29 januari 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, kk zeg.
Trouwens:
Caught On Cam: Big Group Of Neo Nazi Skinheads Brutally Attack Students At A Bar
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhv4B0820VArC5C43X
Bazennummerquote:
black blockquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
Ach, als de antifa voor ze staat zijn het allemaal bange mietjes.
deze boi weetquote:
mijne ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
godverdomme mijn internet is echt fucking kut aan het doen
Wifi hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijne ookop mn mobiel zit ik ook de hele tijd op 3g ipv wifi
the fck
De verbinding crapt hem iedere keer hier en de router hangt bij mijn kkr huisbaas die nu de deur niet meer opendoet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijne ookop mn mobiel zit ik ook de hele tijd op 3g ipv wifi
the fck
enfa of ricardoquote:
nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:47 schreef deadprez het volgende:
Godver als dit zo blijft zit ik dadelijk weer een nacht zonder internet.
Tinder is ook geen relevante graadmeterquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd heb net Tinder () gecheckt en krijg alleen maar lelijke wijven.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat![]()
Sowieso nietDus het is zowel meervoud als enkelvoud?
zemmel enkelvoud zwemmel meervoud. denk ik tenminstequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat![]()
Sowieso nietDus het is zowel meervoud als enkelvoud?
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat![]()
Sowieso nietDus het is zowel meervoud als enkelvoud?
ja raarquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Nachten zonder internetWat moet je verdomme dan de hele nacht doen, slapen ofzo?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Nachten zonder internetWat moet je verdomme dan de hele nacht doen, slapen ofzo?
Geduld is een schone zaak. Later komen ze als zwavelzuur uit de lucht vallenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd heb net Tinder () gecheckt en krijg alleen maar lelijke wijven.
Heb jij dreads?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel nice, maar volgens mij schoppen ze zelf normaal ook wel mensen met dreads in elkaar.
Nee, hoezo?quote:
swsquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef Morquain het volgende:
[..]
[..]
deadprez heeft een vogelnestje.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef Morquain het volgende:
[..]
[..]
deadprez heeft een vogelnestje.
Ik alleen maar lelijke boysquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd heb net Tinder () gecheckt en krijg alleen maar lelijke wijven.
quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Wtf gastenMet jullie zwemmel zommel zemmer
Kut youssef en kameel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Wtf gastenMet jullie zwemmel zommel zemmer
Kut youssef en kameel
kkr lelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor een persoon je bent en hoe je er uitziet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |