6 random slagen je op je laptop was al een betere OP idioot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:
Als iemand een betere OP weet moet ie het maar zeggen
zwemmel is al meervoudquote:
Mooie zin droeftoeterquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
6 random slagen je op je laptop was al een betere OP idioot.
Je zusjequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
wie masterbeert hier wel eens met spuug ??
is heel anders dan droog sjorren Lol
voelt net echt...
Ga huilen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
6 random slagen je op je laptop was al een betere OP idioot.
ja heb ik ook somsquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen volgens was toen de zuurtegraad van mijn speeksel te hoog want mijn eikel begint af te brokkelen lijkt wel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen volgens mij was toen de zuurtegraad van mijn speeksel te hoog want mijn eikel begint af te brokkelen lijkt wel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [ONZ-FB] Welkom murp als nieuwe ONZ-mod!!!!
Kan ook gewoon niet meer gepost worden in het feedbacktopic
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [ONZ-FB] Welkom murp als nieuwe ONZ-mod!!!!
Kan ook gewoon niet meer gepost worden in het feedbacktopic
okquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind het hier ook wel leuk blijf hier denk ik
indd leg is uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo.
Zou wel een ongestelde mod ofzo zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo.
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou wel een ongestelde mod ofzo zijn
mis ik rellen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo.
Valt wel mee, er is een sc in onz dicht gegooid en nu zijn ze boos ofzo.quote:
Stoer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef Weissman het volgende:
3 notes erbij jonges![]()
OP hoeveel staat de teller bij jullie
Kom niet stoer pratenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij voelt je wel helemaal het mannetje he met je abotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |