abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136111161
ik ook
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:50:01 #27
395200 deadprez
One more rail
pi_136111168
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:50:21 #28
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136111185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo. :')
indd leg is uit
En altijd het laatste woord.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:53:22 #29
395200 deadprez
One more rail
pi_136111383
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136111452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo. :')
Zou wel een ongestelde mod ofzo zijn :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:55:00 #31
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:57:04 #32
395200 deadprez
One more rail
pi_136111625
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zou wel een ongestelde mod ofzo zijn :')
Lijkt het wel op inderdaad.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136111734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Maar waarom is die shit nou dicht, zie niet echt iets schokkends ofzo. :')
mis ik rellen?
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:59:10 #34
395200 deadprez
One more rail
pi_136111790
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

mis ik rellen?
Valt wel mee, er is een sc in onz dicht gegooid en nu zijn ze boos ofzo.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:59:57 #35
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136111840
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee.
En altijd het laatste woord.
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:00:12 #36
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136111853
Rellen :') Gebeurde er maar weer eens écht wat
En altijd het laatste woord.
pi_136111953
3 notes erbij jonges *O*

OP hoeveel staat de teller bij jullie :D
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:02:33 #38
395200 deadprez
One more rail
pi_136112023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef Weissman het volgende:
3 notes erbij jonges *O*

OP hoeveel staat de teller bij jullie :D
Stoer.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136112040
sinds dat Mur hier post is het wel hard achteruit gegaan met het niveau van de users zeg.. alsof ze allemaal ergens aan blijven plakken
pi_136112045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Stoer.
jij voelt je wel helemaal het mannetje he met je abotje?
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:03:31 #41
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136112074
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

jij voelt je wel helemaal het mannetje he met je abotje?
Kom niet stoer praten
En altijd het laatste woord.
pi_136112083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

jij voelt je wel helemaal het mannetje he met je abotje?
ik ben hooggeleit g
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:03:49 #43
395200 deadprez
One more rail
pi_136112087
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

jij voelt je wel helemaal het mannetje he met je abotje?
Uiteraard.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136112293
[/quote]
[quote]ik be

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 21:06:44 ]
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:07:06 #45
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136112320
quote:
quote:
ik be
:')
En altijd het laatste woord.
pi_136112367
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Thanks trouwens nog hiervoor dWc O+ Hoe kwam je er nou aan?! Ik heb fucking veel lopen googelen en kreeg niks gewoon. :')
Nu pas :(. Googlede op 'cao onderwijsassistent', stond er op zo'n site 'cao primair onderwijs', ging ik dat opzoeken :P.
pi_136112368
ik ben dima en ik ben boos

zo meisje in holly gaf op papiertje aan barman

sex = 060928734

mooooooo :(

zoweizo hij heeft haar slagroomtaart gegeven
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:09:34 #48
395200 deadprez
One more rail
pi_136112503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben dima en ik ben boos

zo meisje in holly gaf op papiertje aan barman

sex = 060928734

mooooooo :(

zoweizo hij heeft haar slagroomtaart gegeven [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een slet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136112815
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hier :') wat is daar nou zo leuk aan
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:15:43 #50
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136112858
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hier :') wat is daar nou zo leuk aan
Ben het met je eens. Maar die jongetjes zijn weggejaagd bij hun eigen SC..
En altijd het laatste woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')