Wij doen toch best normaal de laatste dagen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hierwat is daar nou zo leuk aan
14 zijn en over alles kankuuuuuuhhhr roepen. Vet stoer mannnnnn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hierwat is daar nou zo leuk aan
ik denk van niet want zij gaf een telefoonnummer met 9 cijfersquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben dima en ik ben boos
zo meisje in holly gaf op papiertje aan barman
sex = 060928734
mooooooo
zoweizo hij heeft haar slagroomtaart gegeven [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oké.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:20 schreef BlueJeans het volgende:
Oh jalélé ik voel me zo plotseling zo o ja lélé zing met ons mee O JA O JEE.
Of zoiets...![]()
Eh, ze zijn bijna 2x zo oud hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
14 zijn en over alles kankuuuuuuhhhr roepen. Vet stoer mannnnnn.
Ken je nagaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ze zijn bijna 2x zo oud hoor
Hoe is het afgelopen op je werk?quote:
Modus :$quote:
Pijn en verdrietquote:
Jah met me meissie xDquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr avatar heb jij . ben jij dan mag ik vragen
Jwz.. Niet zolang hoor, zo etenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, het is motherfucking D.Q.O.D.
Oh, mijn, GOD, Jahr00nquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr avatar heb jij . ben jij dan mag ik vragen
waarom heb jij nieuw account vriendjequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, mijn, GOD, Jahr00n!
De kwarkweglepelaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |