Wij doen toch best normaal de laatste dagen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hierwat is daar nou zo leuk aan
14 zijn en over alles kankuuuuuuhhhr roepen. Vet stoer mannnnnn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Robophatt het volgende:
Ik snap echt niet waarom er steeds overal zo'n puinhoop van gemaakt wordt hierwat is daar nou zo leuk aan
ik denk van niet want zij gaf een telefoonnummer met 9 cijfersquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben dima en ik ben boos
zo meisje in holly gaf op papiertje aan barman
sex = 060928734
mooooooo
zoweizo hij heeft haar slagroomtaart gegeven [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oké.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:20 schreef BlueJeans het volgende:
Oh jalélé ik voel me zo plotseling zo o ja lélé zing met ons mee O JA O JEE.
Of zoiets...![]()
Eh, ze zijn bijna 2x zo oud hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
14 zijn en over alles kankuuuuuuhhhr roepen. Vet stoer mannnnnn.
Ken je nagaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ze zijn bijna 2x zo oud hoor
Hoe is het afgelopen op je werk?quote:
Modus :$quote:
Pijn en verdrietquote:
Jah met me meissie xDquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr avatar heb jij . ben jij dan mag ik vragen
Jwz.. Niet zolang hoor, zo etenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, het is motherfucking D.Q.O.D.
Oh, mijn, GOD, Jahr00nquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr avatar heb jij . ben jij dan mag ik vragen
waarom heb jij nieuw account vriendjequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, mijn, GOD, Jahr00n!
De kwarkweglepelaar!
Moet mijn bottom bitch wel aandacht geven zo ja? Goftedommequote:
Jij en je eten.quote:
Je moet niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet mijn bottom bitch wel aandacht geven zo ja? Goftedomme
Ja, het is zo'n Fattyquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en je eten.
Op een dag he? Op een dag kun je niet eens meer bij mij op bezoek komen omdat je de trap niet op kunt rollen.
Ben nog lang niet dik hoor, weeniequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en je eten.
Op een dag he? Op een dag kun je niet eens meer bij mij op bezoek komen omdat je de trap niet op kunt rollen.
"Moet'n is driet'n"quote:
Jawel, doodgaan en de belastingdienst .. Dat moetquote:
ZEG!!quote:
Zou haar nog steeds aaien wel.quote:
Heb geen recente pics van je gezien.quote:
Heb ik het toch niet overquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wij doen toch best normaal de laatste dagen?
Hoi sisquote:
Wie nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar nog steeds aaien wel.
[..]
Heb geen recente pics van je gezien.
Ja, beetje triest wel idd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ik het toch niet over
Meer over het stoere rellen notes verzamelen dat nu weer plaatsvindt.
Verzonnen postsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Zaktabak het volgende:
Godverdomme... Vader mag na overlijden van zijn vrouw (mijn moeder dus) november vorig jaar hier bij mij in de randstad zijn verjaardag vieren.
Krijg ik een sms'je van mijn collega dat ik onmiddellijk naar kantoor moet komen, terwijl ik vrij heb gekregen voor deze middag. Want wat is er, de schoonmaakster is er he-le-maal klaar mee. Ze is gillend om zich heen aan het slaan:
VUILE VRIJMETSELAARS! ALLEEN MAAR GELD VERDIENEN MET JULLIE LINKSE HOBBY'S!! GEEN GREINTJE RESPECT!!! SCHANDALIG, ALLEEN MAAR HET HANDJE OPHOUDEN! IK LAAT MARK HIER HET FIJNE VAN WETEN, DIE ZORGT ER WEL VOOR!!!"
Heeft dat klotewijf een Externe Mac Monitor omgegooid (zo'n iMac zonder ingebakken computer.) Maar die kost wel paar duizend euro. Eerst collega's kalmeren dat ze goed nadenken wat ze doen, want ze hadden moordneigingen. Helaas kan ik ze niet toelaten om de schoonmaakster fysiek te mishandelen, want dat zou bij haar ontslag ons niet goed uitkomen op juridisch gebied.
Goed, heel protocol gevolgd, haar ondervraagd op een rustige toont (heel veel moeite kostte dat) en uiteindelijk is ze ontslagen. Kutavond
Damn... ik zou alsnog in haar kont plassen.. dat zal der leren.quote:
Grote duim welquote:
lekker boeiendquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Zaktabak het volgende:
Godverdomme... Vader mag na overlijden van zijn vrouw (mijn moeder dus) november vorig jaar hier bij mij in de randstad zijn verjaardag vieren.
Krijg ik een sms'je van mijn collega dat ik onmiddellijk naar kantoor moet komen, terwijl ik vrij heb gekregen voor deze middag. Want wat is er, de schoonmaakster is er he-le-maal klaar mee. Ze is gillend om zich heen aan het slaan schreeuwend:
"VUILE VRIJMETSELAARS! ALLEEN MAAR GELD VERDIENEN MET JULLIE LINKSE HOBBY'S!! GEEN GREINTJE RESPECT!!! SCHANDALIG, ALLEEN MAAR HET HANDJE OPHOUDEN! IK LAAT MARK HIER HET FIJNE VAN WETEN, DIE ZORGT ER WEL VOOR!!!"
Heeft dat klotewijf een Externe Mac Monitor omgegooid (zo'n iMac zonder ingebakken computer.) Maar die kost wel paar duizend euro. Eerst collega's kalmeren dat ze goed nadenken wat ze doen, want ze hadden moordneigingen (terecht, dat wel). Helaas kan ik ze niet toelaten om de schoonmaakster fysiek te mishandelen, want dat zou bij haar ontslag ons niet goed uitkomen op juridisch gebied.
Goed, heel protocol gevolgd, haar ondervraagd op een rustige toont (heel veel moeite kostte dat) en uiteindelijk is ze ontslagen. Kutavond
Ik denk dat ze best een toffe huisgenote zou zijn.quote:
Wel blij dat we die mening delen danquote:
Dude, ik ben wel van huis gebeld...quote:
Oké.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Zaktabak het volgende:
Godverdomme... Vader mag na overlijden van zijn vrouw (mijn moeder dus) november vorig jaar hier bij mij in de randstad zijn verjaardag vieren.
Krijg ik een sms'je van mijn collega dat ik onmiddellijk naar kantoor moet komen, terwijl ik vrij heb gekregen voor deze middag. Want wat is er, de schoonmaakster is er he-le-maal klaar mee. Ze is gillend om zich heen aan het slaan schreeuwend:
"VUILE VRIJMETSELAARS! ALLEEN MAAR GELD VERDIENEN MET JULLIE LINKSE HOBBY'S!! GEEN GREINTJE RESPECT!!! SCHANDALIG, ALLEEN MAAR HET HANDJE OPHOUDEN! IK LAAT MARK HIER HET FIJNE VAN WETEN, DIE ZORGT ER WEL VOOR!!!"
Heeft dat klotewijf een Externe Mac Monitor omgegooid (zo'n iMac zonder ingebakken computer.) Maar die kost wel paar duizend euro. Eerst collega's kalmeren dat ze goed nadenken wat ze doen, want ze hadden moordneigingen (terecht, dat wel). Helaas kan ik ze niet toelaten om de schoonmaakster fysiek te mishandelen, want dat zou bij haar ontslag ons niet goed uitkomen op juridisch gebied.
Goed, heel protocol gevolgd, haar ondervraagd op een rustige toont (heel veel moeite kostte dat) en uiteindelijk is ze ontslagen. Kutavond
Maar de rest is verzonnen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dude, ik ben wel van huis gebeld...
De rest niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dude, ik ben wel van huis gebeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |