eet jij ook karbonade?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Dqod het volgende:
Nee, k ga eten, hoi sistah en dag allemaal![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Dqod het volgende:
Nee, k ga eten, hoi sistah en dag allemaal![]()
En kattenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best een toffe huisgenote zou zijn.
Gewoon af en toe een pakje peuken, wat grolsch en een pizza neerleggen.
En dan als je thuiskomt haar over haar hoofdje aaien en even op haar buik blazen.
Geen idee, ze kwam ook van het uitzendbureau. Mijn vriendin kwam vrijdagmorgen altijd even helpen met schoonmaken, maar die heeft inmiddels een fulltime baan. Dus een schoonmaakster was echt wel nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Damn... ik zou alsnog in haar kont plassen.. dat zal der leren.
Maar wat een fucked-up wijf is dat dan joh? En de schade ? verzekering van het bedrijf? of zij?
Nee, die eet peuken, pizza en grolschquote:
Mensen gingen steeds vaker vragen van 'jij bent toch X uit Y' en schaamde me voor m'n postcountquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waarom heb jij nieuw account vriendje
quote:
Nee, dat zeg ik niet. Dit drama is allemaal gebeurd terwijl ik een avondje had met familie... Dat is klote genoeg. Dat ga ik niet zomaar verzinnen.quote:
Ja want niemand weet dat je dWc bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen gingen steeds vaker vragen van 'jij bent toch X uit Y' en schaamde me voor m'n postcount.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Dit drama is allemaal gebeurd terwijl ik een avondje had met familie... Dat is klote genoeg. Dat ga ik niet zomaar verzinnen.
rightquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Zaktabak het volgende:
"VUILE VRIJMETSELAARS! ALLEEN MAAR GELD VERDIENEN MET JULLIE LINKSE HOBBY'S!! GEEN GREINTJE RESPECT!!! SCHANDALIG, ALLEEN MAAR HET HANDJE OPHOUDEN! IK LAAT MARK HIER HET FIJNE VAN WETEN, DIE ZORGT ER WEL VOOR!!!"
quote:
quote:
Hahaquote:
Mensen die ik irl ken/heb gekend manquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja want niemand weet dat je dWc bent.
okiiquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Dit drama is allemaal gebeurd terwijl ik een avondje had met familie... Dat is klote genoeg. Dat ga ik niet zomaar verzinnen.
Ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja want niemand weet dat je dWc bent.
Oh ja daar ben ik altijd bang voor maar heb deze username wat dat betreft ook gewoon niet handig gekozenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha.
[..]
Mensen die ik irl ken/heb gekend man. Of juist niet, maar hun mij wel.
Oh pardon hoorquote:
Digitale Wijsheid Ceremonie, want elke post van hem was een intellectueel beladen festijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef BlauweTijger het volgende:
WAAR STAAT DWC VOOR?
En tvp??
Ben het vergeten
Ok dat tweede stukje zijn inderdaad niet haar exacte woorden, maar dat ze aan het schreeuwen was met dingen als "jullie hebben geen greintje respect" enz. klopt wel degelijk. Overigens is het echt een hypocriete VVD'er en dom genoeg om het telkens over "Markie" te hebben.quote:
Robophatt Robopawg Robo phatt Robofat #robophatt www.robophatt.nl R. Obophatt Robo-Phatt Rabobank #googlequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik altijd bang voor maar heb deze username wat dat betreft ook gewoon niet handig gekozendacht ga toch niet dcht veel posten odzo
De wat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Robophatt Robopawg Robo phatt Robofat #robophatt www.robophatt.nl R. Obophatt Robo-Phatt Rabobank #google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |