abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:26:25 #1
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136120908
We leven in 2014. De tijd van levensstijlen, gezond leven en denken aan de toekomst. Vooruit denken, dat is belangrijk. Wat er in het heden gebeurd is irrelevant, als de toekomst maar goed is. Maar wanneer ga je dan in het heden leven? Nooit dus.

Tot zover de iets wat vage introductie van mijn klacht.

Tegenwoordig hebben we toegang tot verschillende vormen van ontspanning en genot (je moeder haha). Hierdoor gaan mensen 'letten' op wat goed is en wat niet. In de volgende paragraaf zullen er een aantal voorbeelden nader worden toegelicht.

Bijvoorbeeld. Roken is slecht, dus niet doen. Te veel alcohol is slecht voor je, niet doen. Te harde muziek is slecht voor je gehoor, hier krijg je later last van. Dit zijn slechts drie voorbeelden van dingen die we moeten laten omdat het niet goed voor ons is. We moeten deze dingen laten om 'later' gezond te zijn.

Zoals ik in de eerste paragraaf heb beschreven, wat heb je er aan als je later gezond bent en dan dood gaat? Je hebt je hele leven lekkere/leuke dingen laten liggen alleen om gezond dood te gaan?

Persoonlijk vind ik sporten leuk, maar ik houd ook van een sigaretje of biertje. Als jonge boi ben ik ook niet vies van een bezoek aan de lokale dancing. De maatschappij geeft mij echter het gevoel dat we allemaal moeten leven zoals hierboven beschreven.

Klacht: Leuke/lekkere dingen laten liggen om gezond dood te gaan.
pi_136120982
ib4 yolo
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_136121002
Wat is er nou leuk aan roken en alcohol
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
pi_136121069
Daarom vullen of voeden
pi_136121084
"lokale dancing"
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:30:43 #6
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_136121090
#you only live one life
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_136121192
Terechte klacht wel. Waarom zou je sowieso oud willen worden? 40 is oud genoeg.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:33:44 #8
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136121210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:30 schreef Martin-Ssempa het volgende:
#you only live one life
Dit kan je dus op verschillende manieren opvatten.

Je hebt 1 leven: verpest het niet met drank en sigaretten
Je hebt 1 leven: geniet ervan
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:33:51 #9
366803 AthCom
Overigens ...
pi_136121216
Goede klacht.
Moira. is tof. :7
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:34:09 #10
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136121227
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Terechte klacht wel. Waarom zou je sowieso oud willen worden? 40 is oud genoeg.
Dat denk ik nu ook, maar ben bang voor spijt als ik 39 ben.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:35:05 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_136121255
Toch wel grappig zo'n topic op binnenpoezenforum fok! over genieten van het wilde leven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:36:14 #12
395200 deadprez
One more rail
pi_136121296
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef SpecialK het volgende:
Toch wel grappig zo'n topic op binnenpoezenforum fok! over genieten van het wilde leven.
Gewoon op je zolderkamer drugs gebruiken toch.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136121299
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef WitteMuur het volgende:
Wat is er nou leuk aan roken en alcohol
Dan kan die stoer doen bij zn vrienden. Dan hoort hij erbij.
pi_136121321
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef SpecialK het volgende:
Toch wel grappig zo'n topic op binnenpoezenforum fok! over genieten van het wilde leven.
Waar heeft hij het over "het wilde leven"?
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:37:22 #15
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_136121338
Dood door overdosis schijnt vet te zijn
040
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:37:42 #16
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136121362
De maatschappij wil evengoed ook dat wij na onze 67e dood neervallen. Een gezonde levensstijl draait nog altijd om jezelf, daar heb je altijd profijt van. Bovendien kan je wel zeggen dat je het later niets boeit, maar wanneer je ouder en ouder wordt zal je de nadelen vanzelf ondervinden.

Super gezond leven is nergens voor nodig, maar een beetje letten op je gezondheid is niks mis mee.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:37:51 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_136121368
quote:
5s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Waar heeft hij het over "het wilde leven"?
Stoere manchild ben je, zeg.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_136121399
Terechte klacht. Sowieso gewoon fuck it, doen waar je zin in hebt.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136121407
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Stoere manchild ben je, zeg.
?
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:39:10 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136121429
Aangezien er ook nog eens veel misverstanden zijn over wat 'gezond' eten is en wat niet, en er daarnaast ook steeds meer rotzooi in dat 'gezonde' eten blijkt te zitten, eet ik gewoon wat ik wil eten, en dat gaat voorlopig redelijk goed allemaal.
pi_136121446
Roken vind ik geld verspilling dat kan je beter uitgeven aan eten en bier.
Ура для россии
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:40:28 #22
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136121480
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Woestijnvos het volgende:
Roken vind ik geld verspilling dat kan je beter uitgeven aan eten en bier.
Ik heb genoeg doekoe
pi_136121518
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Yi-Long het volgende:
Aangezien er ook nog eens veel misverstanden zijn over wat 'gezond' eten is en wat niet, en er daarnaast ook steeds meer rotzooi in dat 'gezonde' eten blijkt te zitten, eet ik gewoon wat ik wil eten, en dat gaat voorlopig redelijk goed allemaal.
Dit
En gewoon blijven roken. In de randstad adem je toch constant pure kanker in dus die paar sigaretten zullen ook weinig uitmaken.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:41:46 #24
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136121529
Pareltje gecheckt
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:41:58 #25
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136121539
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
De maatschappij wil evengoed ook dat wij na onze 67e dood neervallen. Een gezonde levensstijl draait nog altijd om jezelf, daar heb je altijd profijt van. Bovendien kan je wel zeggen dat je het later niets boeit, maar wanneer je ouder en ouder wordt zal je de nadelen vanzelf ondervinden.

Super gezond leven is nergens voor nodig, maar een beetje letten op je gezondheid is niks mis mee.
Ik ben ook bang dat ik later spijt krijg, maar wat als er geen later is?
En als ik bijvoorbeeld 50 ben, mag ik dan wel op eens heel veel bier drinken en roken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')