Ja daar had je het vanmiddag ook al over, lijkt me nogal fucked upquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik nu ook niet maar gisteravond wel. Was tering eng man
Ja verdomme man. Dokter zei ook van je kijken het even aanquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar had je het vanmiddag ook al over, lijkt me nogal fucked up
Wazig, hoop voor je dat je het niet nog een keer krijgt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja verdomme man. Dokter zei ook van je kijken het even aanKon niet eens normaal ademhalen
Thx! Moet niet teveel stressen inddquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wazig, hoop voor je dat je het niet nog een keer krijgt.
Maar je had het toch tijdens het eten, heb je niet gewoon als een varken veel te veel, veel te snel naar binnen zitten werken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thx! Moet niet teveel stressen indd
fawaka mattiequote:
Noh man... wel veel maar wel normaal tempo. Heb het 3 weken geleden ook gehad maar dat kwam door emotionele stressquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je had het toch tijdens het eten, heb je niet gewoon als een varken veel te veel, veel te snel naar binnen zitten werken?
Misschien moet je je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Noh man... wel veel maar wel normaal tempo. Heb het 3 weken geleden ook gehad maar dat kwam door emotionele stress( ex
)
quote:
Niet te dik worden he.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Noh man... wel veel maar wel normaal tempo. Heb het 3 weken geleden ook gehad maar dat kwam door emotionele stress( ex
)
Ga het proberenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon niet zo aanstellen.
Kom niet haten op mijn spartanen lichaamquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dikker dan jij lukt toch niet
quote:
Misschien dat dit na drie gram pep om aan te horen is.quote:
HAHAHAHA proestquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Digitale Wijsheid Ceremonie, want elke post van hem was een intellectueel beladen festijn.
oh ok schrok alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |