Alom bekend hier in deze SCquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat Mur dreads heeft
haha ja, er hangt echt veel vage shit in, een kogelhuls van de leider van een neonazi groep die me ooit gered had toen een gast van 40 me in elkaar wilde slaan enzoquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
haha je hele levensverhaal hangt in je haar of wat
hahahahahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
die gast had echt goonsquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
Zou me niet laten redden door een neonazi.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
Vertel eens het hele verhaal dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
die gast had echt goons20 neonazi punk gasten die die vent gelijk terug zijn auto in schopten
Liet me liever redden dan met een loden pijp de tering in geslagen worden
Wel nice, maar volgens mij schoppen ze zelf normaal ook wel mensen met dreads in elkaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
die gast had echt goons20 neonazi punk gasten die die vent gelijk terug zijn auto in schopten
Liet me liever redden dan met een loden pijp de tering in geslagen worden
Mooi toch, het ene geteisem tegen het andere gajesquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel nice, maar volgens mij schoppen ze zelf normaal ook wel mensen met dreads in elkaar.
true datquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi toch, het ene geteisem tegen het andere gajes.
er was een meisje van 15 die me leuk vond, ik was 16. Ze liet haar tieten zien op cam, ik liet de foto zien aan een maat van me, die stuurde hem door naar een wijf die hem 50 keer uitprintte en op school ophingquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vertel eens het hele verhaal dan.
wowquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
er was een meisje van 15 die me leuk vond, ik was 16. Ze liet haar tieten zien op cam, ik liet de foto zien aan een maat van me, die stuurde hem door naar een wijf die hem 50 keer uitprintte en op school ophingkk dikke problemen met de directie en shit, en die vent was dus serieus haar "vriendje" die wel Ff wraak op me zou komen nemen
fucking para, brede bouwvakker in zijn fiat punto die met een liden pijp begint te schreeuwen dat hij "muh kankahharsus wel Ff over de stoep uitkankaht"
toen kwamen doe goons van die gozer
"wa dach jij dan vriend, jij en welk leger?" "we slopen hem die kkpedo" breek hem!!!" allrmaal eropafstormen en shit. Prachtig gezicht
DIT LIJKT DEAD SRS OP VERHAAL VAN IJSMEIS. Leeftijd en plotwending kloppenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
er was een meisje van 15 die me leuk vond, ik was 16. Ze liet haar tieten zien op cam, ik liet de foto zien aan een maat van me, die stuurde hem door naar een wijf die hem 50 keer uitprintte en op school ophingkk dikke problemen met de directie en shit
Godverquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
er was een meisje van 15 die me leuk vond, ik was 16. Ze liet haar tieten zien op cam, ik liet de foto zien aan een maat van me, die stuurde hem door naar een wijf die hem 50 keer uitprintte en op school ophingkk dikke problemen met de directie en shit, en die vent was dus serieus haar "vriendje" die wel Ff wraak op me zou komen nemen
fucking para, brede bouwvakker in zijn fiat punto die met een loden pijp begint te schreeuwen dat hij "muh kankahharsus wel Ff over de stoep uitkankaht"
toen kwamen doe goons van die gozer
"wa dach jij dan vriend, jij en welk leger?" "we slopen hem die kkpedo" breek hem!!!" allrmaal eropafstormen en shit. Prachtig gezicht
Die foto's zijn niet door een meisje verspreid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DIT LIJKT DEAD SRS OP VERHAAL VAN IJSMEIS. Leeftijd en plotwending kloppen.
Zal wel niet, want zij was kaolo lekker. Even verder lezen.
picsquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DIT LIJKT DEAD SRS OP VERHAAL VAN IJSMEIS. Leeftijd en plotwending kloppen.
Zal wel niet, want zij was kaolo lekker. Even verder lezen.
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet door een meisje verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |