Jas is net een zak, maar zijn koppie blijft een bolletjequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hij toont bollig door die lelijke jas.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Phyllon lijkt nu op een indianen-kindje. Kleine Hiawata.
Net 3 geworden,quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hoe oud is hij eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Phyllon lijkt nu op een indianen-kindje. Kleine Hiawata.
Oh ik begrijp dat wel. Als ze graag mama genoemd had willen worden, was dat toch ook logisch geweest, als dat haar moedertaal was geweest? Toevallig is Fries haar moedertaal, en dus wil ze graag mem genoemd worden. Ik word graag mama genoemd door mijn kinderen, zou het niet leuk vinden als ze me mem gaan noemen (ik ben een geboren Fries en woon in Friesland maar Nederlands is mijn moedertaal). Nou, das hetzelfde als liever mem genoemd worden dan mummie lijkt me? Of denk ik te simpelquote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Wat ik trouwens raar vond was hetgeen Doutzen laatst in een interview zei toen haar zoontje haar aansprak in het Engels en de term "mummie"gebruikte. Dat wilde Doutzen dus niet meer hebben want het moest en zou voor haar "mem"worden omdat haar kind coûte que coûte de Friese taal trouw moet blijven.Begrijp dat gedram van haar op dat punt niet zo alsof het Fries met uitsterven bedreigt wordt.
Ik denk dat je nu iets probeert te zoeken wat er niet echt is; alsof je per se wilt haten op Fries en mensen die het willen spreken.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Wat ik trouwens raar vond was hetgeen Doutzen laatst in een interview zei toen haar zoontje haar aansprak in het Engels en de term "mummie"gebruikte. Dat wilde Doutzen dus niet meer hebben want het moest en zou voor haar "mem"worden omdat haar kind coûte que coûte de Friese taal trouw moet blijven.Begrijp dat gedram van haar op dat punt niet zo alsof het Fries met uitsterven bedreigt wordt.
Dat zal dan pake en beppe zijn, denk ikquote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef Croissant1234 het volgende:
Haha ik denk niet dat Doutzen het redden van de Friese taal op zich neemt;)
Maar indd gewoon het kind wat van haar roots wil meegeven. Ook leuk voor opa en oma.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:49 schreef MQBM het volgende:
[..]
Dat zal dan pake en beppe zijn, denk ik![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef gelestipjes het volgende:
Simon Cowell en baby Eric
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef hexje het volgende:
Maceo het zoontje van Halle Berry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd één gezichtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
Whoa, da's écht een mini-Guy en mini-Mads he? Bijna eng!
idd één gezichtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
Whoa, da's écht een mini-Guy en mini-Mads he? Bijna eng!
Wat een geweldig gezichtje heeft dat kleintje tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Familie Bublé in Disneyland
Bij mij niet te zien....?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef hexje het volgende:
Angelina Jolie and her daughter Vivienne
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij niet te zien....?
Was het deze?
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, maar op een heel andere manier dan wij waarschijnlijk zouden willen zijn. Zij krijgen aandacht en geld. Dat is een van hun graadmeters. Deze fotoshoot voor Vogue is mogelijk een van de hoogtepunten van geluk voor dergelijke aandachtsgeile mensen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:24 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg bij hen nooit de indruk dat ze gelukkig zijn.
Het ziet er echt gezellig uitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Britney met kinderen én bikini. Maar twee kinderen en één bikini, dus dit topic wint.
[ afbeelding ]
Die slofjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Familie Bublé in Disneyland
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Kim, Kanye & North. Tja, ik vind het maar niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een smakeloze foto's.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Kim, Kanye & North. Tja, ik vind het maar niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was voor de Vogue,quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien had Kim een Posh Spice momentje, die lacht toch ook nooit?
Ik weet niet voor welk blad het was, maar misschien was ze serieus aan het poseren
Ah dat dacht ik al, maar ik wist het niet zeker.quote:
Een zou een topic vol foto's van Kate met haar kindje kunnen zien.quote:
Daar lijkt ie op zn papaquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef laziness het volgende:
Ik vond papa als kindje ook niet lelijk en hoewel hij kalig is al vind ik William ook nu niet lelijk zoals Charles.
Wat een lieve leuke fotoquote:
Oh echt, die van mij ook. En als t ff kan de broek achterstevoren, gekke kinderenquote:Op maandag 14 april 2014 09:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat van verschillende sokken aantrekken schijnt in te zijn ofzo, m'n nichtjes doen dat ook... Ik snap t niet.
Oh dit heb ik precies omgekeerd. Ik vind het een leuk meisjequote:Op maandag 14 april 2014 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt, die van mij ook. En als t ff kan de broek achterstevoren, gekke kinderen![]()
Katja kijkt erg manisch op deze foto's ja![]()
Ik vind haar erg mooi normaal. Kind vind ik een saai ding, lijkt niks op dr moeder, jammer voor dr!
Nah, ik liet mijn zoon (3) vorige week kiezen welke sokken hij aan wilde en hij zei "die, en die".... nou ben ik te truttig om dan van iedere sok één aan te doen, maar ik kan me voorstellen dat er moeders zijn die dat geen probleem vinden.quote:Op maandag 14 april 2014 09:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat van verschillende sokken aantrekken schijnt in te zijn ofzo, m'n nichtjes doen dat ook... Ik snap t niet.
Mijn man heeft ook zulk haar als Katja, (maar dan zonder de liters mousse en haarlak) en onze jongens hebben ook glad steil haarquote:Op maandag 14 april 2014 11:11 schreef June. het volgende:
Wel jammer dat ze niet wat van die mooie krullen van Katja heeft mee gekregen
Mijn nichtjes zijn 10 en 12... en iedereen in de klas schijnt dat te doenquote:Op maandag 14 april 2014 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik liet mijn zoon (3) vorige week kiezen welke sokken hij aan wilde en hij zei "die, en die".... nou ben ik te truttig om dan van iedere sok één aan te doen, maar ik kan me voorstellen dat er moeders zijn die dat geen probleem vinden.
Katja lijkt me sowieso een beetje manisch. Sammie vind ik een mooi meisje, ze heeft alleen de bruine ogen van haar moeder voor de rest lijkt ze op haar vader. Ik denk dat ze haar moeder qua lengte wel snel zal inhalen.quote:Katja kijkt erg manisch op deze foto's ja![]()
Ik vind haar erg mooi normaal. Kind vind ik een saai ding, lijkt niks op dr moeder, jammer voor dr!
Volgens mij wordt hij net zo ondeugend als zijn oomquote:Op zondag 20 april 2014 13:15 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem niks aan. Hij zorgt niet voor rammelende stokken hier.quote:
Ook gewoon een ikea kinderstoel...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:01 schreef piglet het volgende:
Bodhi en Noah (van Megan Fox en Brian Austin Green):
[ afbeelding ]
Geshowd bij Ellen
[ afbeelding ]
Wat een knapperds, al lijkt Noah wel een beetje op een meisje!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:01 schreef piglet het volgende:
Bodhi en Noah (van Megan Fox en Brian Austin Green):
[ afbeelding ]
Geshowd bij Ellen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat een knapperds, al lijkt Noah wel een beetje op een meisje!
Die namen zijn zo leuk, en de kindjes ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Turbomuis het volgende:
Gerard Ekdom met Lennon en Lewis
[ afbeelding ]
Die droeg de rest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt erop dat alleen de kleinste lopend is gekomen
Wel een mooie foto
zit dr rok nou gedraaid?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef kvd het volgende:
De dochter van prins Albert (Monaco), Jazmin Grace Grimaldi
[ afbeelding ]
Officieel 2 (wat een beetje dubbel is, want ze zijn niet wettelijk erkend).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef hexje het volgende:
Hoeveel kinderen heeft hij nou? (Prins Albert)
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:30 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
En die van mij op haar benen. Is dat psoriases ofzo?
dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is dat gewoon een netpanty met een rozenmotiefje hoor![]()
Nee joh, ze heeft groene en roze psoriasis.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zo lang geleden is dat ook nog niet, kind is van 28 februariquote:Op zondag 18 mei 2014 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Huh, voor mijn gevoel is die pas net geboren, wat is die al groot haha!
Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..quote:
Die frons is alleen wel vrij constant, als je deze foto's ziet. Maar volgens mij is ze ook erg slaperig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Best een mooi kind om te zien toch? Het fronst alleen een beetje onelegant.
Dan laat ze haar gezicht later toch gewoon verbouwen, net als mamaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..
95% van de kinderen zie ik niet als mooi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind dr echt niet mooi, of ze trekt gewoon continu een raar gezicht
Ja dat misschien ook! Dat denk ik altijd bij Kanyequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:03 schreef oh-oh het volgende:
North past gewoon totaal niet bij haar moeder vind ik, dat is het meer
Volgens mij heeft Perez een (zwem) broek aan (zie het labeltje/iets links).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Zulke foto's die zou je gewoon lekker prive moeten houden toch?
Maar goed ik snap t ook wel, kind staat dr voor het eerst leuk op ipv lelijk
Als ze niet bekend was vroegen mensen wellicht wel of het een twee-eiige tweeling is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef Ermilze het volgende:
Jessica Simpson's kinderen: Maxwell en Ace
[ afbeelding ]
Wat een gigantische bos haar heeft dat kind of is het een pruik?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef hexje het volgende:
Arabella en Joseph van Ivanka Trump en zij is weer van Donald Trump.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een prima mooi kindje. Beetje norse blik maar verder best een schatje met haar krullen en dopneusje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..
Kind van Donald Trump. Wat wil je.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:19 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat een gigantische bos haar heeft dat kind of is het een pruik?
Ik vind het wel een hele leuke foto. Alsof hij zijn papa toch wel the bomb vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Zulke foto's die zou je gewoon lekker prive moeten houden toch?
Maar goed ik snap t ook wel, kind staat dr voor het eerst leuk op ipv lelijk
Oef, alle kinderen van die lekkere kapselsquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef dennis83 het volgende:
Dinand Woesthoff en zijn gezin bij de voordeur van hun huis.
[ afbeelding ]
vlnr Dinand, hond DJ, Che (3). Lucy (35), Jimi (7) en Dean (10)
Missen we niet dat ene meisje dat ook in de film speelt?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Missen we niet dat ene meisje dat ook in de film speelt?
Oh wat stom, ik zie nu pas het woordje 'bijna' bij alle kindjes.quote:
Niks, Vivienne was niet bij de premierequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Hier in het groot, wat zit er nou onder die jurk?
[ afbeelding ]
Die wordt 13 in de zomer. In mijn hoofd is hij ook nog 10 ofzoquote:
Wat een prachtige vrouw heeft Dinand toch.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef dennis83 het volgende:
Lucy Woesthoff met de jongste
[ afbeelding ]
Oooooh Dean lijkt op zn moeder!quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:58 schreef dennis83 het volgende:
Zij is erg mooi ja! Maar helaas houdt ze niet zo van camera's. Er zijn maar weinig foto's van haar. Hier nog één met het hele gezin van een tijdje geleden. Links Katja met Sammie.
[ afbeelding ]
Ze is kleurenblind en denkt dat ze op de rode loper staat.quote:
Wat zit het haar van Gwen leuk, staat haar goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:14 schreef dennis83 het volgende:
Gwen Stefani met zoontje Apollo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 05:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zit het haar van Gwen leuk, staat haar goed.
Ja vroeger (andere lengte, wel een stuk korter dan dit), dus mag ze wel weer vaker gaan doen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zo had ze het vroeger toch vaak, in de No Doubt periode?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:46 schreef kvd het volgende:
Helena Bonham Carter, Tim Burton, Billy en Nell
[ afbeelding ]
Wat een knap koppie die Phyllon zo met dat korte haar!quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:31 schreef alors het volgende:
Doutzen en Phyllon
[ afbeelding ]
Met Anna Wintour erbij
[ afbeelding ]
Allebei volledig naakt, zeker weer een statement ofzo? Tja..quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:55 schreef Turbomuis het volgende:
Natalia Vodianova en zoon Maxim
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel dat ie vroeger best wel vunzige liedjes maaktequote:Op donderdag 12 juni 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging even googlen, maar kennelijk zijn ll cool j en zijn vrouw al bijna 20 jaar getrouwd![]()
Ik zat ook net te denken of ze idd zo lang bij elkaar zijn! Geweldigquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging even googlen, maar kennelijk zijn ll cool j en zijn vrouw al bijna 20 jaar getrouwd![]()
Waarom zou dat? Als ik die foto zie, dénk ik niet eens: 'oh, ze zijn beide naakt'. Daar had ik niet eens over nagedacht,quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allebei volledig naakt, zeker weer een statement ofzo? Tja..
Het is wel een statementquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom zou dat? Als ik die foto zie, dénk ik niet eens: 'oh, ze zijn beide naakt'. Daar had ik niet eens over nagedacht,. Valt voor mij niet erg op. Ja, haar borsten, maarja. Dat is nogal logisch als je aan het voeden bent,
.
Niet vanuit Vodianova zelf, zoals ik het lees? Haar foto wordt er gewoon bijgehaald als voorbeeld, maar het is niet dat zij die foto heeft laten maken om een statement te maken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het is wel een statement
http://www.huffingtonpost(...)photo_n_5454523.html
Ze heeft wel zo geposeerd voor die fotograaf toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet vanuit Vodianova zelf, zoals ik het lees? Haar foto wordt er gewoon bijgehaald als voorbeeld, maar het is niet dat zij die foto heeft laten maken om een statement te maken.
Maar dat wil toch niet zeggen dat dat een statement is?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo geposeerd voor die fotograaf toch?
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe lang ze het volhouden dat haar zo wild te laten gaan
quote:Amerikanen maken zich zorgen om haardos Blue Ivy
Een groep Amerikanen smeekt sterrenkoppel Beyoncé en Jay-Z om een kam door het haar van baby Blue Ivy te halen.
Er is zelfs een ware petitie gestart, op de website Change.org, om aandacht te vragen voor Blue Ivy's haardos.
"Het is al zo erg dat het kind dreads en haarpluizen heeft", beargumenteert de vrouw uit de New Yorkse wijk Brooklyn die de handtekeningenactie in het leven heeft geroepen.
Onder de petitie staat de uitleg: 'Als een vrouw die het belang van goede haarverzorging kent, vind ik het verontrustend te zien hoe Blue Ivy gebukt gaat onder het gebrek aan haarvoeding.´
En: 'De ouders van Blue Ivy, Sean Carter oftewel Jay-Z en Beyoncé, heben meermaals gefaald het haar van Blue Ivy te verzorgen. Laten we aandacht vragen voor Blue Ivy's haarverzorging.'
Inmiddels hebben al ruim 1800 mensen de petitie ondertekend. Een van de reacties luidt: 'Als je moeder duizenden dollars uitgeeft aan haar haren, zou je als kind niet door het leven moeten als een schaap'.
Beyoncé en Jay-Z hebben nog niet gereageerd op de actie.
vergeleken bij djelisa annieta heeft het schaapje een prachtige naam toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog steeds een beetje pijnlijk lachen om die Alijah Mary, dr naam, arm schaap...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vergeleken bij djelisa annieta heeft het schaapje een prachtige naam toch?
Dat haar van Blue Ivy is op dit moment wel even een dingetjequote:Op maandag 9 juni 2014 10:32 schreef bloempje-moi het volgende:
Jay-Z, Beyonce en Blue Ivy
[ afbeelding ]
Om over lang bij elkaar zijn te spreken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken of ze idd zo lang bij elkaar zijn! Geweldig![]()
<aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef dennis83 het volgende:
Najib Amhali en zoontje Noah![]()
[ afbeelding ]
Knappe dochter van Jamie Foxx. Had het niet verwacht bij hemquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:55 schreef Turbomuis het volgende:
Jimmy Fallon en dochter Winnie
[ afbeelding ]
Jaime King en zoon James
[ afbeelding ]
Natalia Vodianova en zoon Maxim
[ afbeelding ]
Miranda Kerr en zoon Flynn
[ afbeelding ]
Kendra Wilkinson en Hank Baskett met zoon Hank jr. en dochter Alijah Mary
[ afbeelding ]
LL Cool J met Simone Smith en dochter Nina Simone Smith
[ afbeelding ]
Yoko Ono en zoon Sean Lennon
[ afbeelding ]
Madonna en zoon David Banda
[ afbeelding ]
Jamie Foxx en dochter Corinne Bishop
[ afbeelding ]
Lorenzo leek wel een beetje op Fred Savage van The Wonder Yearsquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:11 schreef Turbomuis het volgende:
Lorenzo met een foto van papa Jionni als kind
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ook meteen!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:55 schreef Mineola het volgende:
Jeetje, Tennessee is al een heel kind zeg! In mijn beleving was die in december geboren of zo, maar hij blijkt van sept 2012.
Dat ja! Ik dacht zij is toch net bevallenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:55 schreef Mineola het volgende:
Jeetje, Tennessee is al een heel kind zeg! In mijn beleving was die in december geboren of zo, maar hij blijkt van sept 2012. Ik zie Reese trouwens nog wel een keertje zwanger worden
Edit: de JLo twins zijn ook leuk geworden!![]()
zou leuk zijn. Zij maakt echt prachtige kinderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:55 schreef Mineola het volgende:
Ik zie Reese trouwens nog wel een keertje zwanger worden
Leuke kinderen, maar wel typisch dat ze wel allemaal (vooral Romeo) de neus van Victoria hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef MOETIG het volgende:
Zeker, maar vlak de andere 2 Beckham zonen ook niet uit! Dat worden ook prachtexemplaren denk ik!
omgquote:Op zondag 27 juli 2014 15:50 schreef bloempje-moi het volgende:
Harper en Brooklyn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het Kristen Cavallari wasquote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Messi, Antonella en zoontje Thiago
Bovenste twee foto's dacht ik ik: 'Wow, wat is ze classy opgedroogd sinds de bezopen Jersey Shore-whore-tijd. En dan zie je op foto drie die ontzettend lelijke nep-lashes. Zonde. Maar ondanks dat toch een enorme vooruitgang,quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:29 schreef Mylene het volgende:
Snooki en Lorenzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:28 schreef Suikertante het volgende:
Kanye kan dus toch lachen:
[ afbeelding ]
Nee, hij heeft wel vaker van dit soort acties. Voorbeelden op 8:15, 17:20 en 25:50.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:34 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
ik blijf maar kijken, is 't nou achterstevoren of niet?
Hij lijkt wel een onzeker mannetje als hij moet lachen! Het is bijna aandoenlijk... met de nadruk op BIJNA!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel vaker van dit soort acties. Voorbeelden op 8:15, 17:20 en 25:50.
Echt een hele mooie foto. Maar toch schiet het poepreflex bij het voeden door mn hoofdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:12 schreef Suikertante het volgende:
Wat een figuur joh
Olivia met Otis in Cavalli
[ afbeelding ]
Kanye wel, North niet...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:28 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me gewoon een fotoshoot, dus hoe de positie nou helemaal is zal ze zelf niet bedacht hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Mss denkt ze dat het afleidt van die tiet of zo?
Het ziet er niet uit, sorry...
Een doekje om die baby had het toch wat fijner doen tonen imo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dat ben ik het echt niet met je eens. Ik vind het estetisch een prachtige foto.
Ik denk dat dat de baby geseksualiseerd had, juist omdat je dan kennelijk iets moet verbergen (wat ze nu ook met haar arm doet), terwijl de nadruk er juist op gelegd moet worden dat Borstvoeding niets seksueels is, en dat al die figuren die helemaal op tilt slaan omdat ze een kind borstvoeding zien krijgen en er dan een stukje borst te zien is op tilt slaan omdat ze die borst uitsluitend met seksualiteit associëren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een doekje om die baby had het toch wat fijner doen tonen imo.
nee, dat is gewoon een kwestie van smaakquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik sexualiseer geen tiet en ook geen blote baby.
Ik vraag me alleen af waarom ze een glamourfoto maken van een dame in een dure japon met een blote baby in een vies oud restaurantje.
Dat klopt bij bij estetisch niet.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar dat men om die reden gekozen heeft voor de naakte onschuld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik sexualiseer geen tiet en ook geen blote baby.
Ik vraag me alleen af waarom ze een glamourfoto maken van een dame in een dure japon met een blote baby in een vies oud restaurantje.
Dat klopt bij mij estetisch niet.
Aaaah, wat een zoet fijn snoetje die Northquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:28 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Volgens mij is het echt een schatje maar ze kleden haar best wel jongensachtig vind ik, en ze heeft al een beetje een jongens koppie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |