Mijn nichtjes zijn 10 en 12... en iedereen in de klas schijnt dat te doenquote:Op maandag 14 april 2014 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik liet mijn zoon (3) vorige week kiezen welke sokken hij aan wilde en hij zei "die, en die".... nou ben ik te truttig om dan van iedere sok één aan te doen, maar ik kan me voorstellen dat er moeders zijn die dat geen probleem vinden.
Katja lijkt me sowieso een beetje manisch. Sammie vind ik een mooi meisje, ze heeft alleen de bruine ogen van haar moeder voor de rest lijkt ze op haar vader. Ik denk dat ze haar moeder qua lengte wel snel zal inhalen.quote:Katja kijkt erg manisch op deze foto's ja![]()
Ik vind haar erg mooi normaal. Kind vind ik een saai ding, lijkt niks op dr moeder, jammer voor dr!
Volgens mij wordt hij net zo ondeugend als zijn oomquote:Op zondag 20 april 2014 13:15 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem niks aan. Hij zorgt niet voor rammelende stokken hier.quote:
Ook gewoon een ikea kinderstoel...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:01 schreef piglet het volgende:
Bodhi en Noah (van Megan Fox en Brian Austin Green):
[ afbeelding ]
Geshowd bij Ellen
[ afbeelding ]
Wat een knapperds, al lijkt Noah wel een beetje op een meisje!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:01 schreef piglet het volgende:
Bodhi en Noah (van Megan Fox en Brian Austin Green):
[ afbeelding ]
Geshowd bij Ellen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat een knapperds, al lijkt Noah wel een beetje op een meisje!
Die namen zijn zo leuk, en de kindjes ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Turbomuis het volgende:
Gerard Ekdom met Lennon en Lewis
[ afbeelding ]
Die droeg de rest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt erop dat alleen de kleinste lopend is gekomen
Wel een mooie foto
zit dr rok nou gedraaid?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef kvd het volgende:
De dochter van prins Albert (Monaco), Jazmin Grace Grimaldi
[ afbeelding ]
Officieel 2 (wat een beetje dubbel is, want ze zijn niet wettelijk erkend).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef hexje het volgende:
Hoeveel kinderen heeft hij nou? (Prins Albert)
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:30 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
En die van mij op haar benen. Is dat psoriases ofzo?
dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is dat gewoon een netpanty met een rozenmotiefje hoor![]()
Nee joh, ze heeft groene en roze psoriasis.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zo lang geleden is dat ook nog niet, kind is van 28 februariquote:Op zondag 18 mei 2014 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Huh, voor mijn gevoel is die pas net geboren, wat is die al groot haha!
Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..quote:
Die frons is alleen wel vrij constant, als je deze foto's ziet. Maar volgens mij is ze ook erg slaperig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Best een mooi kind om te zien toch? Het fronst alleen een beetje onelegant.
Dan laat ze haar gezicht later toch gewoon verbouwen, net als mamaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..
95% van de kinderen zie ik niet als mooi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind dr echt niet mooi, of ze trekt gewoon continu een raar gezicht
Ja dat misschien ook! Dat denk ik altijd bij Kanyequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:03 schreef oh-oh het volgende:
North past gewoon totaal niet bij haar moeder vind ik, dat is het meer
Volgens mij heeft Perez een (zwem) broek aan (zie het labeltje/iets links).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Zulke foto's die zou je gewoon lekker prive moeten houden toch?
Maar goed ik snap t ook wel, kind staat dr voor het eerst leuk op ipv lelijk
Als ze niet bekend was vroegen mensen wellicht wel of het een twee-eiige tweeling is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef Ermilze het volgende:
Jessica Simpson's kinderen: Maxwell en Ace
[ afbeelding ]
Wat een gigantische bos haar heeft dat kind of is het een pruik?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef hexje het volgende:
Arabella en Joseph van Ivanka Trump en zij is weer van Donald Trump.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een prima mooi kindje. Beetje norse blik maar verder best een schatje met haar krullen en dopneusje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..
Kind van Donald Trump. Wat wil je.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:19 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat een gigantische bos haar heeft dat kind of is het een pruik?
Ik vind het wel een hele leuke foto. Alsof hij zijn papa toch wel the bomb vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Zulke foto's die zou je gewoon lekker prive moeten houden toch?
Maar goed ik snap t ook wel, kind staat dr voor het eerst leuk op ipv lelijk
Oef, alle kinderen van die lekkere kapselsquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef dennis83 het volgende:
Dinand Woesthoff en zijn gezin bij de voordeur van hun huis.
[ afbeelding ]
vlnr Dinand, hond DJ, Che (3). Lucy (35), Jimi (7) en Dean (10)
Missen we niet dat ene meisje dat ook in de film speelt?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Missen we niet dat ene meisje dat ook in de film speelt?
Oh wat stom, ik zie nu pas het woordje 'bijna' bij alle kindjes.quote:
Niks, Vivienne was niet bij de premierequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Hier in het groot, wat zit er nou onder die jurk?
[ afbeelding ]
Die wordt 13 in de zomer. In mijn hoofd is hij ook nog 10 ofzoquote:
Wat een prachtige vrouw heeft Dinand toch.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef dennis83 het volgende:
Lucy Woesthoff met de jongste
[ afbeelding ]
Oooooh Dean lijkt op zn moeder!quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:58 schreef dennis83 het volgende:
Zij is erg mooi ja! Maar helaas houdt ze niet zo van camera's. Er zijn maar weinig foto's van haar. Hier nog één met het hele gezin van een tijdje geleden. Links Katja met Sammie.
[ afbeelding ]
Ze is kleurenblind en denkt dat ze op de rode loper staat.quote:
Wat zit het haar van Gwen leuk, staat haar goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:14 schreef dennis83 het volgende:
Gwen Stefani met zoontje Apollo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 05:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zit het haar van Gwen leuk, staat haar goed.
Ja vroeger (andere lengte, wel een stuk korter dan dit), dus mag ze wel weer vaker gaan doen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zo had ze het vroeger toch vaak, in de No Doubt periode?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:46 schreef kvd het volgende:
Helena Bonham Carter, Tim Burton, Billy en Nell
[ afbeelding ]
Wat een knap koppie die Phyllon zo met dat korte haar!quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:31 schreef alors het volgende:
Doutzen en Phyllon
[ afbeelding ]
Met Anna Wintour erbij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |