Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..quote:
Die frons is alleen wel vrij constant, als je deze foto's ziet. Maar volgens mij is ze ook erg slaperig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Best een mooi kind om te zien toch? Het fronst alleen een beetje onelegant.
Dan laat ze haar gezicht later toch gewoon verbouwen, net als mamaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..
95% van de kinderen zie ik niet als mooi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind dr echt niet mooi, of ze trekt gewoon continu een raar gezicht
Ja dat misschien ook! Dat denk ik altijd bij Kanyequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:03 schreef oh-oh het volgende:
North past gewoon totaal niet bij haar moeder vind ik, dat is het meer
Volgens mij heeft Perez een (zwem) broek aan (zie het labeltje/iets links).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Zulke foto's die zou je gewoon lekker prive moeten houden toch?
Maar goed ik snap t ook wel, kind staat dr voor het eerst leuk op ipv lelijk
Als ze niet bekend was vroegen mensen wellicht wel of het een twee-eiige tweeling is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef Ermilze het volgende:
Jessica Simpson's kinderen: Maxwell en Ace
[ afbeelding ]
Wat een gigantische bos haar heeft dat kind of is het een pruik?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef hexje het volgende:
Arabella en Joseph van Ivanka Trump en zij is weer van Donald Trump.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een prima mooi kindje. Beetje norse blik maar verder best een schatje met haar krullen en dopneusje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Agossie, ik hoop van harte dat die nog bijtrekt naar het uiterlijk van haar moeder..
Kind van Donald Trump. Wat wil je.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:19 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat een gigantische bos haar heeft dat kind of is het een pruik?
Ik vind het wel een hele leuke foto. Alsof hij zijn papa toch wel the bomb vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Zulke foto's die zou je gewoon lekker prive moeten houden toch?
Maar goed ik snap t ook wel, kind staat dr voor het eerst leuk op ipv lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |