abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:20:24 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214784321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook dat is niet het hele verhaal. Even gravend in mn geheugen had hij de koop van haar deel gekoppeld aan een NDA die haar un essentie monddood zou maken

Angelina is niet de bad guy in dit verhaal...
Dit dus.
Hij wilde haar deel van haar kopen, zij wilde haar deel aan hem verkopen en toen eiste hij ineens een NDA als onderdeel van die koop.
Jammer joh, als je iets heel graag wilt hebben ben je niet degene die eisen kan stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214784357
Inmiddels hebben ze allebei aandeel in dit langslepend conflict.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:28:06 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214784375
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 14:26 schreef potjecreme het volgende:
Inmiddels hebben ze allebei aandeel in dit langslepend conflict.
Ja, maar we geven haar de schuld omdat ze "niet aan hem wilde verkopen terwijl ze daar wel in had toegestemd".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214786065
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook dat is niet het hele verhaal. Even gravend in mn geheugen had hij de koop van haar deel gekoppeld aan een NDA die haar un essentie monddood zou maken

Angelina is niet de bad guy in dit verhaal...
Dat is wat haar advocaten claimen. Daar moet ze bewijs voor aanleveren en dan gaat een rechter erover oordelen. Dat loopt nu, voor zover ik weet, dus we zullen er t.z.t. wel achter komen.

Ik vind het verhaal van Jolie ongeloofwaardig. Pitt had er alle belang bij om haar deel over te nemen; waarom zou hij dat zo makkelijk door zijn vingers laten glippen? Ik wil best geloven dat er sprake is geweest van een NDA - als ik Pitt was, zou ik de scheiding ook niet publiekelijk uit willen vechten - maar niet dat het zo is gegaan dat Pitt onvermurwbaar was. Waarschijnlijker lijkt me dat ze nog in onderhandeling zaten. Dat is pure speculatie, maar dat is wat we allemaal doen, speculeren op basis van snippers informatie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')