De meeste van 15 hebben ook niet zoveel baardgroei toch? Wauw.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sure, maar over het algemeen niet zóveel ouder.
Nee, dit lijkt me toch wel vrij uitzonderlijk voor een 15-jarige.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:06 schreef Donna het volgende:
De meeste van 15 hebben ook niet zoveel baardgroei toch? Wauw.
Als ik Google op ‘Sons Celine Dion’ zie ik wel duidelijk gewoon 2 tieners. Gezicht op deze foto is gewoon ouwelijker.quote:Op donderdag 3 september 2026 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij die linker wil ik best geloven dat hij 15 is, maar bij de rechter zou ik zeggen dat hij 35 is![]()
Lichaamsbeharing doet wel heel veel voor een gezicht. Het maakt je ouder. Misschien wil hij juist ouder lijken.
Really?quote:Op donderdag 3 september 2026 13:23 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als ik Google op ‘Sons Celine Dion’ zie ik wel duidelijk gewoon 2 tieners. Gezicht op deze foto is gewoon ouwelijker.
De linker lijkt op deze foto en op andere foto's nog wel een tiener als je goed naar het gezicht kijkt, wel ouder dan 15, maar nog wel tiener. Maar die andere is gewoon een dertiger.quote:
Nou dan moet je wel héél goed kijken, om daarin een veertienjarige te zien. Of negentienjarige bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:31 schreef Donna het volgende:
[..]
De linker lijkt op deze foto en op andere foto's nog wel een tiener als je goed naar het gezicht kijkt, wel ouder dan 15, maar nog wel tiener. Maar die andere is gewoon een dertiger.
Haal de baard en bril eraf, allebei ouwelijk, en hij lijkt 18 ofzo. Vind ik.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Really?
[ afbeelding ]
Hier schijnen ze zelfs nog 14 jaar geweest te zijn.
Nou, dan deze. Hier waren ze 12 of 13.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:32 schreef Pisces het volgende:
[..]
Haal de baard en bril eraf, allebei ouwelijk, en hij lijkt 18 ofzo. Vind ik.
De ogen staan nog jong. Maar daar houdt het ook bij op. Hele ouwelijke jongens.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel héél goed kijken, om daarin een veertienjarige te zien. Of negentienjarige bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 3 september 2026 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, dan deze. Hier waren ze 12 of 13.
[ afbeelding ]
Joah, maar dan moet je wel een echte bril opzetten.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:35 schreef Donna het volgende:
[..]
De ogen staan nog jong. Maar daar houdt het ook bij op. Hele ouwelijke jongens.
Volgens mij niet, maar pin me er niet op vast.quote:
Nee die is overleden toen ze een jaar of vijf, zes warenquote:
Midden-Oosten afkomst, die vader. Daar groeit het haar wel.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee die is overleden toen ze een jaar of vijf, zes waren![]()
Maar als je deze foto's ziet van Céline en René verbaast het me ook niets dat ze kinderen met donkere (en blijkbaar veel) haargroei hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie er nog steeds tieners in.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, dan deze. Hier waren ze 12 of 13.
[ afbeelding ]
Eens. De wenkbrauwen zeggen ook al genoeg over de mate van de lichaamsbeharing; het zijn flinke wenkies.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:33 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds tieners in.De ogen en glimlach geven het gewoon weg.
Dat het haar en bril ouwelijk is maakt iemand geen dertig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |