Jas is net een zak, maar zijn koppie blijft een bolletjequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hij toont bollig door die lelijke jas.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Phyllon lijkt nu op een indianen-kindje. Kleine Hiawata.
Net 3 geworden,quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hoe oud is hij eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Phyllon lijkt nu op een indianen-kindje. Kleine Hiawata.
Oh ik begrijp dat wel. Als ze graag mama genoemd had willen worden, was dat toch ook logisch geweest, als dat haar moedertaal was geweest? Toevallig is Fries haar moedertaal, en dus wil ze graag mem genoemd worden. Ik word graag mama genoemd door mijn kinderen, zou het niet leuk vinden als ze me mem gaan noemen (ik ben een geboren Fries en woon in Friesland maar Nederlands is mijn moedertaal). Nou, das hetzelfde als liever mem genoemd worden dan mummie lijkt me? Of denk ik te simpelquote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Wat ik trouwens raar vond was hetgeen Doutzen laatst in een interview zei toen haar zoontje haar aansprak in het Engels en de term "mummie"gebruikte. Dat wilde Doutzen dus niet meer hebben want het moest en zou voor haar "mem"worden omdat haar kind coûte que coûte de Friese taal trouw moet blijven.Begrijp dat gedram van haar op dat punt niet zo alsof het Fries met uitsterven bedreigt wordt.
Ik denk dat je nu iets probeert te zoeken wat er niet echt is; alsof je per se wilt haten op Fries en mensen die het willen spreken.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Wat ik trouwens raar vond was hetgeen Doutzen laatst in een interview zei toen haar zoontje haar aansprak in het Engels en de term "mummie"gebruikte. Dat wilde Doutzen dus niet meer hebben want het moest en zou voor haar "mem"worden omdat haar kind coûte que coûte de Friese taal trouw moet blijven.Begrijp dat gedram van haar op dat punt niet zo alsof het Fries met uitsterven bedreigt wordt.
Dat zal dan pake en beppe zijn, denk ikquote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef Croissant1234 het volgende:
Haha ik denk niet dat Doutzen het redden van de Friese taal op zich neemt;)
Maar indd gewoon het kind wat van haar roots wil meegeven. Ook leuk voor opa en oma.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:49 schreef MQBM het volgende:
[..]
Dat zal dan pake en beppe zijn, denk ik![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef gelestipjes het volgende:
Simon Cowell en baby Eric
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef hexje het volgende:
Maceo het zoontje van Halle Berry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd één gezichtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
Whoa, da's écht een mini-Guy en mini-Mads he? Bijna eng!
idd één gezichtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
Whoa, da's écht een mini-Guy en mini-Mads he? Bijna eng!
Wat een geweldig gezichtje heeft dat kleintje tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Familie Bublé in Disneyland
Bij mij niet te zien....?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef hexje het volgende:
Angelina Jolie and her daughter Vivienne
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij niet te zien....?
Was het deze?
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, maar op een heel andere manier dan wij waarschijnlijk zouden willen zijn. Zij krijgen aandacht en geld. Dat is een van hun graadmeters. Deze fotoshoot voor Vogue is mogelijk een van de hoogtepunten van geluk voor dergelijke aandachtsgeile mensen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:24 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg bij hen nooit de indruk dat ze gelukkig zijn.
Het ziet er echt gezellig uitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Britney met kinderen én bikini. Maar twee kinderen en één bikini, dus dit topic wint.
[ afbeelding ]
Die slofjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Familie Bublé in Disneyland
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Kim, Kanye & North. Tja, ik vind het maar niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een smakeloze foto's.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Kim, Kanye & North. Tja, ik vind het maar niks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was voor de Vogue,quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien had Kim een Posh Spice momentje, die lacht toch ook nooit?
Ik weet niet voor welk blad het was, maar misschien was ze serieus aan het poseren
Ah dat dacht ik al, maar ik wist het niet zeker.quote:
Een zou een topic vol foto's van Kate met haar kindje kunnen zien.quote:
Daar lijkt ie op zn papaquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef laziness het volgende:
Ik vond papa als kindje ook niet lelijk en hoewel hij kalig is al vind ik William ook nu niet lelijk zoals Charles.
Wat een lieve leuke fotoquote:
Oh echt, die van mij ook. En als t ff kan de broek achterstevoren, gekke kinderenquote:Op maandag 14 april 2014 09:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat van verschillende sokken aantrekken schijnt in te zijn ofzo, m'n nichtjes doen dat ook... Ik snap t niet.
Oh dit heb ik precies omgekeerd. Ik vind het een leuk meisjequote:Op maandag 14 april 2014 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt, die van mij ook. En als t ff kan de broek achterstevoren, gekke kinderen![]()
Katja kijkt erg manisch op deze foto's ja![]()
Ik vind haar erg mooi normaal. Kind vind ik een saai ding, lijkt niks op dr moeder, jammer voor dr!
Nah, ik liet mijn zoon (3) vorige week kiezen welke sokken hij aan wilde en hij zei "die, en die".... nou ben ik te truttig om dan van iedere sok één aan te doen, maar ik kan me voorstellen dat er moeders zijn die dat geen probleem vinden.quote:Op maandag 14 april 2014 09:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat van verschillende sokken aantrekken schijnt in te zijn ofzo, m'n nichtjes doen dat ook... Ik snap t niet.
Mijn man heeft ook zulk haar als Katja, (maar dan zonder de liters mousse en haarlak) en onze jongens hebben ook glad steil haarquote:Op maandag 14 april 2014 11:11 schreef June. het volgende:
Wel jammer dat ze niet wat van die mooie krullen van Katja heeft mee gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |