dat weet je bestquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
jezus mijn pvv standpunten dwingen me om je nu te negeren
jouw tarrels zijn dreadsquote:
beetje voorvocht in mn broek op dit momentquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me je anaal nemen met m'n voorbinddildo.
Doen alsof je NSB'er bent.quote:
Vas is mijn gelijke in overtuigingen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doen alsof je NSB'er bent.Pls, je neukte Vas, je bent juist alles wat je nu tracht te haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas is mijn gelijke in overtuigingen.
[ afbeelding ]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doen alsof je NSB'er bent.Pls, je neukte Vas, je bent juist alles wat je nu tracht te haten.
[..]
Nee dat je gewoon niet weet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
dat ik een hommo ben zeker
quote:
[..]
hippe broeken welquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
kk, lijkt gvd wel een FOK! meet.
[ afbeelding ]
Eerste FOK!meet ever.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat je gewoon niet weet.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Jezuswowquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als FOK!-meets er zo uitzien ben ik er bij de volgende meet sowieso bij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt ons enig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als FOK!-meets er zo uitzien ben ik er bij de volgende meet sowieso bij.
Dit is de knokploeg meetquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als FOK!-meets er zo uitzien ben ik er bij de volgende meet sowieso bij.
Het ligt altijd aan jou, snap dat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:30 schreef Murdera het volgende:
valt me eigenlijk nog mee chlootje, dat je mijn overtuigingen niet juist aan vasje wijt
Bek dicht.quote:
Rot op.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas is mijn gelijke in overtuigingen.
[ afbeelding ]ja tuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
hardop om deze
Hardop om allebei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
hardop om deze
godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
hardop om deze
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou, hitlarious ja.quote:
Hé, dat is de PVV vogel.quote:
Opvallend veel overeenkomsten idd.quote:
hoeveel precies?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Opvallend veel overeenkomsten idd.
twee keer de helftquote:
quote:
Je moet ook niet naast de droger gaan zitten. ;squote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef deadprez het volgende:
godverdomme de wasdroger staat hier aan, krijg bijna geen lucht door die shit en met het raam open is het te koud.
klein appartementquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook niet naast de droger gaan zitten. ;s
Je droger staat in de woonkamer?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook niet naast in de droger gaan zitten. ;s
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles allesquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je droger staat in de woonkamer?
Doe een raam in de slaapkamer open dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles alles
Dit lijkt me de beste oplossing.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Chloroform het volgende:
Of grow a pair en stel je niet zo aan.
Mij ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit lijkt me de beste oplossing.
hardop om deze
was niet in me opgekomen, maar nu dus welquote:
post die hierquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:37 schreef Murdera het volgende:
kkdacht bij google images even dat iemand voldemort erin had geshopped, maar wat was een jood met weggeschoten neus.
I'm done.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles alles
Voor een frisse neus? hahaquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor een frisse neus? haha
badum lol missed de memo ;p
Tv.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
waar kijk je naar tijdens de penetratie?
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
dima plzquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
meestal een beetje de neusgaten in. ik geil op neushaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
staren naar de grond zoals altijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
Plsquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor een frisse neus? haha
badum lol missed de memo ;p
Naar mijn eigen reflectie in de spiegel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar mijn eigen reflectie in de spiegel.
Beetje mijn spierballen kussen enzo.
1.75m aan spierballenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar mijn eigen reflectie in de spiegel.
Beetje mijn spierballen kussen enzo.
Ja, de hele afdeling kijkt mij constant raar aan als ik hardop denk :squote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pls![]()
Denk jij eerst alles hardop voordat je het typt?
Brengen ze je dan kinderkoffie om je te kalmeren ? :Squote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, de hele afdeling kijkt mij constant raar aan als ik hardop denk :s
Viessss Patrick.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur weet.
[..]
Vooral mijn rechterarm.
Wat is een kinderkoffie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brengen ze je dan kinderkoffie om je te kalmeren ? :S
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brengen ze je dan kinderkoffie om je te kalmeren ? :S
Gewoon je nicht in haar ogen kijken, dima.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
Lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
koffie, vers gezet van koffiebonen en vermalen kinderschedeltjes.
Zulke mensen bestaan echt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heel veel melk en heel veel suikerquote:
Kut jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pls![]()
Ben je ziekjes ?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel melk en heel veel suiker
Zo drinken Nootmans en mur hun koffie
Oh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel melk en heel veel suiker
Zo drinken Nootmans en mur hun koffie
Ja ik was even naar de apotheek voor mijn blafhoestquote:
Zo'n bakje van uit caviapoep geviste koffiebonen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]Kom je een bakje voor me zetten?
Praat je ook in jezelf ?quote:
zei je ook letterlijk blafhoest?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik was even naar de apotheek voor mijn blafhoest
Zit daar zo'n dinosaurus die niks snapt te schrijven en terwijl hij dat doet hele volzinnen mompelend ...
Waarom gaat alles zo traag bij zo'n apotheek?
Lekker digitaliseren die hap
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]Kom je een bakje voor me zetten?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n bakje van uit caviapoep geviste koffiebonen?
Wat?quote:
Ik porde met het recept in het oog van de apothekersassistente en de hint was duidelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zei je ook letterlijk blafhoest?
Niet meer dan andersquote:
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
De duurste koffie ter wereld is koffie gezet uit koffiebonen die uit de poep van civetkatten gevist zijn.
ik lust geen civetkatten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
De duurste koffie ter wereld is koffie gezet uit koffiebonen die uit de poep van civetkatten gevist zijn.
Ik heb tbc opgelopen icm sars en loopgravenvoeten, maar verder gaat het primaquote:
Ik praat zelfs vaak hardop als ik iets wil posten. En ik zit avonden grinnikend op de bank -wat mijn vriendin overigens ongelofelijk hard irriteert somsquote:
Klinkt als een irritatiefactor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb tbc opgelopen icm sars en loopgravenvoeten, maar verder gaat het prima
Ik zie promotiekansen voor Veer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Het enige dat ik nog weet van de cavia's die we hadden, is dat ze dom waren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar caviapoep zou ik niet aanraden
Valt me tegen van je. Moeilijke eter ben je ook.quote:
Ik vind mijn eigen grappen ook vaak leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik praat zelfs vaak hardop als ik iets wil posten. En ik zit avonden grinnikend op de bank -wat mijn vriendin overigens ongelofelijk hard irriteert soms- terwijl ik op FOK! zelf bloedserieus ben
46
Hehequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog weet van de cavia's die we hadden, is dat ze dom waren.
Een heeft zelfmoord gepleegd door zich vast te graven onder het schot tussen nacht en dag hok.
Beetje maarquote:
Je kent cavia's niet zoals ze echt zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog weet van de cavia's die we hadden, is dat ze dom waren.
Een heeft zelfmoord gepleegd door zich vast te graven onder het schot tussen nacht en dag hok.
Poep herinner ik me niet.
[..]
Valt me tegen van je. Moeilijke eter ben je ook.
Ik moest eens een recept ophalen toen ik net terug was van de kaakchirurg. vraagt dat mens me ook nog mn naam en adres te spellen terwijl mn bek vol met bloed en watten zatquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik porde met het recept in het oog van de apothekersassistente en de hint was duidelijk
Dat je jezelf hilarisch vindt maar dan toch bedenkt "wacht, dat vinden fokkers helemaal niet leuk" en het toch maar niet post.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen grappen ook vaak leuk
Hinnikend achter de laptop hoor
Ja, ga je ze verschonen, moet je je zusje vertellen dat haar cavia dood is.quote:
Nee, klopt. Ben meer een konijnen en slangen mens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kent cavia's niet zoals ze echt zijn
Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga je ze verschonen, moet je je zusje vertellen dat haar cavia dood is.![]()
Was wel jammerlijk.
Huilen.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moest eens een recept ophalen toen ik net terug was van de kaakchirurg. vraagt dat mens me ook nog mn naam en adres te spellen terwijl mn bek vol met bloed en watten zat
Ja hallo, lekker boeiendquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat je jezelf hilarisch vindt maar dan toch bedenkt "wacht, dat vinden fokkers helemaal niet leuk" en het toch maar niet post.
Slangen eten konijnen, mooi bruggetje welquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga je ze verschonen, moet je je zusje vertellen dat haar cavia dood is.![]()
Was wel jammerlijk.
[..]
Nee, klopt. Ben meer een konijnen en slangen mens.
ja, ik heb ook maar de pen uit dr handen gegrist toenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon je het niet ff opschrijven?
Ik moest na het trekken nog röntgenfoto's maken
"Mufreuwww waa sss deu rrrnnntttggnnnnafdeling?"
Trekt een pokerface en wijst naar achteren
Professioneel zijn ze wel hoor
Dom wiefquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook maar de pen uit dr handen gegrist toen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huilen.
En de overgebleven cavia knuffelen en verwennen omdat die zielig was.
Ik hield ze wel apart.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slangen eten konijnen, mooi bruggetje wel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
laten we dansen, mijn liefste, dansen aan zee
gayquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
laten we dansen, mijn liefste, dansen aan zee
De slangen of konijnen ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hield ze wel apart.
Maar ze heetten wel Thor en Jormundgandr. Vond het wel toepasselijk.
Konijn was Thor. Slang was uiteraard Jormundgandr.quote:
Ik ken alleen de user Noors Bloedquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijn was Thor. Slang was uiteraard Jormundgandr.
Je Noorse Mythologie niet kennen. 4ebe plz.
Ik dacht een Duitse Hangoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken alleen de user Noors Bloed![]()
Wat voor konijn en slang ?
Het merk wil ik weten
Kousenbandje?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht een Duitse Hangoor.
En een kousenbandje![]()
Ja, zo'n hele dunne die vis eet.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat een hommo die rechter, met zijn glimmende pakje
wel tieten in die clip. best goedequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat een hommo die rechter, met zijn glimmende pakje
Mwah, alleen die van die Emily ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel tieten in die clip. best goede
heb zin om murdera te schrijven, daar een foto van te maken en dat op het blaadje te photoshoppen.quote:
Grappigquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zo'n hele dunne die vis eet.
Zo'n lieverd was dat.
Deze kleur had ze:
[ afbeelding ]
tettennnnquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, alleen die van die Emily ofzo.
emimich toch?quote:
Nee toch?quote:
Weet ik niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee toch?
Hoe heette die kerel met zijn foto in de zweefmolen?
Ja.quote:
goeie oude tijdquote:
Dat is zo raar ja. Je kunt die zakken baby muizen per 25 kilo kopen ofzo. Bizar was dat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grappig![]()
Moest ooit rattenslangen opgewarmde baby muizen/ rattenlijkjes voeren.
Dat was vrij apart
toen was je nog een lieve kleine chloro?quote:
Ja... Pio ... Hm piovan??quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee toch?
Hoe heette die kerel met zijn foto in de zweefmolen?
heb er nog een liggen voor de hartige snack tussendoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo raar ja. Je kunt die zakken baby muizen per 25 kilo kopen ofzo. Bizar was dat.
Maar rattenslangen zijn ook mooi.
Ja, jij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen was je nog een lieve kleine chloro?
Geloofd toch niemand. Iedereen weet van je dreadsquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb zin om murdera te schrijven, daar een foto van te maken en dat op het blaadje te photoshoppen.
Hou je moeder voor de gekquote:
ik ben nooit een lieve kleine chloro geweestquote:
Jep.quote:
Zo de magnetron in?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er nog een liggen voor de hartige snack tussendoor.
Dat was hem jaquote:
Deze had een dierenwinkel en alles wat niet verkocht werd of doorfokte...quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo raar ja. Je kunt die zakken baby muizen per 25 kilo kopen ofzo. Bizar was dat.
Maar rattenslangen zijn ook mooi.
Moet je klappen of zo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
waarom maak je selfie deadprez?
Ik welquote:
quote:
Lekker jong ... Komen jullie uit India of zo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat lukt best denk ik. Die is pas 14
neequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker jong ... Komen jullie uit India of zo?
Hahahahaquote:
Jammer, geen curryquote:
Dat werd toch net gezegd, wel opletten hè.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze had een dierenwinkel en alles wat niet verkocht werd of doorfokte...
Wat is daar raar aan? Ik kan die kerel niet uitstaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik welbeetje hem uitmaken voor hommo
raar jonkje.
weet veel heb een moeder mangquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:49 schreef deadprez het volgende:
Is het normaal dat een vest na twee en een half uur ofzo in de droger nog steeds nat is, of heb ik iets verkeerd gedaan?
heb je de droger aan gezet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:49 schreef deadprez het volgende:
Is het normaal dat een vest na twee en een half uur ofzo in de droger nog steeds nat is, of heb ik iets verkeerd gedaan?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vesten in de droger stoppenAls je graag je kleding wilt verneuken, is dat de manier.
niet gezien, geen zin om terug te lezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat werd toch net gezegd, wel opletten hè.
quote:
en dit ja, ik doe geen kleren in de drogerquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vesten in de droger stoppenAls je graag je kleding wilt verneuken, is dat de manier.
Ohnee kutzooiquote:
blazen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
Ja nou het moest eigenlijk snel droog zijn, maar dat werkt dus op deze manier ook niet echt
Moest lachen, doe rustig.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
laat mijn vriendin die shit voortaan maar weer fixen.
Kom dat in m'n gezicht zeggenquote:
Okequote:
moet hij op zn knieën of ga jij op een krukje?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom dat in m'n gezicht zeggen
Val jij anders nog eens van een natte trapquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet hij op zn knieën of ga jij op een krukje?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
Dat wateropvang ding zat helemaal vol, denk dat het daardoor komt.
ga jij eens solliciteren ofzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Val jij anders nog eens van een natte trap
Dus dan is ie gelijk homo? hij heeft wel seks en jij met je vuistje, wie is nu de homo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik kan die kerel niet uitstaan.
Heb ik je idool beledigd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan is ie gelijk homo? hij heeft wel seks en jij met je vuistje, wie is nu de homo?
Mooi altijd... de kern vermijden en een wedervraag stellen, zegt genoegquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik je idool beledigd?
Zeer mooi.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi altijd... de kern vermijden en een wedervraag stellen, zegt genoeg
Ok, hommo.quote:
ligt eraan of hij seks heeft met mannen of vrouwen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan is ie gelijk homo? hij heeft wel seks en jij met je vuistje, wie is nu de homo?
Hahahahahaha ;pquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan of hij seks heeft met mannen of vrouwen..
Ben niet gek ben een vliegtuig woeiwoeiquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat een gekke kerel ben je toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet gek ben een vliegtuig woeiwoeiHahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
wat kook je vandaag?quote:
Niets bijzonders .. Aardappels uit de oven, schouderkarbonade en maïsquote:
Lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets bijzonders .. Aardappels uit de oven, schouderkarbonade en maïs
Gisteren sajoerboontjes
Wellicht een domme vraag maar hoe maak ik een maiskolf goed klaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren sajoerboontjes
Mensen maakten mij gewoon boos.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Chlo 2013:
[ afbeelding ]
Chlo 2014:
[ afbeelding ]
Roosteren!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag maar hoe maak ik een maiskolf goed klaar?
oew, ja, dat heb ik al lang niet meer gemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren sajoerboontjes
*goedquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen maakten mij gewoon boos.
Tegenwoordig gewoon zen toch.
Pannetje met water en weinig zout, koken tot gaar en dan serveren met roomboterquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag maar hoe maak ik een maiskolf goed klaar?
Gewoon alleen koken? als ik ze krijg zijn ze vaak zoet. Is dat niet koken met beetje suiker dan? zoals met wortels soms?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pannetje met water en weinig zout, koken tot gaar en dan serveren met roomboteren eventueel wat zout
heb nog nooit zoete maiskolf gehadquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon alleen koken? als ik ze krijg zijn ze vaak zoet. Is dat niet koken met beetje suiker dan? zoals met wortels soms?
En hoe test je gaarheid?
Zou ze niet met suiker koken, dit is de manier hoe ik ze altijd klaar maak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon alleen koken? als ik ze krijg zijn ze vaak zoet. Is dat niet koken met beetje suiker dan? zoals met wortels soms?
En hoe test je gaarheid?
quote:
Ok nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ze niet met suiker koken, dit is de manier hoe ik ze altijd klaar maak.
Kooktijd is afhankelijk van de grootte
Gemiddeld tussen de 15 en 20 min
Gaarheid controleren dmv prikken
Als je er in kan prikken zijn ze gaar
Krijg ik bij mijn spareribs altijd bij spareribexpressquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb nog nooit zoete maiskolf gehad
wat ga je maken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb ook honger, tering. Zo maar gewoon gaan koken dan.
gtfo wisequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat ga je maken?
Ik had gisteren risotto met erwtjes en kalkoendei stukjes in boursin mintsausVind kip wel lekkerder achteraf gezien, maar dit was qua kleuren wel erg mooi
Gisteren ongewoon gekookt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb ook honger, tering. Zo maar gewoon gaan koken dan.
Gewoon weer mcdonalds.quote:
Oeh klinkt lekker zegquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat ga je maken?
Ik had gisteren risotto met erwtjes en kalkoendei stukjes in boursin mintsausVind kip wel lekkerder achteraf gezien, maar dit was qua kleuren wel erg mooi
Mais ís zoet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb nog nooit zoete maiskolf gehad
SHOARMA BITCHES.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker zeg![]()
Ik heb gisteren spaghetti met spinaziesaus gegeten en vandaag eet ik aardappelgratin met gebakken courgette en een kaasschnitzel![]()
Lekker triple cheeseburger.quote:
haha trost ;pquote:
Wil ik nog proberen, jaquote:
nog nooit courgette gegetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb gisteren spaghetti met spinaziesaus gegeten en vandaag eet ik aardappelgratin met gebakken courgette en een kaasschnitzel![]()
je bent zelf zoet.quote:
oh was geen risotto maar van die pasta nestjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat te fur, denken dat courgette een aubergine is en denken dat tagliatelle risotto is.quote:
quote:
mondjequote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat te fur, denken dat courgette een aubergine is en denken dat tagliatelle risotto is.
[..]
kkquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje rekken met een aubergine (dat is die paarse!!!!)
Hngggggggquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Woon (gelukkig) nog niet op mezelf dus hoef nooit zorgen te maken over eten.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HngggggggZin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
echt gelijk een chick regelen die kan koken broeder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Woon (gelukkig) nog niet op mezelf dus hoef nooit zorgen te maken over eten.
Viesquote:
Dat is inderdaad een vereiste. En ze moet goed kunnen pijpen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt gelijk een chick regelen die kan koken broeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |