Lekker triple cheeseburger.quote:

haha trost ;pquote:
Wil ik nog proberen, jaquote:

nog nooit courgette gegetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker zeg![]()
Ik heb gisteren spaghetti met spinaziesaus gegeten en vandaag eet ik aardappelgratin met gebakken courgette en een kaasschnitzel![]()
je bent zelf zoet.quote:

oh was geen risotto maar van die pasta nestjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker zeg![]()
Ik heb gisteren spaghetti met spinaziesaus gegeten en vandaag eet ik aardappelgratin met gebakken courgette en een kaasschnitzel![]()

Gaat te fur, denken dat courgette een aubergine is en denken dat tagliatelle risotto is.quote:
quote:

mondjequote:

quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat te fur, denken dat courgette een aubergine is en denken dat tagliatelle risotto is.
[..]

kkquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje rekken met een aubergine (dat is die paarse!!!!)

Hngggggggquote:

quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Woon (gelukkig) nog niet op mezelf dus hoef nooit zorgen te maken over eten.

quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HngggggggZin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

echt gelijk een chick regelen die kan koken broeder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Woon (gelukkig) nog niet op mezelf dus hoef nooit zorgen te maken over eten.

Viesquote:

Dat is inderdaad een vereiste. En ze moet goed kunnen pijpen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt gelijk een chick regelen die kan koken broeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |