Roosteren!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag maar hoe maak ik een maiskolf goed klaar?
oew, ja, dat heb ik al lang niet meer gemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets bijzonders .. Aardappels uit de oven, schouderkarbonade en maïs
Gisteren sajoerboontjes
*goedquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen maakten mij gewoon boos.
Tegenwoordig gewoon zen toch.
Pannetje met water en weinig zout, koken tot gaar en dan serveren met roomboterquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag maar hoe maak ik een maiskolf goed klaar?
Gewoon alleen koken? als ik ze krijg zijn ze vaak zoet. Is dat niet koken met beetje suiker dan? zoals met wortels soms?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pannetje met water en weinig zout, koken tot gaar en dan serveren met roomboteren eventueel wat zout
heb nog nooit zoete maiskolf gehadquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon alleen koken? als ik ze krijg zijn ze vaak zoet. Is dat niet koken met beetje suiker dan? zoals met wortels soms?
En hoe test je gaarheid?
Zou ze niet met suiker koken, dit is de manier hoe ik ze altijd klaar maak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon alleen koken? als ik ze krijg zijn ze vaak zoet. Is dat niet koken met beetje suiker dan? zoals met wortels soms?
En hoe test je gaarheid?
quote:
Ok nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ze niet met suiker koken, dit is de manier hoe ik ze altijd klaar maak.
Kooktijd is afhankelijk van de grootte
Gemiddeld tussen de 15 en 20 min
Gaarheid controleren dmv prikken
Als je er in kan prikken zijn ze gaar
Krijg ik bij mijn spareribs altijd bij spareribexpressquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb nog nooit zoete maiskolf gehad
wat ga je maken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb ook honger, tering. Zo maar gewoon gaan koken dan.
gtfo wisequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat ga je maken?
Ik had gisteren risotto met erwtjes en kalkoendei stukjes in boursin mintsausVind kip wel lekkerder achteraf gezien, maar dit was qua kleuren wel erg mooi
Gisteren ongewoon gekookt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb ook honger, tering. Zo maar gewoon gaan koken dan.
Gewoon weer mcdonalds.quote:
Oeh klinkt lekker zegquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat ga je maken?
Ik had gisteren risotto met erwtjes en kalkoendei stukjes in boursin mintsausVind kip wel lekkerder achteraf gezien, maar dit was qua kleuren wel erg mooi
Mais ís zoet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb nog nooit zoete maiskolf gehad
SHOARMA BITCHES.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker zeg![]()
Ik heb gisteren spaghetti met spinaziesaus gegeten en vandaag eet ik aardappelgratin met gebakken courgette en een kaasschnitzel![]()
Lekker triple cheeseburger.quote:
haha trost ;pquote:
Wil ik nog proberen, jaquote:
nog nooit courgette gegetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb gisteren spaghetti met spinaziesaus gegeten en vandaag eet ik aardappelgratin met gebakken courgette en een kaasschnitzel![]()
je bent zelf zoet.quote:
oh was geen risotto maar van die pasta nestjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat te fur, denken dat courgette een aubergine is en denken dat tagliatelle risotto is.quote:
quote:
mondjequote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat te fur, denken dat courgette een aubergine is en denken dat tagliatelle risotto is.
[..]
kkquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje rekken met een aubergine (dat is die paarse!!!!)
Hngggggggquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Woon (gelukkig) nog niet op mezelf dus hoef nooit zorgen te maken over eten.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HngggggggZin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
echt gelijk een chick regelen die kan koken broeder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Woon (gelukkig) nog niet op mezelf dus hoef nooit zorgen te maken over eten.
Viesquote:
Dat is inderdaad een vereiste. En ze moet goed kunnen pijpen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt gelijk een chick regelen die kan koken broeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |