Denk dat alles wel gefixt isquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
Haar gezicht is " gefixed " of lijkt dat maar?
Geen idee, gezicht was me nog niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
En dit idd.quote:
MIjn viel het bij de eerste niet eens op dat zij het was. Ik keek danook niet naar haar gezicthquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, gezicht was me nog niet eens opgevallen.
zou haar tanden wel uit haar bakkes fixenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou haar tanden wel uit haar bakkes fixen
lolwatquote:
Keek alleen maar naar die staart inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, gezicht was me nog niet eens opgevallen.
Yup, lelijkheid anchort verkeerde emoties met de kleding die ze dragen. Doesn't sell.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:08 schreef Ambicioso het volgende:
De reden waarom dat fotomodellen mooi moeten zijn is omdat anders de fotoshoppers het te druk krijgenWant je kan op zich elke lelijke trol wel mooi maken met fotoshop
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben een adonis, geen puisterig autistje.
drugspukkels afentoe zijn geen puisten, mijn psychische stoornissen vallen niet onder autisme en mijn lichaam is prima in orde.quote:
m.u.v. de puisten op zn reet natuurlijkquote:
dat leek me evident.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
m.u.v. de puisten op zn reet natuurlijk
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
drugspukkels afentoe zijn geen puisten, mijn psychische stoornissen vallen niet onder autisme en mijn lichaam is prima in orde.
aight, wanneer ga je scharenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb Yolanthe een tijd geleden bij RTL Late Night gezien en sindsdien vind ik haar leuk.
Weenie, ze reageert niet op m'n appjes.quote:
Haha, oké, oké, zal je niet meer uitlachen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
bloedserieus hier. tikkeltje mad ook.
je liegtquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, oké, oké, zal je niet meer uitlachen.
okequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, oké, oké, zal je niet meer uitlachen.
Nee, echt, dat beloof ik.quote:
Ahwww. Kom maar even kroelen bby.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef Murdera het volgende:
toch weer een kankerhoertje die chloro he, zoals we haar kennen.
Toch zou ik je uitwonen als een dooie vis chlo.
[ afbeelding ]
Wow, oké, probeerde gewoon goed te maken met je, mijn spijt te betuigen alles.quote:
gayquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Wow, oké, probeerde gewoon goed te maken met je, mijn spijt te betuigen alles.
Ben Belg.quote:
Laat me je anaal nemen met m'n voorbinddildo.quote:
blijf van mn anus cbquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me je anaal nemen met m'n voorbinddildo.
baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
jezus mijn pvv standpunten dwingen me om je nu te negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |