Mwauhquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Misschien werkt het dat we nu in de SC zitten. Net of de mods alles lezen hier
verkeerde topic?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Salatrel het volgende:
niet fucken met danny zijn advententie inkomsten jonge hij moet een nieuwe hummer
Wat heeft dat met advertenties te maken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee? was een reactie op tietenpost in sc = ban post
Google wordt boos van tieten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat heeft dat met advertenties te maken?
(er loopt ook een advertentie topic in klb dus vandaar dat ik dacht)
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Salatrel het volgende:
niet fucken met danny zijn advententie inkomsten jonge hij moet een nieuwe hummer
Ja blijkbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ah zo ok
maakt die dan echt onderscheid tussen met of zonder tepel?
ppost dan. Getekend mag mangquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb een 'Kuttopic' gifje met een getekende kut erin.
beter danquote:
Zit mobiel, die kan geen gif in de filmrol opnemen. Even kijken of ik hem in mijn Imgur albums heb zittenquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zit mobiel, die kan geen gif in de filmrol opnemen. Even kijken of ik hem in mijn Imgur albums heb zitten
Serieus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
veer ofzo was een keer gebanned om een anatomie tekening he..
Had er gister nog eentje geplaatstquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
veer ofzo was een keer gebanned om een anatomie tekening he..
quote:
quote:
aparte venusheuvelquote:
er schijnt een keer een user geweest te zijn die het forum zat af te struinen op tietenpics en die pagina's vervolgens ging reporten bij googlequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ah zo ok
maakt die dan echt onderscheid tussen met of zonder tepel?
Wat ben je dan voor trieste kkrkneusquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er schijnt een keer een user geweest te zijn die het forum zat af te struinen op tietenpics en die pagina's vervolgens ging reporten bij google
heb hem even geleendquote:
baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er schijnt een keer een user geweest te zijn die het forum zat af te struinen op tietenpics en die pagina's vervolgens ging reporten bij google
Nou fucking baas manquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Is toch mooi als je als puisterig autistje even een forum als FOK! weet te slopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou fucking baas manBlijkbaar is het zo voorbij met FOK! als ze een tijd geen inkomsten krijgen van de ads.
Eigenlijk ben jij gewoon de user die dat gedaan heeft hè?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is toch mooi als je als puisterig autistje even een forum als FOK! weet te slopen.
Ik ben een adonis, geen puisterig autistje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij gewoon de user die dat gedaan heeft hè?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |