dat weet je bestquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
jezus mijn pvv standpunten dwingen me om je nu te negeren
jouw tarrels zijn dreadsquote:
beetje voorvocht in mn broek op dit momentquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me je anaal nemen met m'n voorbinddildo.
Doen alsof je NSB'er bent.quote:
Vas is mijn gelijke in overtuigingen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doen alsof je NSB'er bent.Pls, je neukte Vas, je bent juist alles wat je nu tracht te haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas is mijn gelijke in overtuigingen.
[ afbeelding ]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doen alsof je NSB'er bent.Pls, je neukte Vas, je bent juist alles wat je nu tracht te haten.
[..]
Nee dat je gewoon niet weet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
dat ik een hommo ben zeker
quote:
[..]
hippe broeken welquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
kk, lijkt gvd wel een FOK! meet.
[ afbeelding ]
Eerste FOK!meet ever.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat je gewoon niet weet.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Jezuswowquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als FOK!-meets er zo uitzien ben ik er bij de volgende meet sowieso bij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt ons enig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als FOK!-meets er zo uitzien ben ik er bij de volgende meet sowieso bij.
Dit is de knokploeg meetquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als FOK!-meets er zo uitzien ben ik er bij de volgende meet sowieso bij.
Het ligt altijd aan jou, snap dat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:30 schreef Murdera het volgende:
valt me eigenlijk nog mee chlootje, dat je mijn overtuigingen niet juist aan vasje wijt
Bek dicht.quote:
Rot op.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas is mijn gelijke in overtuigingen.
[ afbeelding ]ja tuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
hardop om deze
Hardop om allebei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
hardop om deze
godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
hardop om deze
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou, hitlarious ja.quote:
Hé, dat is de PVV vogel.quote:
Opvallend veel overeenkomsten idd.quote:
hoeveel precies?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Opvallend veel overeenkomsten idd.
twee keer de helftquote:
quote:
Je moet ook niet naast de droger gaan zitten. ;squote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef deadprez het volgende:
godverdomme de wasdroger staat hier aan, krijg bijna geen lucht door die shit en met het raam open is het te koud.
klein appartementquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook niet naast de droger gaan zitten. ;s
Je droger staat in de woonkamer?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook niet naast in de droger gaan zitten. ;s
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles allesquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je droger staat in de woonkamer?
Doe een raam in de slaapkamer open dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles alles
Dit lijkt me de beste oplossing.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Chloroform het volgende:
Of grow a pair en stel je niet zo aan.
Mij ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit lijkt me de beste oplossing.
hardop om deze
was niet in me opgekomen, maar nu dus welquote:
post die hierquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:37 schreef Murdera het volgende:
kkdacht bij google images even dat iemand voldemort erin had geshopped, maar wat was een jood met weggeschoten neus.
I'm done.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles alles
Voor een frisse neus? hahaquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor een frisse neus? haha
badum lol missed de memo ;p
Tv.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
waar kijk je naar tijdens de penetratie?
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
dima plzquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
meestal een beetje de neusgaten in. ik geil op neushaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
staren naar de grond zoals altijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
Plsquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor een frisse neus? haha
badum lol missed de memo ;p
Naar mijn eigen reflectie in de spiegel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar mijn eigen reflectie in de spiegel.
Beetje mijn spierballen kussen enzo.
1.75m aan spierballenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar mijn eigen reflectie in de spiegel.
Beetje mijn spierballen kussen enzo.
Ja, de hele afdeling kijkt mij constant raar aan als ik hardop denk :squote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pls![]()
Denk jij eerst alles hardop voordat je het typt?
Brengen ze je dan kinderkoffie om je te kalmeren ? :Squote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, de hele afdeling kijkt mij constant raar aan als ik hardop denk :s
Viessss Patrick.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur weet.
[..]
Vooral mijn rechterarm.
Wat is een kinderkoffie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brengen ze je dan kinderkoffie om je te kalmeren ? :S
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brengen ze je dan kinderkoffie om je te kalmeren ? :S
Gewoon je nicht in haar ogen kijken, dima.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Dimachaerus het volgende:
naar de penetratie?
buik ?
tieten ?
of gewoon gezicht?
Lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
koffie, vers gezet van koffiebonen en vermalen kinderschedeltjes.
Zulke mensen bestaan echt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Denk jij eerst alles hardop voordat je het typt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |