twee keer de helftquote:
quote:
Je moet ook niet naast de droger gaan zitten. ;squote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef deadprez het volgende:
godverdomme de wasdroger staat hier aan, krijg bijna geen lucht door die shit en met het raam open is het te koud.
klein appartementquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook niet naast de droger gaan zitten. ;s
Je droger staat in de woonkamer?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook niet naast in de droger gaan zitten. ;s
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles allesquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je droger staat in de woonkamer?
Doe een raam in de slaapkamer open dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles alles
Dit lijkt me de beste oplossing.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Chloroform het volgende:
Of grow a pair en stel je niet zo aan.
Mij ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit lijkt me de beste oplossing.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
hardop om deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was niet in me opgekomen, maar nu dus welquote:
post die hierquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:37 schreef Murdera het volgende:
kkdacht bij google images even dat iemand voldemort erin had geshopped, maar wat was een jood met weggeschoten neus.
I'm done.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee slaapkamer, maar als ik de tussendeur dichtdoe hangt er binnen een kwartier teveel rook in de woonkamer en gaat de rookmelder moeilijk doen. harde struggles alles
Voor een frisse neus? hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |