Dat is zo raar ja. Je kunt die zakken baby muizen per 25 kilo kopen ofzo. Bizar was dat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grappig![]()
Moest ooit rattenslangen opgewarmde baby muizen/ rattenlijkjes voeren.
Dat was vrij apart
toen was je nog een lieve kleine chloro?quote:
Ja... Pio ... Hm piovan??quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee toch?
Hoe heette die kerel met zijn foto in de zweefmolen?
heb er nog een liggen voor de hartige snack tussendoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo raar ja. Je kunt die zakken baby muizen per 25 kilo kopen ofzo. Bizar was dat.
Maar rattenslangen zijn ook mooi.
Ja, jij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen was je nog een lieve kleine chloro?
Geloofd toch niemand. Iedereen weet van je dreadsquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb zin om murdera te schrijven, daar een foto van te maken en dat op het blaadje te photoshoppen.
Hou je moeder voor de gekquote:
ik ben nooit een lieve kleine chloro geweestquote:
Jep.quote:
Zo de magnetron in?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er nog een liggen voor de hartige snack tussendoor.
Dat was hem jaquote:
Deze had een dierenwinkel en alles wat niet verkocht werd of doorfokte...quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo raar ja. Je kunt die zakken baby muizen per 25 kilo kopen ofzo. Bizar was dat.
Maar rattenslangen zijn ook mooi.
Moet je klappen of zo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
waarom maak je selfie deadprez?
Ik welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker jong ... Komen jullie uit India of zo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat lukt best denk ik. Die is pas 14
neequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker jong ... Komen jullie uit India of zo?
Hahahahaquote:
Jammer, geen curryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |