Ik zie promotiekansen voor Veer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
De duurste koffie ter wereld is koffie gezet uit koffiebonen die uit de poep van civetkatten gevist zijn.
Het enige dat ik nog weet van de cavia's die we hadden, is dat ze dom waren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar caviapoep zou ik niet aanraden
Valt me tegen van je. Moeilijke eter ben je ook.quote:
Ik vind mijn eigen grappen ook vaak leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik praat zelfs vaak hardop als ik iets wil posten. En ik zit avonden grinnikend op de bank -wat mijn vriendin overigens ongelofelijk hard irriteert soms- terwijl ik op FOK! zelf bloedserieus ben
46
Hehequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog weet van de cavia's die we hadden, is dat ze dom waren.
Een heeft zelfmoord gepleegd door zich vast te graven onder het schot tussen nacht en dag hok.
Beetje maarquote:
Je kent cavia's niet zoals ze echt zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog weet van de cavia's die we hadden, is dat ze dom waren.
Een heeft zelfmoord gepleegd door zich vast te graven onder het schot tussen nacht en dag hok.
Poep herinner ik me niet.
[..]
Valt me tegen van je. Moeilijke eter ben je ook.
Ik moest eens een recept ophalen toen ik net terug was van de kaakchirurg. vraagt dat mens me ook nog mn naam en adres te spellen terwijl mn bek vol met bloed en watten zatquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik porde met het recept in het oog van de apothekersassistente en de hint was duidelijk
Dat je jezelf hilarisch vindt maar dan toch bedenkt "wacht, dat vinden fokkers helemaal niet leuk" en het toch maar niet post.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen grappen ook vaak leuk
Hinnikend achter de laptop hoor
Ja, ga je ze verschonen, moet je je zusje vertellen dat haar cavia dood is.quote:
Nee, klopt. Ben meer een konijnen en slangen mens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kent cavia's niet zoals ze echt zijn
Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga je ze verschonen, moet je je zusje vertellen dat haar cavia dood is.![]()
Was wel jammerlijk.
Huilen.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moest eens een recept ophalen toen ik net terug was van de kaakchirurg. vraagt dat mens me ook nog mn naam en adres te spellen terwijl mn bek vol met bloed en watten zat
Ja hallo, lekker boeiendquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat je jezelf hilarisch vindt maar dan toch bedenkt "wacht, dat vinden fokkers helemaal niet leuk" en het toch maar niet post.
Slangen eten konijnen, mooi bruggetje welquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga je ze verschonen, moet je je zusje vertellen dat haar cavia dood is.![]()
Was wel jammerlijk.
[..]
Nee, klopt. Ben meer een konijnen en slangen mens.
ja, ik heb ook maar de pen uit dr handen gegrist toenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon je het niet ff opschrijven?
Ik moest na het trekken nog röntgenfoto's maken
"Mufreuwww waa sss deu rrrnnntttggnnnnafdeling?"
Trekt een pokerface en wijst naar achteren
Professioneel zijn ze wel hoor
Dom wiefquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook maar de pen uit dr handen gegrist toen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huilen.
En de overgebleven cavia knuffelen en verwennen omdat die zielig was.
Ik hield ze wel apart.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slangen eten konijnen, mooi bruggetje wel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
laten we dansen, mijn liefste, dansen aan zee
gayquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
laten we dansen, mijn liefste, dansen aan zee
De slangen of konijnen ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hield ze wel apart.
Maar ze heetten wel Thor en Jormundgandr. Vond het wel toepasselijk.
Konijn was Thor. Slang was uiteraard Jormundgandr.quote:
Ik ken alleen de user Noors Bloedquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijn was Thor. Slang was uiteraard Jormundgandr.
Je Noorse Mythologie niet kennen. 4ebe plz.
Ik dacht een Duitse Hangoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken alleen de user Noors Bloed![]()
Wat voor konijn en slang ?
Het merk wil ik weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |