Heel veel melk en heel veel suikerquote:
Kut jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pls![]()
Denk jij eerst alles hardop voordat je het typt?
Ben je ziekjes ?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel melk en heel veel suiker
Zo drinken Nootmans en mur hun koffie
Oh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel veel melk en heel veel suiker
Zo drinken Nootmans en mur hun koffie
Ja ik was even naar de apotheek voor mijn blafhoestquote:
Zo'n bakje van uit caviapoep geviste koffiebonen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]Kom je een bakje voor me zetten?
Praat je ook in jezelf ?quote:
zei je ook letterlijk blafhoest?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik was even naar de apotheek voor mijn blafhoest
Zit daar zo'n dinosaurus die niks snapt te schrijven en terwijl hij dat doet hele volzinnen mompelend ...
Waarom gaat alles zo traag bij zo'n apotheek?
Lekker digitaliseren die hap
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]Kom je een bakje voor me zetten?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n bakje van uit caviapoep geviste koffiebonen?
Wat?quote:
Ik porde met het recept in het oog van de apothekersassistente en de hint was duidelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zei je ook letterlijk blafhoest?
Niet meer dan andersquote:
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
De duurste koffie ter wereld is koffie gezet uit koffiebonen die uit de poep van civetkatten gevist zijn.
ik lust geen civetkatten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
De duurste koffie ter wereld is koffie gezet uit koffiebonen die uit de poep van civetkatten gevist zijn.
Ik heb tbc opgelopen icm sars en loopgravenvoeten, maar verder gaat het primaquote:
Ik praat zelfs vaak hardop als ik iets wil posten. En ik zit avonden grinnikend op de bank -wat mijn vriendin overigens ongelofelijk hard irriteert somsquote:
Klinkt als een irritatiefactor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb tbc opgelopen icm sars en loopgravenvoeten, maar verder gaat het prima
Ik zie promotiekansen voor Veer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |