mijn vader zegt toch: je bent 19, je doet maar wat je wiltquote:
wat een baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
mijn vader zegt toch: je bent 19, je doet maar wat je wilt
zoals het hoort toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zouden het ook goed vinden als ik naar berlijn fiets
ja idd ik ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoals het hoort toch?
ik heb een hekel aan ouders die hun kinderen teveel beschermen
Vastquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zouden het ook goed vinden als ik naar berlijn fiets
In dat geval niet.quote:
ja precies datquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd ik ook
vriendin van me vertelt dat haar ouders boos worden als ze om half elf nog in bed ligt op zondag
hoezo nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast
[..]
In dat geval niet.
Maar Sof. Al wat gevonden wat echt als vakantie kan dienen dan?
Als je dochter van net 19 met een vaag internetcontact naar Rusland fietst, ja fietst, dan mag je je toch wel wat zorgen maken als vader hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoals het hoort toch?
ik heb een hekel aan ouders die hun kinderen teveel beschermen
of ouders die nog de post van hun kinderen open makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja precies dat
zo leer je dat als persoon toch nooit
het wordt geen fietstocht denk ik toch sofquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dochter van net 19 met een vaag internetcontact naar Rusland fietst, ja fietst, dan mag je je toch wel wat zorgen maken als vader hoor
ik ga echt niet fietsen hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dochter van net 19 met een vaag internetcontact naar Rusland fietst, ja fietst, dan mag je je toch wel wat zorgen maken als vader hoor
Ik neem dit dan ook niet zo letterlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ja best wel leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan had je wel m'n oma ontmoet leuk he
De rest wel dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem dit dan ook niet zo letterlijk.
Omdat echte bikkels naar Rusland lopen. Nederland had de meeste vrijwilligers ter wereld in de tweede wereldoorlogquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:25 schreef supersof het volgende:
lr waarom denk je dat we naar rusland gaan fietsen
ben niet gek man
hoe duur is dat denk je??quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon vliegtuigje in paar uurtjes slapen vliegtuigje uit niets mis mee
vechten = vechtenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel vechtend voor de nazi's dat is dan de keerzijde weer.
hahahahaquote:
ik kan vanaf juniquote:
wow serieusquote:
kremlinquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
jullie doen trouwens net alsof rusland een donker hol is waar je niks kan doen ofzo
Jullie? Ik heb louter nog positieve dingen over Rusland gezegd en dan minsten 8x per dag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
jullie doen trouwens net alsof rusland een donker hol is waar je niks kan doen ofzo
quote:De kosten van een visum van Rusland zijn rond de 45euro. Samen met de kosten van uitnodiging van rond de 30 euro, zit je dus sowieso al wel op 75 euro. Ook moet je rekening houden met de kosten van het vervoer naar Den Haag.
vervoer naar den haagquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb louter nog positieve dingen over Rusland gezegd en dan minsten 8x per dag.
Dacht dat het veel hoger lag
[..]
Overigens klopt het ook wel buiten de grote steden om. Dat is echt derde wereldland terrein met jongeren met nog minder perspectiefquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
oh kut moet datquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet dan wel een paspoort aanvragen
daar ga ik dan ook niet heenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens klopt het ook wel buiten de grote steden om. Dat is echt derde wereldland terrein met jongeren met nog minder perspectief
mijn id is zondag verlopen en vrijdag krijg ik en nieuwequote:
boefjequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn id is zondag verlopen en vrijdag krijg ik en nieuwe
ik wist niet eens dat je een visum moest aanvragenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit het Russische consulaat gevestigd
Nee joh. Je kunt je enkel niet identificeren wat je op een boete komt te staan en je kunt het land niet uit.quote:
jij moet eens op PI's gaan lettenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Je kunt je enkel niet identificeren wat je op een boete komt te staan en je kunt het land niet uit.
ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet nite hoe duur de leef is in moscow
Hoe bedoel je. Wat ik zeg is waar hoor?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
jij moet eens op PI's gaan letten
wat ik zeg is niet waarquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Wat ik zeg is waar hoor?
wowwquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:35 schreef supersof het volgende:
wow je moet eerst een paspoort hebben (50 euro) dan nog visum en uitnodiging (65 euro)
super veel
jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:37 schreef JanCees het volgende:
inso
heb je weleens per ongeluk 100x iemand gescrobbeld
wat is dat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:37 schreef JanCees het volgende:
inso
heb je weleens per ongeluk 100x iemand gescrobbeld
oh ja valt meequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
137 euro maar sofje vanaf dusseldorf toch kei dichtbij
ik welquote:
wat is dat dan?quote:
ik werd alleen in het engels aangesproken of ik cocaine nodig had door turkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles < 50 jaar wel ondertussen. Jeugd zelfs goed.
oh oke klinkt raarquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan registreert hij een liedje
ik had m'n muziek aan laten staan
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik werd alleen in het engels aangesproken of ik cocaine nodig had door turken
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
en donner kon ik niet zonder groente bestellen in het engels
En terecht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
en donner kon ik niet zonder groente bestellen in het engels
doagquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
ik heb nu al spijt
dat ik de tijd
ben vergeten
ik heb zin om te eten
maar ik ga naar bed
wat een pret
doei
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
ik heb nu al spijt
dat ik de tijd
ben vergeten
ik heb zin om te eten
maar ik ga naar bed
wat een pret
doei
We waren nu nog in Duitsland. Frankrijk komt straks aanbod.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef JanCees het volgende:
ik was met schoolreisje in Straatsburg
lachen was dat
Ligt dus letterlijk naast Kehlquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We waren nu nog in Duitsland. Frankrijk komt straks aanbod.
huh wacht welke studie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind t wel echt kut van die studie nu wil ik een beetje terug naar nederland maar kan niet
ik had een studie gevonden maar is alleen in nederlandquote:
welke studie dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had een studie gevonden maar is alleen in nederland
Onderling weet ik niet, maar moest gewoon Duits praten in Kehlquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ze zullen ondertussen toch wel weer Frans spreken onderling, of?
Vieze papzak, schande voor het genre.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vieze papzak, schande voor het genre.
als je niet mij belachelijk maakt doordat het nogal een beetje debiele studie is voor iemand die al 7 maanden niets doetquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
zeg dan welke studie inso, vroeg ik net ook al gvd gvd
en trusten sof
Nu hoop ik echt dat je geen vrijetijdsmanagement zegtquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je niet mij belachelijk maakt doordat het nogal een beetje debiele studie is voor iemand die al 7 maanden niets doet
wat is normaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
JanCees ga jij ook weer normale aantallen posts neerzetten na de tentamenweek denk je?
Gaat mij wel lukken denk ik. Ik ben er behoorlijk klaar meequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is normaal.
wel minder in ieder geval
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu hoop ik echt dat je geen vrijetijdsmanagement zegt
ik beloof het plechtigquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je niet mij belachelijk maakt doordat het nogal een beetje debiele studie is voor iemand die al 7 maanden niets doet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat mij wel lukken denk ik. Ik ben er behoorlijk klaar mee
Ik geloof niet dat ik mijn lach moest onderdrukken. Klinkt wel erg breed alleen, waar richt het zich dan voornamelijk op?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zo combinatie studie rechten/economie lijkt me echt tof. maar is wel zwaar maar denk dat ik me er oprecht wel voor zou kunnen motiveren.
op welk niveau?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zo combinatie studie rechten/economie lijkt me echt tof. maar is wel zwaar maar denk dat ik me er oprecht wel voor zou kunnen motiveren.
in nederland heb je op erasmus en radboud nijmegen van die trajecten dat je gewoon allebei de studies doet in 5-6 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mijn lach moest onderdrukken. Klinkt wel erg breed alleen, waar richt het zich dan voornamelijk op?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
op EUR toch 4 jaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in nederland heb je op erasmus en radboud nijmegen van die trajecten dat je gewoon allebei de studies doet in 5-6 jaar.
Ik weet wat t is, maar dacht dat t 4 jaar is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/
Zou ik niet doen. Als je verder wil in het recht ga je problemen krijgen dat je geen diploma hebt en als je niet verder wil in recht is het vrij nutteloos om er een studie voor te gaan volgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Inso hoe heet dat rapnummer wat vroeger onder elke game video zat. 1% luck etc. etc.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/
99 problemsquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso hoe heet dat rapnummer wat vroeger onder elke game video zat. 1% luck etc. etc.
Op meer kom ik momenteel niet
Maar in zo'n traject haal je dus wel Rechten diploma en Economie. In 6 jaar dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
Zou ik niet doen. Als je verder wil in het recht ga je problemen krijgen dat je geen diploma hebt en als je niet verder wil in recht is het vrij nutteloos om er een studie voor te gaan volgen.
Fort Minor-remember the namequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso hoe heet dat rapnummer wat vroeger onder elke game video zat. 1% luck etc. etc.
fort minor remember the namequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
fort minor remember the namequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is gewoon Jay Z toch. Dat bedoel ik niet.
Oh ik zie het. Christus, dan haal je dus in zes jaar twee complete bachelors en twee masters?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar in zo'n traject haal je dus wel Rechten diploma en Economie. In 6 jaar dan.
Avondje fokken zit er dan niet inquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ik zie het. Christus, dan haal je dus in zes jaar twee complete bachelors en twee masters?Dat is echt loodzwaar
Maar dan gaat mijn argument van net absoluut niet op.
Ja, maar het lijkt me wel echt een toffe uitdaging en denk serieus dat ik mezelf er voor zou kunnen motiveren. Maar ik moet me er nog echt goed in verdiepen en of als het na 1 jaar te zwaar blijkt te zijn je nog kan overschakelen naar alleen economie of rechten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ik zie het. Christus, dan haal je dus in zes jaar twee complete bachelors en twee masters?Dat is echt loodzwaar
Maar dan gaat mijn argument van net absoluut niet op.
HMF doet het los van elkaar. Hij wil meerdere universiteiten bezocht hebben in zijn actieve studentencarriere. Met zijn jetpack lukt dat primaquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:58 schreef Typisch het volgende:
ik kan wel even aan hmf vragen hoe hij het doet inso
ik heb het meer over het combineren van studies en verschillende banen en mijn telefoon vol spammen niet te vergetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF doet het los van elkaar. Hij wil meerdere universiteiten bezocht hebben in zijn actieve studentencarriere. Met zijn jetpack lukt dat prima
Maar niet in een 6 jaren traject. Gewoon keurig binnen 2 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het meer over het combineren van studies en verschillende banen en mijn telefoon vol spammen niet te vergeten
Wat een grootsheid heeft die man dan ook wel niet in petto. Wat een held.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet in een 6 jaren traject. Gewoon keurig binnen 2 jaar.
Rechten en economie bachelor + master in 2 jaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet in een 6 jaren traject. Gewoon keurig binnen 2 jaar.
Ik ook niet in het begin maar ik ben lelijk op mijn bek gegaan toen de bewijzen kwamenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechten en economie bachelor + master in 2 jaar?Dat geloof ik niet.
Sorry hoor, maar dan doe je dus 4 studiejaren in 1 studiejaar. Dat kan gewoon niet. Welke bewijzen überhaupt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet in het begin maar ik ben lelijk op mijn bek gegaan toen de bewijzen kwamen![]()
Tja, sommige mensen hebben alles. Het enige wat hij mist is toegang tot FOK! eigenlijk
hmf heeft wel meer gepresteerdquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
die zit in zijn boeddhistische fasequote:
70 punten per jaar, vrije ruimte van beide studies (30 ects per studie) vul je aan met vakken van de ander en je krijgt gedeeltelijk vrijstelling.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Diploma's, foto's, bankrekeningen... en de Feyenoordgroep zelfs fysiek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan doe je dus 4 studiejaren in 1 studiejaar. Dat kan gewoon niet. Welke bewijzen überhaupt?
hmf zijn fysiekquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diploma's, foto's, bankrekeningen... [b]en de Feyenoordgroep zelfs fysiek.[/b]
ja leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf heeft wel meer gepresteerd
hmf
[..]
die zit in zijn boeddhistische fase
En hoe kom je bij vier studiejaren in 1 jaar? Het is een programma van 8 wat nu in 6 jaar wordt gepropt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan doe je dus 4 studiejaren in 1 studiejaar. Dat kan gewoon niet. Welke bewijzen überhaupt?
We hebben over rechten en economie bachelor + master in 2 jaar. 240 ECTS (met keuzeruimte) per jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
70 punten per jaar, vrije ruimte van beide studies (30 ects per studie) vul je aan met vakken van de ander en je krijgt gedeeltelijk vrijstelling.
We hebben nu over een user op FOK! die dus rechten en economie BA en MA in 2 jaar heeft gedaan, wat ik niet geloof.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hoe kom je bij vier studiejaren in 1 jaar? Het is een programma van 8 wat nu in 6 jaar wordt gepropt.
HMF-sekte bedoel je, en terecht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef JanCees het volgende:
Typisch zit gewoon in DE Feyenoord kliek
owowowowowow
Oh. Nee, dat geloof ik ook geen zak van. Is niet eens mogelijk qua tentamens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben over rechten en economie bachelor + master in 2 jaar. 240 ECTS (met keuzeruimte) per jaar.
Precies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Nee, dat geloof ik ook geen zak van. Is niet eens mogelijk qua tentamens.
Als je uit de familie van grondleggers van Rotterdam komt zijn er speciale regeltjes mogelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Nee, dat geloof ik ook geen zak van. Is niet eens mogelijk qua tentamens.
Ik heb van een bron vernomen dat de echte nog ronddwaalt op het forum onder een kloon en in DM's mensen met de dood bedreigt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF-sekte bedoel je, en terecht.
Whut?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je uit de familie van grondleggers van Rotterdam komt zijn er speciale regeltjes mogelijk
Hij doet het verder allemaal legitiem hoor, maar de opleiding wordt/werd wel ietwat om hem heen gebouwd.
Geen reden ook om zo'n persoonlijkheid te remmen in zijn ontwikkeling natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart = kans dat ik jullie geloof
Grijs = krijg toch lekker de vinkentering
Deze cirkeldiagram kan me aan m'n reet roesten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is dat haalbaar denk je als je 100% voor motiveert (serieus).quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
70 punten per jaar, vrije ruimte van beide studies (30 ects per studie) vul je aan met vakken van de ander en je krijgt gedeeltelijk vrijstelling.
Roesten? Wel goed afdrogen hequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze cirkeldiagram kan me aan m'n reet roesten.
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar is dat haalbaar denk je als je 100% voor motiveert (serieus).
Het is mijn levensmissie zelfs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:11 schreef Typisch het volgende:
mensen die hmf niet in levende lijven hebben ontmoet kunnen niet gelukkig zijn in hun leven
Welke van de 100? HMF beheerst het internet in zijn vrije tijd. Hij geeft het begrip proxy een nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb van een bron vernomen dat de echte nog ronddwaalt op het forum onder een kloon en in DM's mensen met de dood bedreigt.
Als je dit leest geef dan alstublieft een teken.
Tja... dat mag. Ik blijf in de tussentijd in HMF zijn bewezen grootsheid gelovenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, ik kan natuurlijk niet inschatten hoe goed jij leert of hoe graag je dit wil. Maar in het algemeen: 70 ECTS Rechten is absoluut niet iets wat niet mogelijk is. Normaal curriculum is 60 per jaar en dat is qua tijd echt een fluitje van een cent. Economie kan ik natuurlijk slecht inschatten maar als je kijkt naar de hoeveelheid mensen die economie samen met een andere studie volgt denk ik dat dat ook wel te doen moet zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar is dat haalbaar denk je als je 100% voor motiveert (serieus).
Welke bewijzen? Topic? Ik wil ze zien. Anders praat ik voor de rest van 2014 niet meer tegen je, als je me voor gek houdt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke van de 100? HMF beheerst het internet in zijn vrije tijd. Hij geeft het begrip proxy een nieuwe dimensie.
[..]
Tja... dat mag. Ik blijf in de tussentijd in HMF zijn bewezen grootsheid geloven
inso reageert vet langzaam op dm'squote:
Oh krijg je weer een ban?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke bewijzen? Topic? Ik wil ze zien. Anders praat ik voor de rest van 2014 niet meer tegen je, als je me voor gek houdt.
sherlock maar eens op de user helpmefok gewoonquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke bewijzen? Topic? Ik wil ze zien. Anders praat ik voor de rest van 2014 niet meer tegen je, als je me voor gek houdt.
sorry sofquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
inso reageert vet langzaam op dm's
Van dezelfde bron heb ik vernomen dat deze kloon al langer dan een jaar bestaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke van de 100? HMF beheerst het internet in zijn vrije tijd. Hij geeft het begrip proxy een nieuwe dimensie.
[..]
Tja... dat mag. Ik blijf in de tussentijd in HMF zijn bewezen grootsheid geloven
Topicquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stufi als dat er nog is en heb wel geld achter de hand wat voor studie staat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
hoe wil je het allemaal betalen inso?
als je niet hoeft te werken moet het nog wel te doen zijn denk ik
SES / Betalen langstudeerdersboete in 2012 / 2013?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
sherlock maar eens op de user helpmefok gewoon
daar zijn geen bewijzen voor nodig
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
SES / Betalen langstudeerdersboete in 2012 / 2013?
HMF emogiffen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dit een doodverwensing, JanCees?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
HMF emogiffen.
Ik hoop dat je van de Maas houdt.
Moet zelf ook nog even overdenken. Leren gaat me opzich vrij goed af maar kan natuurlijk niet niet inschatten hoe dat op universitair niveau is. Ik zal ook nog eens iemand aanschieten die economie studeert binnenkort om te vragen hoe zwaar dat word gezien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan natuurlijk niet inschatten hoe goed jij leert of hoe graag je dit wil. Maar in het algemeen: 70 ECTS Rechten is absoluut niet iets wat niet mogelijk is. Normaal curriculum is 60 per jaar en dat is qua tijd echt een fluitje van een cent. Economie kan ik natuurlijk slecht inschatten maar als je kijkt naar de hoeveelheid mensen die economie samen met een andere studie volgt denk ik dat dat ook wel te doen moet zijn.
Druk wordt het wel, zeker als je geen universitair onderwijs gewend bent. Maar als je het wel haalt heb je wel echt een parel van een studie op je CV.
dat zijn niet zijn enige studies natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zijn niet zijn enige studies natuurlijk
moest lachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef supersof het volgende:
Inso je kunt het niet zo twijfelen
Nu slapen doei kus
eens met het eerste gedeelte van sof haar postquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef supersof het volgende:
Inso je kunt het niet zo twijfelen
Nu slapen doei kus
Ik ken wel iemand die Bedrijfseconomie & economie studeert aan de EUR en volgens hem is wiskunde wel pittig, maar als je gewoon gemotiveerd bent, dan is het te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet zelf ook nog even overdenken. Leren gaat me opzich vrij goed af maar kan natuurlijk niet niet inschatten hoe dat op universitair niveau is. Ik zal ook nog eens iemand aanschieten die economie studeert binnenkort om te vragen hoe zwaar dat word gezien.
Rechten is qua tijd echt geen zware studie. Stof is soms ingewikkeld en je moet behoorlijk veel lezen maar het is echt niet een dagtaak zoals sommige andere studies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet zelf ook nog even overdenken. Leren gaat me opzich vrij goed af maar kan natuurlijk niet niet inschatten hoe dat op universitair niveau is. Ik zal ook nog eens iemand aanschieten die economie studeert binnenkort om te vragen hoe zwaar dat word gezien.
Al mijn notes zijn onterecht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik mag dit subforum wel trouwens
ik krijg hier geen ban voor 'sterf'
Er is dan ook geen moderatiequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik mag dit subforum wel trouwens
ik krijg hier geen ban voor 'sterf'
Wauw, die theorie heb ik lang niet meer gehoord/gelezen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ins. je moet je er nog niet mee bezig houden vind ik. Eerst jezelf op orde en dan kan je verder kijken.
Piramide van Maslov en shit.
Ik heb al drie jaar geen projectgroep meer gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil enkel naar het WO om elke projectgroep te beginnen met "Hoi ik kom van het vmbo. Wat is de bedoeling?"
o is dat hetquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is dan ook geen moderatie
Komend semester moet ik voor 2 vakken in een groepje aan een 'werkstuk' voor bonuspunten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar geen projectgroep meer gehad.
Vind het wel interessant.Zit ook zeker wel kern van waarheid inquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, die theorie heb ik lang niet meer gehoord/gelezen.
Jup.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel interessant.Zit ook zeker wel kern van waarheid in
Soms. Maar problemen komen ook vaak voort aan een gebrekkig toekomstplan/perspectief wat je x10 terugtrekt. Een knoop doorhakken en iets voor de toekomst plannen is een stuk beter dan het het laten lopen tot je je weer 100% voelt. De hoop daarop danquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel interessant.Zit ook zeker wel kern van waarheid in
Jullie ook altijd met die teringbonuspuntenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komend semester moet ik voor 2 vakken in een groepje aan een 'werkstuk' voor bonuspunten.
Da's wel waar. Maar ga er komende weken toch wel over na denkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ins. je moet je er nog niet mee bezig houden vind ik. Eerst jezelf op orde en dan kan je verder kijken.
Piramide van Maslov en shit.
Maar als je je niet goed voelt kan je vaak ook geen goeie keuzes maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Maar problemen komen ook vaak voort aan een gebrekkig toekomstplan/perspectief wat je x10 terugtrekt. Een knoop doorhakken en iets voor de toekomst plannen is een stuk beter dan het het laten lopen tot je je weer 100% voelt. De hoop daarop dan
Vind ik dan. Gebaseerd op een appel en een kamerlamp.
Eens. Bovendien vind ik het ook onzin omdat het echte leven niet zo geordend is als die theorie suggereert. Waardering en erkenning vind je niet als je jezelf niet ontplooit, veiligheid is net zo goed een lichamelijke behoefte enz. Menselijk gedrag kun je niet in zes hokjes uitleggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Maar problemen komen ook vaak voort aan een gebrekkig toekomstplan/perspectief wat je x10 terugtrekt. Een knoop doorhakken en iets voor de toekomst plannen is een stuk beter dan het het laten lopen tot je je weer 100% voelt.
Vind ik dan. Gebaseerd op een appel en een kamerlamp.
Nouja, ik snap je wel hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie ook altijd met die teringbonuspuntenIk vind dat zo'n absurd idee voor een universitaire studie. "Je kent dit niet, maar omdat je een of ander kutwerkstukje hebt gemaakt laten we je toch slagen"
![]()
Dat je het dan niet beter kent boeit ze niet.
En nee, voor je gaat lopen janken, dit is geen RUG-bash. Gewoon een klacht.
Is dat zo? Zonder keuzes kom je nergens dus al helemaal niet uit de put.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je je niet goed voelt kan je vaak ook geen goeie keuzes maken.
Hm. Eens. Maar als je goed in je vel zit kan je denk ik dingen wel beter overzien enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Zonder keuzes kom je nergens dus al helemaal niet uit de put.
Je bent zelf rap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef JanCees het volgende:
Godverdomme Littlerabbit, prachtige muziek in de VBL SC en je wijst me er niet eens op.
Dus dan nog maar een jaar piekeren? Na verloop van tijd ben je wel uitgedacht...quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Eens. Maar als je goed in je vel zit kan je denk ik dingen wel beter overzien enzo.
100% waar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Eens. Maar als je goed in je vel zit kan je denk ik dingen wel beter overzien enzo.
Nou ja, op zich heb je daar wel gelijk in, maar hoe kun je ook goed in je vel zitten als je geen keuzes maakt die je daarbij moeten helpen? Je kunt niet op je gat zitten en alles uitstellen naar 'als je je weer goed voelt' want dan komt het ook nooitquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
trusten mi mangquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef JanCees het volgende:
Ik ga lekker slapen.
En jullie hopelijk ook vannacht.
Welterusten.
Dit is dus echt 100% op mij van toepassingquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heb je daar wel gelijk in, maar hoe kun je ook goed in je vel zitten als je geen keuzes maakt die je daarbij moeten helpen? Je kunt niet op je gat zitten en alles uitstellen naar 'als je je weer goed voelt' want dan komt het ook nooit
Hahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf rap.
[..]
Dus dan nog maar een jaar piekeren? Na verloop van tijd ben je wel uitgedacht...
maar dit is heel gek. Het gaat overduidelijk over Inso hier terwijl hij zelf in de SC aanwezig is
Ik stop.
Hopelijk geniet je ook ervan in de Maas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef JanCees het volgende:
Ik ga lekker slapen.
Welterusten.
Succes morgen. Ik moet dan ook echt weer een boek erbij pakken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef JanCees het volgende:
Ik ga lekker slapen.
Welterusten.
Ik heb niks bereikt de afgelopen maanden. Nja weinig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar waar brengt jou deze instelling?
Nouja, laten we eerlijk wezen: je doet ook niet echt je best/moeite om je goed te laten voelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is dus echt 100% op mij van toepassing
Oh nee dat niet, maar ermee bezig zijn is wel goed. Houd je toch scherp en actief en geeft je een reden om te veranderen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaNee wat dat betreft hebj e gelijk.
Maar ik vind van jaren niks. tot in 1 keer een onwijs moeilijke studie, 2 studies zelfs in 1 keer op universitair niveau best een stap. Zeker als je nog in een ander proces zit.
Qua intelligentie kan Ins het wel, dat is het punt niet.
Mee eens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, laten we eerlijk wezen: je doet ook niet echt je best/moeite om je goed te laten voelen.Het is beetje zonde wat je nu doet, eigenlijk.
Ik weet niet of het goed gespeld is, volgens Safari wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht even dat blerde frans was
Is ook zo. Wel een raar woord. Blèrde. Blèrende. Geblèrd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het goed gespeld is, volgens Safari wel.
Dus moet je knopen doorhakken en ergens voor gaan. Dan maak je maar de verkeerde, je bent in ieder geval bezig en ontwikkeld je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb niks bereikt de afgelopen maanden. Nja weinig.
Heb je gelijk in, die medische ellende heeft me al veel te lang weerhouden van alles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus moet je knopen doorhakken en ergens voor gaan. Dan maak je maar de verkeerde, je bent in ieder geval bezig en ontwikkeld je.
Doe er wat aan. Je vergooit je tijd. Je hebt dadelijk een gat op je CV, ongevuld. Dat gaat vragen oproepen.quote:
Vaarwel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
En nu vlucht ik naar bed. Straks denk ik nog echt de waarheid in pacht te hebben
Dat is enkel aan HMF weggelegd.
Ik ben aan het solliciteren, maar zelfs de bioscoop wijst me af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Je vergooit je tijd. Je hebt dadelijk een gat op je CV, ongevuld. Dat gaat vragen oproepen.
Zoals eerder gezegd. Bioscoop is gewoon erg gewild.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben aan het solliciteren, maar zelfs de bioscoop wijst me af.
Gast, fucking hell. Elke student solliciteert bij de bioscoop.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, maar hier is weinig werk te vinden verder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd. Bioscoop is gewoon erg gewild.
Albert Heijn. Maar doe iets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar woon je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, maar hier is weinig werk te vinden verder.
Naje 18de wordt je daar niet snel meer aangenomen.quote:
wat voor meneertje danquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
Ik moet morgen een meneertje interviewen en ik vind het spannend
Verkoop-afdeling wil juist 18-jarigen, want die mogen de ovens en machines bedienen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naje 18de wordt je daar niet snel meer aangenomen.
Hier maar eentje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andere AH proberen. Er zijn er echt wel meer.
Begrijpelijk natuurlijk, waarover?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een hele bekende juristGa geen namen noemen hier.
Sta ingeschreven bij meerdere.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
schrijf je in bij uitzendbureau en kom daar een beetje pro actief over.
Solliciteer bij de plaatselijke blokker, dixons, mediamarkt, snackbar, horeca gelegenheden, cateringbedrijven, de post, alle supermarkten etc.quote:
Precies. En Almelo is echt geen studentenstad, dus ergens is heus wel een plekje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Solliciteer bij de plaatselijke blokker, dixons, mediamarkt, snackbar, horeca gelegenheden, cateringbedrijven, de post, alle supermarkten etc.
van welk geldquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga per 1 februari beginnen met studeren.
Ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Solliciteer bij de plaatselijke blokker, dixons, mediamarkt, snackbar, horeca gelegenheden, cateringbedrijven, de post, alle supermarkten etc.
Stufi + lening + in termijnen betalen.quote:
Ik moet voor een minorvak een paper schrijven en daar moet iemand voor geïnterviewd worden. Via via ben ik in contact gekomen met praktisch de expert op dit gebied en een hele bekende jurist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk natuurlijk, waarover?
Twee? Dan weet je al meer dan ik zelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee in Almelo, eentje in Wierden en eentje in Borne. Plus talloze andere supermarkten.
Rosa Luxemburgstraat 1 en Nieuwstraat 169quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twee? Dan weet je al meer dan ik zelfmaar kan best kloppen.
Maar je hebt alsnog wel een beetje geld nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stufi + lening + in termijnen betalen.
Alsof de 'zwakkeren'/armeren niet mogen studeren van de overheid
Wat een onzinquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je hebt alsnog wel een beetje geld nodig.
+ Ik mag niet studeren. Mijn ouders/broer zijn er zeker van dat ik zal falen.
Ik ben toch gebleven om BBC Radio 1 terug te luisteren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders gewoon Polen aanspreken Toto.
wie is nergalquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben toch gebleven om BBC Radio 1 terug te luisteren.
Nergal zijn Engels is wel erg goed voor een PoolStereotype
Ik kan me niet voorstellen dat je niet uitkomt met stufi + aanvullende beurs (je moeder werkte niet zei je) + lening voor een collegejaargeld wat je in termijnen kan betalen + tweedehands boeken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je hebt alsnog wel een beetje geld nodig.
+ Ik mag niet studeren. Mijn ouders/broer zijn er zeker van dat ik zal falen.
Ik weet niet of ik uitkom, omdat ik het niet mag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je niet uitkomt met stufi + aanvullende beurs (je moeder werkte niet zei je) + lening voor een collegejaargeld wat je in termijnen kan betalen + tweedehands boeken.
En dat laatste is bullshit om je er iets van aan te trekken.
Als je het met ze eens bent is je probleem bij deze opgelost en als je het er niet mee eens bent is het een slecht argument om het niet te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ouders/broer zijn er zeker van dat ik zal falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |