Nouja, ik snap je wel hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie ook altijd met die teringbonuspuntenIk vind dat zo'n absurd idee voor een universitaire studie. "Je kent dit niet, maar omdat je een of ander kutwerkstukje hebt gemaakt laten we je toch slagen"
![]()
Dat je het dan niet beter kent boeit ze niet.
En nee, voor je gaat lopen janken, dit is geen RUG-bash. Gewoon een klacht.
Is dat zo? Zonder keuzes kom je nergens dus al helemaal niet uit de put.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je je niet goed voelt kan je vaak ook geen goeie keuzes maken.
Hm. Eens. Maar als je goed in je vel zit kan je denk ik dingen wel beter overzien enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Zonder keuzes kom je nergens dus al helemaal niet uit de put.
Je bent zelf rap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef JanCees het volgende:
Godverdomme Littlerabbit, prachtige muziek in de VBL SC en je wijst me er niet eens op.
Dus dan nog maar een jaar piekeren? Na verloop van tijd ben je wel uitgedacht...quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Eens. Maar als je goed in je vel zit kan je denk ik dingen wel beter overzien enzo.
100% waar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Eens. Maar als je goed in je vel zit kan je denk ik dingen wel beter overzien enzo.
Nou ja, op zich heb je daar wel gelijk in, maar hoe kun je ook goed in je vel zitten als je geen keuzes maakt die je daarbij moeten helpen? Je kunt niet op je gat zitten en alles uitstellen naar 'als je je weer goed voelt' want dan komt het ook nooitquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
trusten mi mangquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef JanCees het volgende:
Ik ga lekker slapen.
En jullie hopelijk ook vannacht.
Welterusten.
Dit is dus echt 100% op mij van toepassingquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heb je daar wel gelijk in, maar hoe kun je ook goed in je vel zitten als je geen keuzes maakt die je daarbij moeten helpen? Je kunt niet op je gat zitten en alles uitstellen naar 'als je je weer goed voelt' want dan komt het ook nooit
Hahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf rap.
[..]
Dus dan nog maar een jaar piekeren? Na verloop van tijd ben je wel uitgedacht...
maar dit is heel gek. Het gaat overduidelijk over Inso hier terwijl hij zelf in de SC aanwezig is
Ik stop.
Hopelijk geniet je ook ervan in de Maas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef JanCees het volgende:
Ik ga lekker slapen.
Welterusten.
Succes morgen. Ik moet dan ook echt weer een boek erbij pakken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef JanCees het volgende:
Ik ga lekker slapen.
Welterusten.
Ik heb niks bereikt de afgelopen maanden. Nja weinig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar waar brengt jou deze instelling?
Nouja, laten we eerlijk wezen: je doet ook niet echt je best/moeite om je goed te laten voelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is dus echt 100% op mij van toepassing
Oh nee dat niet, maar ermee bezig zijn is wel goed. Houd je toch scherp en actief en geeft je een reden om te veranderen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaNee wat dat betreft hebj e gelijk.
Maar ik vind van jaren niks. tot in 1 keer een onwijs moeilijke studie, 2 studies zelfs in 1 keer op universitair niveau best een stap. Zeker als je nog in een ander proces zit.
Qua intelligentie kan Ins het wel, dat is het punt niet.
Mee eens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, laten we eerlijk wezen: je doet ook niet echt je best/moeite om je goed te laten voelen.Het is beetje zonde wat je nu doet, eigenlijk.
Ik weet niet of het goed gespeld is, volgens Safari wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht even dat blerde frans was
Is ook zo. Wel een raar woord. Blèrde. Blèrende. Geblèrd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het goed gespeld is, volgens Safari wel.
Dus moet je knopen doorhakken en ergens voor gaan. Dan maak je maar de verkeerde, je bent in ieder geval bezig en ontwikkeld je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb niks bereikt de afgelopen maanden. Nja weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |