Heb je gelijk in, die medische ellende heeft me al veel te lang weerhouden van alles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus moet je knopen doorhakken en ergens voor gaan. Dan maak je maar de verkeerde, je bent in ieder geval bezig en ontwikkeld je.
Doe er wat aan. Je vergooit je tijd. Je hebt dadelijk een gat op je CV, ongevuld. Dat gaat vragen oproepen.quote:
Vaarwel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
En nu vlucht ik naar bed. Straks denk ik nog echt de waarheid in pacht te hebben
Dat is enkel aan HMF weggelegd.
Ik ben aan het solliciteren, maar zelfs de bioscoop wijst me af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Je vergooit je tijd. Je hebt dadelijk een gat op je CV, ongevuld. Dat gaat vragen oproepen.
Zoals eerder gezegd. Bioscoop is gewoon erg gewild.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben aan het solliciteren, maar zelfs de bioscoop wijst me af.
Gast, fucking hell. Elke student solliciteert bij de bioscoop.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, maar hier is weinig werk te vinden verder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd. Bioscoop is gewoon erg gewild.
Albert Heijn. Maar doe iets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar woon je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, maar hier is weinig werk te vinden verder.
Naje 18de wordt je daar niet snel meer aangenomen.quote:
wat voor meneertje danquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
Ik moet morgen een meneertje interviewen en ik vind het spannend
Verkoop-afdeling wil juist 18-jarigen, want die mogen de ovens en machines bedienen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naje 18de wordt je daar niet snel meer aangenomen.
Hier maar eentje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andere AH proberen. Er zijn er echt wel meer.
Begrijpelijk natuurlijk, waarover?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een hele bekende juristGa geen namen noemen hier.
Sta ingeschreven bij meerdere.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
schrijf je in bij uitzendbureau en kom daar een beetje pro actief over.
Solliciteer bij de plaatselijke blokker, dixons, mediamarkt, snackbar, horeca gelegenheden, cateringbedrijven, de post, alle supermarkten etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |