Vieze papzak, schande voor het genre.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vieze papzak, schande voor het genre.
als je niet mij belachelijk maakt doordat het nogal een beetje debiele studie is voor iemand die al 7 maanden niets doetquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
zeg dan welke studie inso, vroeg ik net ook al gvd gvd
en trusten sof
Nu hoop ik echt dat je geen vrijetijdsmanagement zegtquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je niet mij belachelijk maakt doordat het nogal een beetje debiele studie is voor iemand die al 7 maanden niets doet
wat is normaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
JanCees ga jij ook weer normale aantallen posts neerzetten na de tentamenweek denk je?
Gaat mij wel lukken denk ik. Ik ben er behoorlijk klaar meequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is normaal.
wel minder in ieder geval
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu hoop ik echt dat je geen vrijetijdsmanagement zegt
ik beloof het plechtigquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je niet mij belachelijk maakt doordat het nogal een beetje debiele studie is voor iemand die al 7 maanden niets doet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat mij wel lukken denk ik. Ik ben er behoorlijk klaar mee
Ik geloof niet dat ik mijn lach moest onderdrukken. Klinkt wel erg breed alleen, waar richt het zich dan voornamelijk op?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zo combinatie studie rechten/economie lijkt me echt tof. maar is wel zwaar maar denk dat ik me er oprecht wel voor zou kunnen motiveren.
op welk niveau?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zo combinatie studie rechten/economie lijkt me echt tof. maar is wel zwaar maar denk dat ik me er oprecht wel voor zou kunnen motiveren.
in nederland heb je op erasmus en radboud nijmegen van die trajecten dat je gewoon allebei de studies doet in 5-6 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mijn lach moest onderdrukken. Klinkt wel erg breed alleen, waar richt het zich dan voornamelijk op?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
op EUR toch 4 jaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in nederland heb je op erasmus en radboud nijmegen van die trajecten dat je gewoon allebei de studies doet in 5-6 jaar.
Ik weet wat t is, maar dacht dat t 4 jaar is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |