Zou ik niet doen. Als je verder wil in het recht ga je problemen krijgen dat je geen diploma hebt en als je niet verder wil in recht is het vrij nutteloos om er een studie voor te gaan volgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zo combinatie studie rechten/economie lijkt me echt tof. maar is wel zwaar maar denk dat ik me er oprecht wel voor zou kunnen motiveren.
Inso hoe heet dat rapnummer wat vroeger onder elke game video zat. 1% luck etc. etc.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/
99 problemsquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso hoe heet dat rapnummer wat vroeger onder elke game video zat. 1% luck etc. etc.
Op meer kom ik momenteel niet
Maar in zo'n traject haal je dus wel Rechten diploma en Economie. In 6 jaar dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
Zou ik niet doen. Als je verder wil in het recht ga je problemen krijgen dat je geen diploma hebt en als je niet verder wil in recht is het vrij nutteloos om er een studie voor te gaan volgen.
Fort Minor-remember the namequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso hoe heet dat rapnummer wat vroeger onder elke game video zat. 1% luck etc. etc.
fort minor remember the namequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
fort minor remember the namequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is gewoon Jay Z toch. Dat bedoel ik niet.
Oh ik zie het. Christus, dan haal je dus in zes jaar twee complete bachelors en twee masters?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar in zo'n traject haal je dus wel Rechten diploma en Economie. In 6 jaar dan.
Avondje fokken zit er dan niet inquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ik zie het. Christus, dan haal je dus in zes jaar twee complete bachelors en twee masters?Dat is echt loodzwaar
Maar dan gaat mijn argument van net absoluut niet op.
Ja, maar het lijkt me wel echt een toffe uitdaging en denk serieus dat ik mezelf er voor zou kunnen motiveren. Maar ik moet me er nog echt goed in verdiepen en of als het na 1 jaar te zwaar blijkt te zijn je nog kan overschakelen naar alleen economie of rechten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ik zie het. Christus, dan haal je dus in zes jaar twee complete bachelors en twee masters?Dat is echt loodzwaar
Maar dan gaat mijn argument van net absoluut niet op.
HMF doet het los van elkaar. Hij wil meerdere universiteiten bezocht hebben in zijn actieve studentencarriere. Met zijn jetpack lukt dat primaquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:58 schreef Typisch het volgende:
ik kan wel even aan hmf vragen hoe hij het doet inso
ik heb het meer over het combineren van studies en verschillende banen en mijn telefoon vol spammen niet te vergetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF doet het los van elkaar. Hij wil meerdere universiteiten bezocht hebben in zijn actieve studentencarriere. Met zijn jetpack lukt dat prima
Maar niet in een 6 jaren traject. Gewoon keurig binnen 2 jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het meer over het combineren van studies en verschillende banen en mijn telefoon vol spammen niet te vergeten
Wat een grootsheid heeft die man dan ook wel niet in petto. Wat een held.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet in een 6 jaren traject. Gewoon keurig binnen 2 jaar.
Rechten en economie bachelor + master in 2 jaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet in een 6 jaren traject. Gewoon keurig binnen 2 jaar.
Ik ook niet in het begin maar ik ben lelijk op mijn bek gegaan toen de bewijzen kwamenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechten en economie bachelor + master in 2 jaar?Dat geloof ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |