dat zijn niet zijn enige studies natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
SES / Betalen langstudeerdersboete in 2012 / 2013?
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zijn niet zijn enige studies natuurlijk
moest lachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
SES / Betalen langstudeerdersboete in 2012 / 2013?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef supersof het volgende:
Inso je kunt het niet zo twijfelen
Nu slapen doei kus
eens met het eerste gedeelte van sof haar postquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef supersof het volgende:
Inso je kunt het niet zo twijfelen
Nu slapen doei kus
Ik ken wel iemand die Bedrijfseconomie & economie studeert aan de EUR en volgens hem is wiskunde wel pittig, maar als je gewoon gemotiveerd bent, dan is het te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet zelf ook nog even overdenken. Leren gaat me opzich vrij goed af maar kan natuurlijk niet niet inschatten hoe dat op universitair niveau is. Ik zal ook nog eens iemand aanschieten die economie studeert binnenkort om te vragen hoe zwaar dat word gezien.
Rechten is qua tijd echt geen zware studie. Stof is soms ingewikkeld en je moet behoorlijk veel lezen maar het is echt niet een dagtaak zoals sommige andere studies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet zelf ook nog even overdenken. Leren gaat me opzich vrij goed af maar kan natuurlijk niet niet inschatten hoe dat op universitair niveau is. Ik zal ook nog eens iemand aanschieten die economie studeert binnenkort om te vragen hoe zwaar dat word gezien.
Al mijn notes zijn onterecht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik mag dit subforum wel trouwens
ik krijg hier geen ban voor 'sterf'
Er is dan ook geen moderatiequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik mag dit subforum wel trouwens
ik krijg hier geen ban voor 'sterf'
Wauw, die theorie heb ik lang niet meer gehoord/gelezen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ins. je moet je er nog niet mee bezig houden vind ik. Eerst jezelf op orde en dan kan je verder kijken.
Piramide van Maslov en shit.
Ik heb al drie jaar geen projectgroep meer gehad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil enkel naar het WO om elke projectgroep te beginnen met "Hoi ik kom van het vmbo. Wat is de bedoeling?"
o is dat hetquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is dan ook geen moderatie
Komend semester moet ik voor 2 vakken in een groepje aan een 'werkstuk' voor bonuspunten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar geen projectgroep meer gehad.
Vind het wel interessant.Zit ook zeker wel kern van waarheid inquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, die theorie heb ik lang niet meer gehoord/gelezen.
Jup.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel interessant.Zit ook zeker wel kern van waarheid in
Soms. Maar problemen komen ook vaak voort aan een gebrekkig toekomstplan/perspectief wat je x10 terugtrekt. Een knoop doorhakken en iets voor de toekomst plannen is een stuk beter dan het het laten lopen tot je je weer 100% voelt. De hoop daarop danquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel interessant.Zit ook zeker wel kern van waarheid in
Jullie ook altijd met die teringbonuspuntenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komend semester moet ik voor 2 vakken in een groepje aan een 'werkstuk' voor bonuspunten.
Da's wel waar. Maar ga er komende weken toch wel over na denkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ins. je moet je er nog niet mee bezig houden vind ik. Eerst jezelf op orde en dan kan je verder kijken.
Piramide van Maslov en shit.
Maar als je je niet goed voelt kan je vaak ook geen goeie keuzes maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Maar problemen komen ook vaak voort aan een gebrekkig toekomstplan/perspectief wat je x10 terugtrekt. Een knoop doorhakken en iets voor de toekomst plannen is een stuk beter dan het het laten lopen tot je je weer 100% voelt. De hoop daarop dan
Vind ik dan. Gebaseerd op een appel en een kamerlamp.
Eens. Bovendien vind ik het ook onzin omdat het echte leven niet zo geordend is als die theorie suggereert. Waardering en erkenning vind je niet als je jezelf niet ontplooit, veiligheid is net zo goed een lichamelijke behoefte enz. Menselijk gedrag kun je niet in zes hokjes uitleggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Maar problemen komen ook vaak voort aan een gebrekkig toekomstplan/perspectief wat je x10 terugtrekt. Een knoop doorhakken en iets voor de toekomst plannen is een stuk beter dan het het laten lopen tot je je weer 100% voelt.
Vind ik dan. Gebaseerd op een appel en een kamerlamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |