Precies. En Almelo is echt geen studentenstad, dus ergens is heus wel een plekje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Solliciteer bij de plaatselijke blokker, dixons, mediamarkt, snackbar, horeca gelegenheden, cateringbedrijven, de post, alle supermarkten etc.
van welk geldquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga per 1 februari beginnen met studeren.
Ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Solliciteer bij de plaatselijke blokker, dixons, mediamarkt, snackbar, horeca gelegenheden, cateringbedrijven, de post, alle supermarkten etc.
Stufi + lening + in termijnen betalen.quote:
Ik moet voor een minorvak een paper schrijven en daar moet iemand voor geïnterviewd worden. Via via ben ik in contact gekomen met praktisch de expert op dit gebied en een hele bekende jurist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk natuurlijk, waarover?
Twee? Dan weet je al meer dan ik zelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee in Almelo, eentje in Wierden en eentje in Borne. Plus talloze andere supermarkten.
Rosa Luxemburgstraat 1 en Nieuwstraat 169quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twee? Dan weet je al meer dan ik zelfmaar kan best kloppen.
Maar je hebt alsnog wel een beetje geld nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stufi + lening + in termijnen betalen.
Alsof de 'zwakkeren'/armeren niet mogen studeren van de overheid
Wat een onzinquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je hebt alsnog wel een beetje geld nodig.
+ Ik mag niet studeren. Mijn ouders/broer zijn er zeker van dat ik zal falen.
Ik ben toch gebleven om BBC Radio 1 terug te luisteren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders gewoon Polen aanspreken Toto.
wie is nergalquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben toch gebleven om BBC Radio 1 terug te luisteren.
Nergal zijn Engels is wel erg goed voor een PoolStereotype
Ik kan me niet voorstellen dat je niet uitkomt met stufi + aanvullende beurs (je moeder werkte niet zei je) + lening voor een collegejaargeld wat je in termijnen kan betalen + tweedehands boeken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je hebt alsnog wel een beetje geld nodig.
+ Ik mag niet studeren. Mijn ouders/broer zijn er zeker van dat ik zal falen.
Ik weet niet of ik uitkom, omdat ik het niet mag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je niet uitkomt met stufi + aanvullende beurs (je moeder werkte niet zei je) + lening voor een collegejaargeld wat je in termijnen kan betalen + tweedehands boeken.
En dat laatste is bullshit om je er iets van aan te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |