mijn vader zegt toch: je bent 19, je doet maar wat je wiltquote:
wat een baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
mijn vader zegt toch: je bent 19, je doet maar wat je wilt
zoals het hoort toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zouden het ook goed vinden als ik naar berlijn fiets
ja idd ik ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoals het hoort toch?
ik heb een hekel aan ouders die hun kinderen teveel beschermen
Vastquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zouden het ook goed vinden als ik naar berlijn fiets
In dat geval niet.quote:
ja precies datquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd ik ook
vriendin van me vertelt dat haar ouders boos worden als ze om half elf nog in bed ligt op zondag
hoezo nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast
[..]
In dat geval niet.
Maar Sof. Al wat gevonden wat echt als vakantie kan dienen dan?
Als je dochter van net 19 met een vaag internetcontact naar Rusland fietst, ja fietst, dan mag je je toch wel wat zorgen maken als vader hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoals het hoort toch?
ik heb een hekel aan ouders die hun kinderen teveel beschermen
of ouders die nog de post van hun kinderen open makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja precies dat
zo leer je dat als persoon toch nooit
het wordt geen fietstocht denk ik toch sofquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dochter van net 19 met een vaag internetcontact naar Rusland fietst, ja fietst, dan mag je je toch wel wat zorgen maken als vader hoor
ik ga echt niet fietsen hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dochter van net 19 met een vaag internetcontact naar Rusland fietst, ja fietst, dan mag je je toch wel wat zorgen maken als vader hoor
Ik neem dit dan ook niet zo letterlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ja best wel leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan had je wel m'n oma ontmoet leuk he
De rest wel dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem dit dan ook niet zo letterlijk.
Omdat echte bikkels naar Rusland lopen. Nederland had de meeste vrijwilligers ter wereld in de tweede wereldoorlogquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:25 schreef supersof het volgende:
lr waarom denk je dat we naar rusland gaan fietsen
ben niet gek man
hoe duur is dat denk je??quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon vliegtuigje in paar uurtjes slapen vliegtuigje uit niets mis mee
vechten = vechtenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel vechtend voor de nazi's dat is dan de keerzijde weer.
hahahahaquote:
ik kan vanaf juniquote:
wow serieusquote:
kremlinquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
jullie doen trouwens net alsof rusland een donker hol is waar je niks kan doen ofzo
Jullie? Ik heb louter nog positieve dingen over Rusland gezegd en dan minsten 8x per dag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
jullie doen trouwens net alsof rusland een donker hol is waar je niks kan doen ofzo
quote:De kosten van een visum van Rusland zijn rond de 45euro. Samen met de kosten van uitnodiging van rond de 30 euro, zit je dus sowieso al wel op 75 euro. Ook moet je rekening houden met de kosten van het vervoer naar Den Haag.
vervoer naar den haagquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb louter nog positieve dingen over Rusland gezegd en dan minsten 8x per dag.
Dacht dat het veel hoger lag
[..]
Overigens klopt het ook wel buiten de grote steden om. Dat is echt derde wereldland terrein met jongeren met nog minder perspectiefquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
oh kut moet datquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet dan wel een paspoort aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |