hahahahaquote:
ik kan vanaf juniquote:
wow serieusquote:
kremlinquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
jullie doen trouwens net alsof rusland een donker hol is waar je niks kan doen ofzo
Jullie? Ik heb louter nog positieve dingen over Rusland gezegd en dan minsten 8x per dag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
jullie doen trouwens net alsof rusland een donker hol is waar je niks kan doen ofzo
quote:De kosten van een visum van Rusland zijn rond de 45euro. Samen met de kosten van uitnodiging van rond de 30 euro, zit je dus sowieso al wel op 75 euro. Ook moet je rekening houden met de kosten van het vervoer naar Den Haag.
vervoer naar den haagquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb louter nog positieve dingen over Rusland gezegd en dan minsten 8x per dag.
Dacht dat het veel hoger lag
[..]
Overigens klopt het ook wel buiten de grote steden om. Dat is echt derde wereldland terrein met jongeren met nog minder perspectiefquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
oh kut moet datquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet dan wel een paspoort aanvragen
daar ga ik dan ook niet heenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens klopt het ook wel buiten de grote steden om. Dat is echt derde wereldland terrein met jongeren met nog minder perspectief
mijn id is zondag verlopen en vrijdag krijg ik en nieuwequote:
boefjequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn id is zondag verlopen en vrijdag krijg ik en nieuwe
ik wist niet eens dat je een visum moest aanvragenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit het Russische consulaat gevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |