Sorry hoor, maar dan doe je dus 4 studiejaren in 1 studiejaar. Dat kan gewoon niet. Welke bewijzen überhaupt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet in het begin maar ik ben lelijk op mijn bek gegaan toen de bewijzen kwamen![]()
Tja, sommige mensen hebben alles. Het enige wat hij mist is toegang tot FOK! eigenlijk
hmf heeft wel meer gepresteerdquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechten en economie bachelor + master in 2 jaar?Dat geloof ik niet.
die zit in zijn boeddhistische fasequote:
70 punten per jaar, vrije ruimte van beide studies (30 ects per studie) vul je aan met vakken van de ander en je krijgt gedeeltelijk vrijstelling.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechten en economie bachelor + master in 2 jaar?Dat geloof ik niet.
Diploma's, foto's, bankrekeningen... en de Feyenoordgroep zelfs fysiek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan doe je dus 4 studiejaren in 1 studiejaar. Dat kan gewoon niet. Welke bewijzen überhaupt?
hmf zijn fysiekquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diploma's, foto's, bankrekeningen... [b]en de Feyenoordgroep zelfs fysiek.[/b]
ja leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf heeft wel meer gepresteerd
hmf
[..]
die zit in zijn boeddhistische fase
En hoe kom je bij vier studiejaren in 1 jaar? Het is een programma van 8 wat nu in 6 jaar wordt gepropt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan doe je dus 4 studiejaren in 1 studiejaar. Dat kan gewoon niet. Welke bewijzen überhaupt?
We hebben over rechten en economie bachelor + master in 2 jaar. 240 ECTS (met keuzeruimte) per jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
70 punten per jaar, vrije ruimte van beide studies (30 ects per studie) vul je aan met vakken van de ander en je krijgt gedeeltelijk vrijstelling.
We hebben nu over een user op FOK! die dus rechten en economie BA en MA in 2 jaar heeft gedaan, wat ik niet geloof.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hoe kom je bij vier studiejaren in 1 jaar? Het is een programma van 8 wat nu in 6 jaar wordt gepropt.
HMF-sekte bedoel je, en terecht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef JanCees het volgende:
Typisch zit gewoon in DE Feyenoord kliek
owowowowowow
Oh. Nee, dat geloof ik ook geen zak van. Is niet eens mogelijk qua tentamens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben over rechten en economie bachelor + master in 2 jaar. 240 ECTS (met keuzeruimte) per jaar.
Precies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Nee, dat geloof ik ook geen zak van. Is niet eens mogelijk qua tentamens.
Als je uit de familie van grondleggers van Rotterdam komt zijn er speciale regeltjes mogelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Nee, dat geloof ik ook geen zak van. Is niet eens mogelijk qua tentamens.
Ik heb van een bron vernomen dat de echte nog ronddwaalt op het forum onder een kloon en in DM's mensen met de dood bedreigt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF-sekte bedoel je, en terecht.
Whut?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je uit de familie van grondleggers van Rotterdam komt zijn er speciale regeltjes mogelijk
Hij doet het verder allemaal legitiem hoor, maar de opleiding wordt/werd wel ietwat om hem heen gebouwd.
Geen reden ook om zo'n persoonlijkheid te remmen in zijn ontwikkeling natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart = kans dat ik jullie geloof
Grijs = krijg toch lekker de vinkentering
Deze cirkeldiagram kan me aan m'n reet roesten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart = kans dat ik jullie geloof
Grijs = krijg toch lekker de vinkentering
Maar is dat haalbaar denk je als je 100% voor motiveert (serieus).quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
70 punten per jaar, vrije ruimte van beide studies (30 ects per studie) vul je aan met vakken van de ander en je krijgt gedeeltelijk vrijstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |