Je bent zelf slecht gemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het dak is gewoon slecht gemaakt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef tralalala het volgende:
Trap die tokkiedochter van het dak af!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent zelf slecht gemaakt.
Ha!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!
Deze mensen zijn allemaal gefaald als figurant bij GTST.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef tralalala het volgende:
Allemaal nieuwe juryleden, ik kan niet tegen veranderingen
Aan Lucille Werner kan ook wat mankeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
Tsja een dak van 40-45 jaar oud, daar kan wat aan mankeren.
Zitten volgend jaar in Utopia dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze mensen zijn allemaal gefaald als figurant bij GTST.
Nou, ik gun het je van harte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef marcodej het volgende:
Ik vind die juryleden wel goed. Ik wil er ook wel in.
dakmodequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef matthijst het volgende:
Die outfits van die mafketels. Sjezus.
Zolang die maar oud isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gaan we nog een keer een gat in een auto trappen?
Die naam heeft Karina bedacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie nu pas die naam
Kitty Kreukniet![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie nu pas die naam
Kitty Kreukniet![]()
Ja, ze kunnen moeilijk en alle spullen en zelf op het gedeelte staan waar gebouwd wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef BlueMage het volgende:
Je kan toch wel raden dat ze op dat dak komen om die opbouw te maken?
Kitty neuk me niet dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie nu pas die naam
Kitty Kreukniet![]()
Karina Kreukniet klinkt ook welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die naam heeft Karina bedacht.
Gaat P. Jackson ook daar van weer drie films van 3+ uur van maken?quote:
Karina Kreukniet. Klinkt ook best goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die naam heeft Karina bedacht.
Zo'n 6 miljoen mogelijke faaloptiesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
Tsja een dak van 40-45 jaar oud, daar kan wat aan mankeren.
Meh nee doe maar nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil je wel vanaf nu KK noemen okee? Maar dat valt zeker weer niet goed.
Import uit belgië, dit is de derde generatie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef tralalala het volgende:
Wat zien die mensen er uit die regio toch altijd apart uit.
En dan is het ineens D-Day en dan gaat het mis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zo'n 6 miljoen mogelijke faalopties
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Karina Kreukniet is ook goed nat
Sorry![]()
Ik dans altijd op mijn dak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe weet je nou hoe je dak eruit ziet? Daar kom je toch nooit?
Het is vandaag weer een Dolle Dinsdag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan is het ineens D-Day en dan gaat het mis.
Die was wel goed nat zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet meteen de associatie met "die Spaanse" hebben
Die Spoanse uit de Dominicaanse Republiekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet meteen de associatie met "die Spaanse" hebben
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sassem de gekste is in da house
Deze quotes bewaar ik jongens, bedankt!quote:
Zeggen ze nooit tegen jou dat je het dak op kunt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe weet je nou hoe je dak eruit ziet voor de verbouwing? Daar kom je toch nooit?
DDKIN!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is zeker weten iets voor Alberto
Lekker uit je dak!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
Klinkt eigenlijk best gezellig bier, broodjes op het dak en dansen maar
Ik ken ook users die het op een oud matras hebben geleerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
op een oud dak moet je niet gaan lopen, maar op een oude fiets moet je het leren
JR-Style-93quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook users die het op een oud matras hebben geleerd
Nee ik word altijd het bos in gestuurdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Zeggen ze nooit tegen jou dat je het dak op kunt?
En oude auto´s moet je deuken in trappen heb ik vandaag geleerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
op een oud dak moet je niet gaan lopen, maar op een oude fiets moet je het leren
Quoi?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zou maatverband niet gewoon helpen bij dit probleem
2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Moeder en dochter met hetzelfde shirtje aan.
Idd jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Moeder en dochter met hetzelfde shirtje aan.
Ze wilden op televisie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk was er geen ruzie. Ze wilden gewoon onafhankelijk advies.
Stel dat dat hoekhuis ook een opbouw zou krijgen, dan is er geen naburig dak meer over om je spullen op te pleuren. Ofwel: die aannemer had met z'n poten van andermans dak moeten afblijven, hij had er niks te zoeken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen moeilijk en alle spullen en zelf op het gedeelte staan waar gebouwd wordt.
En ben een beetje mazzel zijn ze straks ook een animated gif.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mansjester en ik vonden deze aflevering een voldoende, maar niet meer dan dat.
Ik sluit mij hier bij aan, en daar moet FOK! het mee doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echter...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan, en daar moet FOK! het mee doen.
Kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Meester Visser heeft echt al een poos geen echter meer gezegd volgens mij
Het was ook geen vuurwerk, nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nu zijn onschuldige mensen de lul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Stel dat dat hoekhuis ook een opbouw zou krijgen, dan is er geen naburig dak meer over om je spullen op te pleuren. Ofwel: die aannemer had met z'n poten van andermans dak moeten afblijven, hij had er niks te zoeken.
Dat kan inderdaad. Maar het ging er hierboven over dat het logisch zou zijn dat de aannemer dat naburige dak gebruikte. Ik vind dat verre van logisch. Je kunt niet zomaar gebruikmaken van / zooi dumpen op andermans dak, puur omdat het je toevallig goed uitkomt. In goed overleg okee, maar niet als vanzelfsprekendheid.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar nu zijn onschuldige mensen de lul.
Bovendien was dat dak al hondermiljoenmiljard jaar oud en nog bekleed met dinosaurusleer.
Je kunt je afvragen of het niet bij de eerstvolgende storm ook gedaan zou zijn geweest.
Beiden buren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kennen jullie dit bericht al? Hij is niet helemaal compleet, misschien kan ik nog aan een betere versie komen.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe geef je iemand op voor de RR?Dat zou een topshow worden jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik zat te wachten tot Super Mario die grijze een klap verkochtquote:
Joh, op donderdag 13 en 20 februari zal Wie Is De Mol niet eens doorgaan vanwege dat Olympische Spelen-gedoe. Sport is blijkbaar belangrijker voor ze.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
jammer dat ze RR dan niet op een ander tijdstip doen of een andere dag
Maar mooi dat je de uitkomst niet postquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef tralalala het volgende:
Volgende aflevering is in Ede, beetje jammer dat de uitkomst al in de krant stond.
Nu heb je mr Egbersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik volg best graag het voetbal, maar nou had ik wel meer zin in mr Visser
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef alors het volgende:
Meh, ik kom er nu pas achter dat het vanavond niet isHele dag naar toe geleefd...
Ja, en dan wat meer hakkelen en de nadruk leggen op elke lettergreep.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Dit is mijn penalty en daar zult u het mee moeten doen"?
Zit je de hele dag achter de geraniums ofzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef alors het volgende:
Meh, ik kom er nu pas achter dat het vanavond niet isHele dag naar toe geleefd...
Ik zal er de volgende keer een knipoog achter zetten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zit je de hele dag achter de geraniums ofzo?
Ik herken sarcasme moeilijk héquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer een knipoog achter zetten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar mooi dat je de uitkomst niet post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tralalala op 04-02-2014 23:05:44 ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Nee, dat was serieus. En ja, ik vind het ook jammer en ik ben een van de grootste voetbalvolgers van FOK!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Godverdomme, dacht dat die voetbal-post ging over wat randoms, stomme voetbalshows![]()
![]()
Wat was de uitslag?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:19 schreef Scarface88 het volgende:
Wie zit er nu te wachten op een samenvatting van ADO - Heracles
quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat was de uitslag?
En daar zult u het mee moeten doen. Echter....
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat was serieus. En ja, ik vind het ook jammer en ik ben een van de grootste voetbalvolgers van FOK!
Ja, ik vind zo'n midweekse speelronde nooit zo boeiend.quote:
"Het is mij helemaal duidelijk"quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef remcoP het volgende:
De promo staat ook online. Topshowtje wordt dit.
Gewoon even jezelf een half uurtje met een tablet verstoppen op het toilet.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef BlueMage het volgende:
...en wederom mis ik de topshow, uiteraard, ik heb altijd net dan nachtdienst.
Als ik dan terugkom is de machine onploft.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Gewoon even jezelf een half uurtje met een tablet verstoppen op het toilet.
goede grap.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor 40-45 minuten genieten
Jou zie ik ook overalquote:
Ik ook, maar vrees de draad na 3 minuten al weer kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef Momo... het volgende:
Oke ik ben klaar voor het vogel/boom verhaal
Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb je niet in het debattopic gezien
Wel voor de polderbaan. Die zie je namelijk niet goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Echt hopen dat er een keer iets van Corendon neerstort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |