Het is vandaag weer een Dolle Dinsdag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan is het ineens D-Day en dan gaat het mis.
Die was wel goed nat zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet meteen de associatie met "die Spaanse" hebben
Die Spoanse uit de Dominicaanse Republiekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet meteen de associatie met "die Spaanse" hebben
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sassem de gekste is in da house
Deze quotes bewaar ik jongens, bedankt!quote:
Zeggen ze nooit tegen jou dat je het dak op kunt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe weet je nou hoe je dak eruit ziet voor de verbouwing? Daar kom je toch nooit?
DDKIN!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is zeker weten iets voor Alberto
Lekker uit je dak!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
Klinkt eigenlijk best gezellig bier, broodjes op het dak en dansen maar
Ik ken ook users die het op een oud matras hebben geleerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
op een oud dak moet je niet gaan lopen, maar op een oude fiets moet je het leren
JR-Style-93quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook users die het op een oud matras hebben geleerd
Nee ik word altijd het bos in gestuurdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Zeggen ze nooit tegen jou dat je het dak op kunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |