En dan is het ineens D-Day en dan gaat het mis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zo'n 6 miljoen mogelijke faalopties
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Karina Kreukniet is ook goed nat
Sorry![]()
Ik dans altijd op mijn dak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe weet je nou hoe je dak eruit ziet? Daar kom je toch nooit?
Het is vandaag weer een Dolle Dinsdag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan is het ineens D-Day en dan gaat het mis.
Die was wel goed nat zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet meteen de associatie met "die Spaanse" hebben
Die Spoanse uit de Dominicaanse Republiekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet meteen de associatie met "die Spaanse" hebben
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sassem de gekste is in da house
Deze quotes bewaar ik jongens, bedankt!quote:
Zeggen ze nooit tegen jou dat je het dak op kunt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe weet je nou hoe je dak eruit ziet voor de verbouwing? Daar kom je toch nooit?
DDKIN!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is zeker weten iets voor Alberto
Lekker uit je dak!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
Klinkt eigenlijk best gezellig bier, broodjes op het dak en dansen maar
Ik ken ook users die het op een oud matras hebben geleerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
op een oud dak moet je niet gaan lopen, maar op een oude fiets moet je het leren
JR-Style-93quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook users die het op een oud matras hebben geleerd
Nee ik word altijd het bos in gestuurdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Zeggen ze nooit tegen jou dat je het dak op kunt?
En oude auto´s moet je deuken in trappen heb ik vandaag geleerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
op een oud dak moet je niet gaan lopen, maar op een oude fiets moet je het leren
Quoi?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zou maatverband niet gewoon helpen bij dit probleem
2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Moeder en dochter met hetzelfde shirtje aan.
Idd jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Moeder en dochter met hetzelfde shirtje aan.
Ze wilden op televisie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk was er geen ruzie. Ze wilden gewoon onafhankelijk advies.
Stel dat dat hoekhuis ook een opbouw zou krijgen, dan is er geen naburig dak meer over om je spullen op te pleuren. Ofwel: die aannemer had met z'n poten van andermans dak moeten afblijven, hij had er niks te zoeken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen moeilijk en alle spullen en zelf op het gedeelte staan waar gebouwd wordt.
En ben een beetje mazzel zijn ze straks ook een animated gif.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mansjester en ik vonden deze aflevering een voldoende, maar niet meer dan dat.
Ik sluit mij hier bij aan, en daar moet FOK! het mee doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echter...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan, en daar moet FOK! het mee doen.
Kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Meester Visser heeft echt al een poos geen echter meer gezegd volgens mij
Het was ook geen vuurwerk, nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |