Ik ken ook users die het op een oud matras hebben geleerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
op een oud dak moet je niet gaan lopen, maar op een oude fiets moet je het leren
JR-Style-93quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook users die het op een oud matras hebben geleerd
Nee ik word altijd het bos in gestuurdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Zeggen ze nooit tegen jou dat je het dak op kunt?
En oude auto´s moet je deuken in trappen heb ik vandaag geleerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
op een oud dak moet je niet gaan lopen, maar op een oude fiets moet je het leren
Quoi?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zou maatverband niet gewoon helpen bij dit probleem
2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Moeder en dochter met hetzelfde shirtje aan.
Idd jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Moeder en dochter met hetzelfde shirtje aan.
Ze wilden op televisie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk was er geen ruzie. Ze wilden gewoon onafhankelijk advies.
Stel dat dat hoekhuis ook een opbouw zou krijgen, dan is er geen naburig dak meer over om je spullen op te pleuren. Ofwel: die aannemer had met z'n poten van andermans dak moeten afblijven, hij had er niks te zoeken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen moeilijk en alle spullen en zelf op het gedeelte staan waar gebouwd wordt.
En ben een beetje mazzel zijn ze straks ook een animated gif.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mansjester en ik vonden deze aflevering een voldoende, maar niet meer dan dat.
Ik sluit mij hier bij aan, en daar moet FOK! het mee doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echter...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan, en daar moet FOK! het mee doen.
Kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Meester Visser heeft echt al een poos geen echter meer gezegd volgens mij
Het was ook geen vuurwerk, nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nu zijn onschuldige mensen de lul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Stel dat dat hoekhuis ook een opbouw zou krijgen, dan is er geen naburig dak meer over om je spullen op te pleuren. Ofwel: die aannemer had met z'n poten van andermans dak moeten afblijven, hij had er niks te zoeken.
Dat kan inderdaad. Maar het ging er hierboven over dat het logisch zou zijn dat de aannemer dat naburige dak gebruikte. Ik vind dat verre van logisch. Je kunt niet zomaar gebruikmaken van / zooi dumpen op andermans dak, puur omdat het je toevallig goed uitkomt. In goed overleg okee, maar niet als vanzelfsprekendheid.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar nu zijn onschuldige mensen de lul.
Bovendien was dat dak al hondermiljoenmiljard jaar oud en nog bekleed met dinosaurusleer.
Je kunt je afvragen of het niet bij de eerstvolgende storm ook gedaan zou zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |