Maar mooi dat je de uitkomst niet postquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef tralalala het volgende:
Volgende aflevering is in Ede, beetje jammer dat de uitkomst al in de krant stond.
Nu heb je mr Egbersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik volg best graag het voetbal, maar nou had ik wel meer zin in mr Visser
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef alors het volgende:
Meh, ik kom er nu pas achter dat het vanavond niet isHele dag naar toe geleefd...
Ja, en dan wat meer hakkelen en de nadruk leggen op elke lettergreep.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"Dit is mijn penalty en daar zult u het mee moeten doen"?
Zit je de hele dag achter de geraniums ofzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef alors het volgende:
Meh, ik kom er nu pas achter dat het vanavond niet isHele dag naar toe geleefd...
Ik zal er de volgende keer een knipoog achter zetten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zit je de hele dag achter de geraniums ofzo?
Ik herken sarcasme moeilijk héquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer een knipoog achter zetten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar mooi dat je de uitkomst niet post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tralalala op 04-02-2014 23:05:44 ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Nee, dat was serieus. En ja, ik vind het ook jammer en ik ben een van de grootste voetbalvolgers van FOK!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Godverdomme, dacht dat die voetbal-post ging over wat randoms, stomme voetbalshows![]()
![]()
Wat was de uitslag?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:19 schreef Scarface88 het volgende:
Wie zit er nu te wachten op een samenvatting van ADO - Heracles
quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat was de uitslag?
En daar zult u het mee moeten doen. Echter....
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat was serieus. En ja, ik vind het ook jammer en ik ben een van de grootste voetbalvolgers van FOK!
Ja, ik vind zo'n midweekse speelronde nooit zo boeiend.quote:
"Het is mij helemaal duidelijk"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |