Ik had dat ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel. Is een compliment. Maar deed er niks voor
Niks misschien wel ja, zo lang het niet door zet is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dusja
[..]. Misschien wel ja.. maar ik voel me er zelf niet prettig bij en shit. Ineens mn broeken strak gadverdamme
. Dat is wel shittie wakker worden
. Maargoed, we weten wat te doen heu
Oh zeker hoor, zal niemand er op aanvallen.quote:Oh, nouja.. als het je alleen anar gevoel geeft maar als je die mensen verder gewoon accepteert dan lijkt me dat prima.
hoi hoiquote:
Hoiquote:
ik eet bijna nooit fruit eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik sinds zondag een grote fruitschaal, en die puilt helemaal uit nu ik al mijn fruit erin heb gelegd
ectoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
gvd
ik zit na de helft van mijn goddelijke broodje al vol
kutleven
niet groot genoeg dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik sinds zondag een grote fruitschaal, en die puilt helemaal uit nu ik al mijn fruit erin heb gelegd
quote:
Niet kunnen doorvretenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
gvd
ik zit na de helft van mijn goddelijke broodje al vol
kutleven
ik elke dag een appelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik eet bijna nooit fruit eigenlijk
smoothies zijn wel goed te doen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
halo de allemalquote:
Ik denk dat ik zo weer op mijn oude gewicht ben hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat ookM'n tante een paar weken terug dat ik binnenkwam 'Ben je afgevallen?!
'
Wat zit er allemaal in?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles goed Sofje?quote:
Ze geven wel een negatief beeld hč?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel een baas. Zijn methodes waren toentertijd ook weer niet zo radicaal, dan moesten ze maar luisteren
![]()
Wat een documentaire janCees. Er is nog geen positieve klank/keerzijde genoemd
quote:
Zolang het er niet uitrolt kan het primaquote:
ja prima, kan niet beter eigenlijk. en met jou?quote:
met spek en kaas?quote:
teveel fruit is ook slecht voor jequote:
Ja. Benoem dan het hele verhaal. Nu wordt er puur en alleen op het depressieve gefocust en zie je enkel iemand lachen als ze zuipen en lawaai makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze geven wel een negatief beeld hč?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja prima, kan niet beter eigenlijk. en met jou?
Drie stuks is prima tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
met spek en kaas?
[..]
teveel fruit is ook slecht voor je
deze tip is geheel vrijblijvend
graag gedaan
Hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo weer op mijn oude gewicht ben hoor
Mijn moeder, oma en collega zei het. Die collega is zo'n Asian die echt zo plat is als een plank, dan moet je wel écht afgevallen zijn wil ze zeggen dat je bent afgevallen
gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt dat?![]()
Ja wel goed hoor. Ga zo ook maar eens wat fruit halen
Als ik zometeen mijn smoothie op heb eet ik nog wat mandarijntjes denk ikquote:
ditquote:
quote:
ligt er aan wat je doet op een dag natuurlijkquote:
hier geen lekker weerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoonlekker weer enzo, leuke mensen
oaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
met spek en kaas?
[..]
teveel fruit is ook slecht voor je
deze tip is geheel vrijblijvend
graag gedaan
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
jimbo ik ga donderdag in dat tentje allure eten
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik heb nog 4 appels, 7 peren, 3 bananen, 5 kiwi's en 2 kilo mandarijnen
Al moet ik nog 20 minutenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Benoem dan het hele verhaal. Nu wordt er puur en alleen op het depressieve gefocust en zie je enkel iemand lachen als ze zuipen en lawaai maken
Neequote:
nee man, heb je wat te doenquote:
waarom zou je dat doen?quote:
Omdatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
Ik heb een keer vijf appels gegeten op een dag ofzohad het domme idee om alleen appels te eten
wat een sukkel ben ik
?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
sindsdien vind ik appels niet zo lekker meer
zeg waar ga jij heen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef xcachet het volgende:
Ik rij zometeen sjoef langs Harderwijk.
is lekker weer manquote:
Ik meen het hoorquote:
jaquote:
leek me wel leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat
[..]
?
Anders zie ik het probleem niet zo.
*nieuwsgierig*quote:
Ja ik snap dat je het meende. Maar vond grappig overkomenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik meen het hoorKlinkt dom maar dat is echt fijn
![]()
Maar dat snapt Inso wel
granny smith is wel lekker somsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
sindsdien vind ik appels niet zo lekker meer
Dat heb je zelf gedaan. Nu hupquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hoofdpijn misselijk en ik ben moe
Jullie gaan wel echt lekker met zijn tweeen he?quote:
eigen schuldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hoofdpijn misselijk en ik ben moe
haha oke zo kun je het ook zeggen jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie gaan wel echt lekker met zijn tweeen he?![]()
wat voor visquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond vissoep eten, zo'n zin in jaa
Saai weer hier inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Grijs, grauw, koud en het miezert al de gehele dag.
Hoe je het ook zegt, whatever. Gaat het niet omquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha oke zo kun je het ook zeggen ja
Wat voor vis?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog een prutje over van gister met kip, paprika, courgette, champignon en venkel met noodles ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik at laatst pasta met zalm dat was wel lekker
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Sorry hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe je het ook zegt, whatever. Gaat het niet om
Wat er nog in de vriezer ligt.. doe zalmpje en witvisje (weet ik veel, goedkope pangasius oid) en dan voor morgen en voor vandaag jaaquote:
ik heb de hele middag zitten klagen dat we zalm gingen eten maar uiteindelijk was het wel lekkerquote:
is nice inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan ook nog een depressieve documentaire over West-Friesland op. Zelfs de kermis weten ze als iets depressief te omschrijvenquote:
Ik kan toch niet boos worden op jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry hoor
wist niet dat je boos zou worden
Zalmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb de hele middag zitten klagen dat we zalm gingen eten maar uiteindelijk was het wel lekker
Zalm is lekker manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb de hele middag zitten klagen dat we zalm gingen eten maar uiteindelijk was het wel lekker
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is nice inderdaad
zalm pasta spinazie
Ohjaa pastinaaaaaaaaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor vis?
Ik had dit weekend Pastinaak soep
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is nice inderdaad
zalm pasta spinazie
jaaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
is nice inderdaad
zalm pasta spinazie
Het is een wonder dat ik zo vrolijk ben met zo'n afkomst en zulk weer nuquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ook nog een depressieve documentaire over West-Friesland op. Zelfs de kermis weten ze als iets depressief te omschrijven
gadverdammequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:07 schreef Toto69 het volgende:
IF you're feeling down, I can fill you up
wat een spannend verslag cachiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef xcachet het volgende:
Ik ben zojuist door de scherpste treinbocht van Nederland gereden.
OMG ZO SCHERP, HOU JE VAST DAAR KOMTIE JAA WHIOEEE WOW HEAAVYYquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef xcachet het volgende:
Spannend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef xcachet het volgende:
Bel 112, sneeelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
er is hete olijfolie op mijn arm gespetterd
nu is het rood
einde bericht
garnalenquote:
10 minuten onder de koude kraanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
nu is het rood
einde bericht
Hier schijnt de zon en de lucht is blauwquote:
Ja mijn gordel mag weer los.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMG ZO SCHERP, HOU JE VAST DAAR KOMTIE JAA WHIOEEE WOW HEAAVYY
Roder dan Rode M...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
nu is het rood
einde bericht
Ohja, er was gister brand hier in de flatquote:
Das geen vis, heeueuue. Oke sorryquote:
doe er tandpasta opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
nu is het rood
einde bericht
Ik vind het visquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das geen vis, heeueuue. Oke sorry. Ja ik snap indd wel wat je bedoeld ja oke
zeevruchtenquote:
Garnalen zijn geen visquote:
Jij hebt niks te vinden, ik zeg toch ook niet dat jij vis bent of wel danquote:
quote:
quote:
nee, gewoon door gegaan met kokenquote:
ja maar als ik het onder vis reken lust ik weer wat meer visquote:
Oh, dus ik kan ze de volgende keer in mijn smoothie gooien?quote:
Ik zou je anders ook wel een watje vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb je mij niet mee hoor, al vond ik het wel een onsmakelijk spandoek
[..]
[..]
nee, gewoon door gegaan met koken
bikkel ditdat
hoezo kook je nu alquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb je mij niet mee hoor, al vond ik het wel een onsmakelijk spandoek
[..]
[..]
nee, gewoon door gegaan met koken
bikkel ditdat
die fout maakte iemand die ik ken een keerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan ze de volgende keer in mijn smoothie gooien?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
garnalen zijn schaaldieren toch? dat vind ik ook gewoon vis
hou maar opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
I want to stick my sorcerer's stone into your chamber of secrets
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
die fout maakte iemand die ik ken een keer
pizza frutti de mare
alleen zalmpje klaar gemaakt voor op mijn broodquote:
gelukkig dat mijn badass imago in tact blijftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou je anders ook wel een watje vinden.
moest wel lachenquote:
Je zat vol zei jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen zalmpje klaar gemaakt voor op mijn brood
[..]
gelukkig dat mijn badass imago in tact blijft
Sowieso geen fruit op pizza`s.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Zag van 't weekend een pizza met banaan en gorgonzola. Wie wil er nou banaan op zn pizza![]()
dat is vrij normaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Zag van 't weekend een pizza met banaan en gorgonzola. Wie wil er nou banaan op zn pizza![]()
die kaas is viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
ik neem het nooit maar zo raar is het nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, jij bent gek![]()
[..]
Fucking lekker
Spinazie is wel lekkerquote:
Dus je bent in werkelijkheid helemaal niet aan het koken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, is dan ook een tijdje geleden gebeurd en nu wordt het pas goed rood
DUIDELIJK GVD GVD?
Wat heeft dit er mee te maken dat je zei dat je net vol zat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, is dan ook een tijdje geleden gebeurd en nu wordt het pas goed rood
DUIDELIJK GVD GVD?
jij bent raarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik neem het nooit maar zo raar is het niet
dat zei ik toch nergens?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je bent in werkelijkheid helemaal niet aan het koken?
Leugenaar
Dat is best lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Je moet Sherlock kijken,quote:
Als je daar niet op rekent kan ik me wel voorstellen dat je niet zo heel blij daarmee bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is best lekkerAllemaal hartige sterke ingrediënten en dan lekker banaan als zachte zoete tegenhanger
Komt door roken dat je minder proeft, zij m'n broer, hij doet dat ook, en hij rookt ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
ik doe altijd zo tomaten saus salami ham en kanjer veel pepers
of nouja meestal
quote:
Ik heb liever banaan dan ananas op mijn pizzaquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef supersof het volgende:
iedereen die zegt dat het niet lekker weer isHet is hier echt vreselijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
iedereen die zegt dat het niet lekker weer isis dat het uitzicht vanaf jouw (zolder)kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is trouwens hier wel gewoon aids weer
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 15:14:32 ]
Die had ik zondag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
ik nam gister pizza quattrostagioni ofzo
Jij bent ook gek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever banaan dan ananas op mijn pizza
aan ananas zitten soms harde randjes die de structuur verpestenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever banaan dan ananas op mijn pizza
Paprikapuree ipv tomatensausquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
groente horen er niet op alleen tomatensaus
Ik heb prison break ook nog steeds niet afgekeken. Maar thnx voor de tip, heb die titel al vaker langs horen komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Sherlock kijken,
graag gedaan voor de tip.
nee van mijn oudersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat het uitzicht vanaf jouw (zolder)kamer?
ik ben bang dat ik het extreemst benquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
In dit topic zitten best veel moeilijke eters.
Ik ga niet voor jullie koken
lekker hier manquote:
goede serie inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Sherlock kijken,
graag gedaan voor de tip.
oh nouja kaas is altijd goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Als ik pizza maak met allemaal kazen dan doe ik er nog geen eens tomatenshit op.
Ik ook hoor. Vooral hele normale dingen lust ik gewoon nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het extreemst ben
jij eet nog aardig wat als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vooral hele normale dingen lust ik gewoon niet
alle soorten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nouja kaas is altijd goed
ik hou van kaas
Jij wil gewoon alleen maar vleesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vooral hele normale dingen lust ik gewoon niet
Ik kom dan ook uit West-Friesland. Vraag maar aan LR die de docu aan het kijken is, ik moet ergens mijn pleziertjes vandaan halenquote:
moeilijke eters kan ik sowieso niet serieus nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
oh, nicequote:
Ja qua gerechten lust ikveel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij eet nog aardig wat als ik het zo hoor
Oooooh, heet je ook Wietske?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit West-Friesland. Vraag maar aan LR die de docu aan het kijken is, ik moet ergens mijn pleziertjes vandaan halen
hoezo nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
moeilijke eters kan ik sowieso niet serieus nemen
Goeie pizzeriaquote:
Nee manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alle soorten?
[..]
Jij wil gewoon alleen maar vlees
Ik ben heul niet moeilijk. Gewoon geen tomaat erbij doen en het is primaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Drama. Wat is en shit? De rest van de groente?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee manIk eet best okay hoor.
Alleen paprika en champginons en shit eet ik niet
is toch vervelendquote:
Hahaha, zo denk ik ook altijd.. 'ja dit kan iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
is toch vervelend
ga je uiteten nemen ze altijd zo'n standaard gerecht die ik zelf ook kan maken voor 3 euro
Dat is Friesland, daar kom ik niet vandaan. Ik kom uit Noord-Hollandquote:
ik lust bijna al het vlees dus dat neem ik nooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
is toch vervelend
ga je uiteten nemen ze altijd zo'n standaard gerecht die ik zelf ook kan maken voor 3 euro
Groentes als paprika, ui,champignons, en sla lust ik niet. Kaas alleen gesmolten. augurk lust ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Drama. Wat is en shit? De rest van de groente?
iedereen die zegt dat het niet lekker weer isPrijs jezelf gelukkig. Alhoewel ik prima achter mijn computer zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is Friesland, daar kom ik niet vandaan. Ik kom uit Noord-Holland
ui?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groentes als paprika, ui,champignons, en sla lust ik niet. Kaas alleen gesmolten. augurk lust ik niet.
Verder eet ik alles wel geloof ik.
daarom neem ik altijd iets wat ik zelf niet kanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, zo denk ik ook altijd.. 'ja dit kan iedereen![]()
"
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
door een paard zit er nu poep aan mijn achterwiel
kut beesten
ja is wel mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
eten
lekker eten
goed koken![]()
![]()
[..]
oh, nice
Ik ook wel vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd iets wat ik zelf niet kan
of waar ik de moeite niet voor wil nemen
Kanttekening:quote:
West-Friesland ligt niet in Frieslandquote:
Tja... als je echt niks lukt, maar mensen die hun smaakpapillen weigeren uit te testen word je soms wel moe van ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
eten
lekker eten
goed koken![]()
![]()
[..]
oh, nice
ik ook. mijn moeder kookt vaak met rijst en dat vind ik dus echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen nog aardappelen eten.
Fijngemalen? Door de blender?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanttekening:
Als het echt fijngemalen door m`n gerecht zit eet ik het wel.
Maar lusten doe ik het niet hoor.
ja is toch zo, schijt beesten versperren heel het fietspad met hun verwekte etenquote:
ik zie hier voornamelijk huizenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is wel mooivanaf de zolder zie je stoplichten van nijmegen, terwijl dat echt wel een eindje weg is en aan de andere kant van de waal
aardappelen lust ik alleen gebakken eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
huh dat vond jij toch viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
augurk![]()
een van weinig fatsoenlijke groenten
Jaaa, sof!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook. mijn moeder kookt vaak met rijst en dat vind ik dus echtpasta is wel lekker, maar het liefst gewoon aardappelen
ik elke dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
ik ben ook weer terug gegaan naar mijn eigen kamer hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Alhoewel ik prima achter mijn computer zit.
Sta je daar dan op een doordeweekse dinsdag om kwart over 11 's avonds. Tja, dan heb je pechquote:
Ja, als ik later zou gaan koken gooi ik uien en champignons gewoond oor de blender om het toch binnen te krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijngemalen? Door de blender?
Ja, zelf hou ik er ook niet zo van om een hap uit een ui te nemen. Maar op hamburgertje dan ringetjes?
Jaloers wel. Ik kan zelfs geen foto van de lucht maken zonder 10 huizen te fotograferen. Op naar Zwedenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is wel mooivanaf de zolder zie je stoplichten van nijmegen, terwijl dat echt wel een eindje weg is en aan de andere kant van de waal
gekookte aardappels met veel zout. lekker manquote:
Naar Tjackie wel ja. Gelukkig hoeft ze niet zo heel ver te lopen vanaf het station. Of komt Tjackie je ophalen Kedvesem?quote:
Ruikt altijd zo lekker, dat land hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik elke dag
ik ben dan ook een boer
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik later zou gaan koken gooi ik uien en champignons gewoond oor de blender om het toch binnen te krijgen![]()
Nope.
augurken zijn lekkerquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
gekookte aardappels met veel zout. lekker man
maatje van mij neemt altijd 'pizza margarita with extra fries' als we op vakantie zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook wel vaak. Maarja, is ook niet zo gek eigenlijk..
ik eet augurken altijd gewoon uit een potjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
augurken zijn lekker
moet je brood met pindakaas en augurken doen
zulke mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij neemt altijd 'pizza margarita with extra fries' als we op vakantie zijn
elke keer weer
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij neemt altijd 'pizza margarita with extra fries' als we op vakantie zijn
elke keer weer
die neem ik altijdquote:
quote:
Nee Sof.quote:
waaromquote:
ja, maar dan zitten we bij een redelijk luxe restaurant (wat we dan 1 of 2 keer per vakantie doen) waar je je scheel betaalt, ga je zoiets nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Achja.. maar dan moet je ook wel bedenken dat de meeste mensen dat ook níét kunnen maken hoor
Dat is toch zondequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
elke keer weer
jawelquote:
quote:
Jullie hebben geen recht van spreken.quote:
Hehehehehequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, maar dan zitten we bij een redelijk luxe restaurant (wat we dan 1 of 2 keer per vakantie doen) waar je je scheel betaalt, ga je zoiets nemen
ja of het is viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch zonde![]()
Gewoon lekker zoals wij deden in Maleisië.. *kijkt op de menukaart* 'Herkennen jullie "überhaupt iets?' 'nee' 'zullen we de ober laten kiezen?' 'Ja goed idee!' 'Sir, we don't know what what is, could you pick something nice for us?' 'sure' *eten komt* 'OMG Dit is echt heerlijk"
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij valt volgens mij ook onder de term moeilijke eter
hoezo nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
sof in rusland gaan wij geen pizzas eten oke
Vis-pizza`s ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
ik lust geen champignons of vieze olijven, vlees eet ik niet, dan heb je nog pizza met vieze kaas en shit
enige wat ik neem is margherita, tonno of zalm.
Heb je straks koeien ogen en shit op je bordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch zonde![]()
Gewoon lekker zoals wij deden in Maleisië.. *kijkt op de menukaart* 'Herkennen jullie "überhaupt iets?' 'nee' 'zullen we de ober laten kiezen?' 'Ja goed idee!' 'Sir, we don't know what what is, could you pick something nice for us?' 'sure' *eten komt* 'OMG Dit is echt heerlijk"
inso verwend jochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
laatst was ik in een restaurant hadden ze gekookte aardappelen gebracht
gelijk teruggestuurd natuurlijk
Had gekund. Nu kostte een maaltijd daar omgerekend maar iets van een euro ofzo, dus als et echt niet te eten was bestel je gewoon wat andersquote:
Ikwas laatst bij de La Place,stond zo`n boerenstel helemaal tekeer te gaan tegen die kok dat hun patatjes met schil warenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
laatst was ik in een restaurant hadden ze gekookte aardappelen gebracht
gelijk teruggestuurd natuurlijk
ik lust sinds december al briequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lust sinds december al brie
wees blij
Ze hielden er rekening mee dat we onervaren westerse toeristen warenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je straks koeien ogen en shit op je bord
ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij valt volgens mij ook onder de term moeilijke eter
aahahahahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikwas laatst bij de La Place,stond zo`n boerenstel helemaal tekeer te gaan tegen die kok dat hun patatjes met schil waren![]()
Ja zo eet ik ze nooit, blabla dat `hoort'' zonder![]()
Mijn hemel
Oh netjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hielden er rekening mee dat we onervaren westerse toeristen warenook de pittigheid enzo was op ons aangepast..
goed beginquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
wees blij
neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
ik ga denk ik maar comazuipen
Je moet ergens beginnen met je eetpalet uitbreidenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
wees blij
eindelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
ik ga denk ik maar comazuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |