leek me wel leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat
[..]
?
Anders zie ik het probleem niet zo.
*nieuwsgierig*quote:
Ja ik snap dat je het meende. Maar vond grappig overkomenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik meen het hoorKlinkt dom maar dat is echt fijn
![]()
Maar dat snapt Inso wel
granny smith is wel lekker somsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
sindsdien vind ik appels niet zo lekker meer
Dat heb je zelf gedaan. Nu hupquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hoofdpijn misselijk en ik ben moe
Jullie gaan wel echt lekker met zijn tweeen he?quote:
eigen schuldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hoofdpijn misselijk en ik ben moe
haha oke zo kun je het ook zeggen jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie gaan wel echt lekker met zijn tweeen he?![]()
wat voor visquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond vissoep eten, zo'n zin in jaa
Saai weer hier inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Grijs, grauw, koud en het miezert al de gehele dag.
Hoe je het ook zegt, whatever. Gaat het niet omquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha oke zo kun je het ook zeggen ja
Wat voor vis?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog een prutje over van gister met kip, paprika, courgette, champignon en venkel met noodles ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik at laatst pasta met zalm dat was wel lekker
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Sorry hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe je het ook zegt, whatever. Gaat het niet om
Wat er nog in de vriezer ligt.. doe zalmpje en witvisje (weet ik veel, goedkope pangasius oid) en dan voor morgen en voor vandaag jaaquote:
ik heb de hele middag zitten klagen dat we zalm gingen eten maar uiteindelijk was het wel lekkerquote:
is nice inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |